Ana içeriğe atla

gf

BEYLİKDÜZÜ MİGROS AVM’NİN 25 YILLIK BAŞARISININ SIRLARI

16.05.2022 - 15:10

Beylikdüzü Migros AVM Müdürü Anıl Kutlu ile müşteri memnuniyeti üzerine görüşlerini aldığımız söyleşimizde Kutlu, Beylikdüzü Migros AVM’nin 25 yıldır yalnızca bir alışveriş destinasyonundan ibaret olmadığını ve bölgede yaşayanlar için duygusal bağ kurdukları bir komşu AVM kültürü oluştuğunu ifade etti.

Beylikdüzü Migros AVM olarak, müşteri sadakati sizin için ne ifade ediyor? Müşterilerinizin memnuniyetini ve sadakatini sağlamak adına hangi çalışmaları yürütüyorsunuz?

25 yıldır sektörde başarılı olmamızı sağlayan en önemli faktör, ziyaretçilerimizin memnuniyetini ve konforunu odak noktamız haline getirmemizdir. Beylikdüzü Migros AVM, bulunduğu bölgenin ilk alışveriş merkezi olarak sadık müşteri kitlesine sahiptir. 25 yıldır bizleri tercih eden ziyaretçilerimiz, Beylikdüzü Migros AVM’yi bir alışveriş destinasyonundan öte duygusal bağ kurdukları “komşu AVM” olarak benimsemişlerdir. Rahat ulaşılabilir konumu ve geniş otopark alanı sayesinde, ziyaretçilerimiz alışveriş merkezimize istedikleri her an sıkıntısız ve kolay bir şekilde ulaşabilmektedir. Türkiye’nin en büyük hipermarket zincirlerinden olan, ulusal çapta perakende mağazamız 5M Migros ile ziyaretçilerimizin aradıkları her şeyi aynı çatı altında bulabilecekleri bir alışveriş destinasyonu olma misyonumuzu sürdürüyoruz. Ziyaretçilerimiz, her hafta sonu düzenli olarak gerçekleştirdiğimiz lisanslı çocuk aktiviteleri, workshoplar, nitelikli etkinlikler gibi farklı aktivitelere ücretsiz katılım sağlayıp çocuklarıyla birlikte kaliteli zaman geçirebilmektedir. Uzun yıllardır bizleri tercih eden sadık ziyaretçi kitlemizi koruyup yeni ziyaretçilerimizi “komşu AVM” ailemize kazandırmak adına ortaya koyduğumuz tüm süreçler, esas itibariyle müşterilerimizin memnuniyetine yöneliktir. Ziyaretçilerimizin memnuniyetini sağlamak adına, alışveriş ve eğlence konseptini başarılı bir şekilde birleştirdiğimize inanıyoruz. Günümüz perakende dünyasında ziyaretçilerin tercihleri ve ihtiyaçları çok hızlı değişim gösteriyor.

Son dönemde ziyaretçilerinizin değişen ihtiyaçlarına ne gibi çözümler ürettiniz?

2018 yılında açık otopark alanımızda açılışını gerçekleştirdiğimiz kafe ve restoran ünitelerimizle birlikte ziyaretçilerimizin alışveriş merkezimizde aradıkları tüm lezzetlere ulaşmalarına ve aynı zamanda açık havadan da faydalanmalarına olanak sağlıyoruz. Yemek katında yer alan restoranlarımızla birlikte toplam 38 adet yeme-içme mağazamızla ziyaretçilerimizin bölgede tercih ettikleri gastronomi destinasyonu olduk. Sinema ve bowling eğlence merkezimiz ve 2021 yılında açılışını gerçekleştirdiğimiz fi tness salonumuz ile birlikte sadece alışveriş değil, lezzet ve eğlence denilince de ilk akla gelen, bölge nüfusunun en çok tercih ettiği destinasyonlardan biri haline geldik.

Beylikdüzü Migros AVM’yi bir cazibe merkezi haline getirmek için 2022 yılında planladığınız projelerinizden bahseder misiniz?

Bu yıl, sektördeki 25. yılımızı kutlamanın mutluluğu ve heyecanıyla yatırımcımız Migros Tic. A.Ş., ECE Türkiye yönetimi ve bünyemizde yer alan tüm markalarımızla yaptığımız her işte ve attığımız her adımda ziyaretçilerimizin memnuniyetlerini en üst noktaya taşımayı hedefliyoruz. 25. yılımıza özel düzenlediğimiz Mini Cooper araç çekilişi kampanyamızı Nisan ayında başlattık. Yıl boyunca konserler, festivaller ve birbirinden eğlenceli aktiviteler gerçekleştirmeye devam edeceğiz. Ziyaretçilerimizin en fazla ihtiyaç duyduğu ve talep ettikleri fonksiyonlardan biri olan bebek alışverişi ihtiyacını karşılamak amacıyla ebebek markasıyla anlaştık. 1.500 m² mağaza alanıyla çok yakında açılışını gerçekleştirecek olan ebebek markasıyla birlikte yakın bölgedeki hedef ziyaretçi kitlemizin her türlü ihtiyacına cevap veren bir merkez olacağız. Bu yıl en büyük hedefi miz, tüm müşterilerimizin güven ve sadakatine layık olup; sunduğumuz hizmetler ve yönetim anlayışımızla onların memnuniyetlerini en üst seviyeye taşımak

jyh

Yukarı