Ana içeriğe atla

gf

BİR EVİN TÜM İHTİYACI ESKİDJİ BAZAAR’DA

16.05.2022 - 13:48

Eskidji Bazaar Genel Müdürü Hüseyin Okumuş ile Mayıs sayımızda gerçekleştirdiğimiz söyleşimizde Okumuş; sektöre farklı bir soluk katarak çarşı kültürüne hitap eden Eskidji Bazaar’ın bir evin tüm ihtiyaçlarını karşılayabilecek potansiyele sahip olduğunu ve hayata geçirecekleri yeni mobil uygulamayı okurlarımız için anlattı

Alışılagelmiş AVM’lerin dışında bir mantıkla hayata geçirilmiş olan Eskidji Bazaar’ın sektöre farklılık katan çarşı kültüründen bahseder misiniz?

Eskidji Bazaar olarak diğer AVM’lere göre müşterilerin uygun fi yatlara alışveriş yapabileceği, ayrıca üretici ve tüketici ile arada sınır olmadan müşterilerimizin alışverişe geldikleri ve bir evde olması gereken tüm eşyalara ulaşabildikleri bir çarşı zinciriyiz. Bol çeşit ve alternatiflerimizle piyasaya göre rekabetçi fi yatlarımız bulunmakta. Özellikle yeni evlenecek çiftlerimiz için son derece uygun fi yatlara bulabilecekleri düğün paketlerimizin ve ürünlerimizin saglayacağı en önemli kazanç, çiftlerin bütçelerini maksimum avantajla kullanmaları olacak. Bizim kampanyamızdan faydalanan çiftler, bütçelerinii doğru kullanmış olacakları için hatta kendilerine balayı bütçesi ayırabilecekler. Ürünlerimizin bulunduğu standların aralarında herhangi bir bölme olmamasıyla beraber, açık çarşı mantığında olduğumuz için müşterilerimiz kıyaslamalarını daha kolay yapabiliyor. Eskidji Bazaar olarak, birçok üreticiyi tek çatı altında toplamakla kalmıyoruz aynı zamanda caddelere kıyasla düşük kalan kira politikamızla da çarşıların sürekliliğini sağlıyoruz.

İstanbul’da bulunan 4 adet çarşı ile toplam 137.800 m2’de müşterilerine hizmet veren Eskidji Bazaar’ın yer aldığı lokasyonların markaya sağladığı avantajlar nelerdir?

Mağazamızı açmadan önce piyasa araştırması yapıyoruz. Öncelikle gelen sonuçlar doğrultusunda kendi ekibimiz ön araştırma yapıyor. Daha sonra araştırmalarımıza detaylı şekilde devam ederek lokasyonun uygunluğunu, bölgedeki esnafı ve halkı, üreticinin böyle bir şeye ihtiyacının olup olmadığını ve bunun gibi konuları araştırarak son aşamaya geçiyoruz. Profesyonel bir araştırmadan sonra karar veriyoruz. Bizim için en önemli nokta; o bölgenin üreticilerinin çarşıda yer almasını sağlamak. Bunun için kapsamlı bir calışma yapıyoruz. Üretici standının başında kendisi duruyor, bu şekilde, müşterisi ile birebir iletişim kurabiliyor.

İstanbul’da ve şehir dışında bulunan alanlarınıza yakın zamanda yenileri eklenecek mi, bu alandaki yatırım hedeflerinizden söz eder misiniz?

Ankara’da çok yeni bir şube açıyoruz. 15.000m2 kiralanabilir alan ile 500’e yakın esnafımızla hizmet vereceğiz. Haziran veya Temmuz gibi açılış gerçekleştireceğiz. Gelen talepler doğrultusunda Konya, Samsun, Mersin, Trabzon, Adana, Diyarbakır gibi illerimizde de açmayı düşünüyoruz. Temkinli bir şekilde hareket ederek yavaş yavaş hedefl erimize doğru yürüyoruz. Eskidji Bazaar mobil uygulamanızdan söz eder misiniz? Yeni faaliyete girecek olan uygulamamız müşterilerimiz için birçok avantaj sağlamakla kalmayacak, ayrıca sürpriz hediyelerde kazandıracak. Müşterilerimiz on binlerce ürüne tek bir uygulamadan ulaşabilecek. Ayrıca uygulama üzerinden fi ş ve faturalarını yükleyerek sıra beklemeden Eskidji Bazaar’ın düzenlediği kampanyalardan faydalanabilecekler. Bünyemizdeki mağazalara da tek ekrandan ulaşabilir ve hızlı bir şekilde iletişime geçebilirler. Sadece müşterilerimiz değil çalışanlarımız da servis yerleri ve servis saatlerine kolayca ulaşabilecekler.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

Eskidji Bazaar’a geldiğiniz zaman, bir evde ihtiyaç duyduğunuz neredeyse tüm eşyaları uygun fiyatlara bulabilirsiniz. Bünyemizde 1700 tane esnafımız var ve bu da 1700 tane alışveriş yapılabilinecek alternatif mağaza demek. Her geçen gün çeşitler yenileniyor. Son model ürünler müşterilerimize sunuluyor. Ayrıca diğer bir dikkat ettiğimiz nokta da müşteri memnuniyeti. Sorun yaşanan bir durumda direkt iletişime geçerek, bu konuda geliştirdiğiğmiz bir yazılım programı sayesinde, tüketicinin yaşamış olduğu sorunları tek tek takip ediyoruz, çözüyoruz. Bu da müşteri memnuniyeti olarak geri dönüş yapıyor.

jyh

Yukarı