Ana içeriğe atla

ggh

METROMALL GÜÇLÜ MARKA KARMASI VE AÇIK HAVA KONSEPTİYLE ÖNE ÇIKTI

02.06.2021 - 10:42

Üzeri açılabilen çatısı ile Ankara’ya yeni bir nefes getiren Metromall AVM; temiz havalı, bol oksijenli ve gün ışığı eşliğinde bir alışveriş deneyimi sunarak pandemi sürecinde de tercih sebebine dönüştü. Ziyaretçilerimiz, güçlü marka karmamız, bol güneş ve temiz hava eşliğinde alışverişlerine yorulmadan devam edebiliyorlar” diyen KA Danışmanlık Kurucu Ortağı Esra Filiz Kösoğlu, bu süreçteki hizmetlerini anlattı.

MetroMall AVM olarak hem sektöre hem de bulunduğunuz şehre nasıl bir değer kattınız?

Metromall AVM, Ankara’nın üzeri açılabilir konseptteki en büyük alışveriş merkezidir. Eryaman Stadyumu’nun hemen yanında, tüm Ankara halkının tek metro ile ulaşabildiği bir lokasyondadır. Bulunduğumuz bölgede daha önce aile yaşamının etkin olduğu konut projelerinin dışında sosyal hayatı destekleyen bir yatırım yoktu. Ankara’mız ve bulunduğumuz bölge için idealist bir yaklaşım benimsenerek, 2017 tarihinde açılışı yapılan alışveriş merkezimiz bugün itibariyle bölgenin sosyal yaşamının merkezi konumuna geldi. Ankara’da farklı lokasyonlarda bilindiği üzere birçok alışveriş merkezi var. Ulaşılabilen markalar ve hizmetler ortalama aynı seviyede olsa da en belirgin ayrıştığımız nokta, Metromall AVM’nin şehrin üzeri açılabilir tek alışveriş merkezi olmasıdır. Ziyaretçilerimiz, güçlü marka karmamız, bol güneş ve temiz hava eşliğinde alışverişlerine yorulmadan devam edebiliyorlar.

Peki, pandemi dönemi sektörde ne tür farklılıklar yarattı?

Alışveriş merkezleri pandemi sürecinden en fazla etkilenen sektörlerin başında geldi. Uzun zamandır kapalı, kısmen kapalı ve kısıtlı kapasite ile çalışmak perakende sektörünün alışık olduğu bir durum değildi. Özellikle sinema, oyun alanları ve yeme-içme sektörünün uzun süreli kapalı kalması bu sektörün lider markalarını etkiledi. Alışveriş merkezlerine olan trafiğe de olumsuz yansımaları oldu. Perakende sektörünün alışılagelmiş kiracıları ise dengeyi e-ticaret ile kurmaya devam etti. Önümüzdeki zamanlarda alışveriş merkezi sektörü yeni arayışlar içinde olmaya devam edecektir. Yeni yöntemlerin ve arayışların önümüzdeki süreçte karşılık bulacağına inanıyoruz.
 

Ziyaretçilerin bu süreçte bir AVM’den beklentileri ne yönde değişti?

Metromall AVM, üzeri açılabilir çatı sistemine sahip bir alışveriş merkezidir. Temiz havası ve gün ışığı eşliğinde alışveriş deneyimi sunarak bu süreçte bir tercih sebebine dönüştük. Bu önemli özelliğimiz ile birlikte ziyaretçilerimize klima ve havalandırma sistemlerinden uzak, sağlıklı alışveriş deneyimi sunmaya devam ediyoruz.

Bu değişime ayak uydurabilmek adına nasıl bir strateji izliyorsunuz?

Her ne kadar alışveriş dijitalleşme yolunda önemli bir ivme kazansa da tüketiciler alışveriş hissini geleneksel yöntemlerle yaşamaya devam edecek. Artık daha bilinçli olan tüketicilerimizin, e-ticaret kanallarında kıyasladığı, fiyatını öğrendiği ürünü alışveriş merkezine gelerek almaya devam edeceğini biliyoruz. Pandemi koşullarına rağmen dokunarak ve deneyerek alışveriş tercih eden misafirlerimiz için tüm pandemi önlemlerini almayı sürdüreceğiz. Bu süreçte kiracılarımızı ve müşterilerimizi merkeze koyarak çalışmaya devam edeceğiz.

nb

Yukarı