Ana içeriğe atla

nr

PERAKENDE SEKTÖRÜ GÜVEN ENDEKSİ AÇIKLANDI

24.06.2021 - 14:16

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) Haziran ayının güven endeksi verilerine sektörler bazında açıkladı. Açıklanan verilere göre perakende ticaret sektörünün güven endeksi artışta.

MARMARA ÜNİVERSİTESİ MWINS SPOR VE REKREASYON ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU

23.06.2021 - 10:09

Bu sene ilki düzenlenen, Polin Waterparks desteğiyle gerçekleşen, Marmara Üniversitesi öğrencileri ile tüm akademik ve idari kadronun hep birlikte hayata geçirdiği, bir önceki yılın spor ve rekreasyon alanındaki ulusal ve uluslararası başarılarının değerlendirildiği Marmara Üniversitesi Spor ve Rekreasyon (MWins) ödülleri; 19 Haziran 2021 Cumartesi akşamı saat 21.00’da “Marmara Mwins” Youtube kanalında “Mwins Ödülleri Çevrimiçi Özel Yayını’nda” sahiplerini buldu.

TÜKETİCİ GÜVENDE OLMAK İSTİYOR

02.06.2021 - 09:52

KPMG’nin 16 ülkede 18 binden fazla kişiyle görüşerek yaptığı ‘Ben, Hayatım, Cüzdanım’ başlıklı büyük tüketici araştırması, Covid-19 sonrası tüketicilerin değişen ihtiyaçlarına, değişen davranışlarına ve beklentilerine ışık tutuyor. Araştırmaya göre hayatın dijitalde geçtiği şu dönemde ‘güvende hissetmek’ en önemli kriter. Tüketicilerin yüzde 92’si kendisinin ve ailesinin güvende olmasına büyük önem veriyor.

E-TİCARETTE HEDEF 240 MİLYAR LİRA

02.06.2021 - 09:48

Pandemi tüketici davranışlarını dönüştürürken, e-ticaretteki hacmin artmasıyla dijitale yapılan yatırımlar artıyor. 2021 Yılı Cumhurbaşkanlığı Yıllık Programı’na göre, Türkiye'de e-ticaret hacminin 240 milyar liraya çıkması ve internet üzerinden alışveriş oranının yüzde 38'e yükselmesi bekleniyor.

PANDEMİYE RAĞMEN ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNDEN VAZGEÇMEDİK

02.06.2021 - 09:37

JLL Türkiye, 2021 ilk çeyreğine ilişkin Türkiye’nin Makroekonomik ve Gayrimenkul Piyasası Verileri Raporu’nu açıkladı. Perakende, ofis, lojistik ve İstanbul otel sektörünün 2021 yılının ilk çeyreği baz alınarak değerlendirildiği raporda, özellikle pandemi tedbirlerinin sektörlere etkileriyle birlikte 2021 yılı öngörüleri yer alıyor.

AFFİLİATE MARKETİNG, MARKALARIN YENİ GÖZDESİ

02.06.2021 - 09:28

Markalar tanıtımının yanı sıra satış için ınfluencer marketing’e daha çok yönelirken, Affiliate Marketing yani sosyal medya ünlüsüne satıştan belli bir yüzde “yüzde” verilmesiyle gerçekleşen kampanya en popüler yöntem olma yolunda ilerliyor. Affiliate marketing yönteminin Türkiye’de giderek yaygınlaştığını belirten Digital Exchange’in CEO’su Emrah Pamuk, bu yöntemin hem markalara ürün ve hizmet satışı alanında kazanç sağladığını hem de ınfluencer’ın başarıya odaklanmasını beraberinde getirdiğini söyledi.

TÜKETİCİLERİN YÜZDE 84’Ü YENİ ÜRÜNLERİ DENİYOR

03.05.2021 - 14:10

“Yılın Seçilmiş Ürünü” (YSÜ) programı kapsamında Nielsen’in yaptığı araştırmaya göre, Türk tüketicilerinin yüzde 84’ü piyasaya çıkan “yeni” ürünleri denemeyi tercih ediyor. Tüketicilerin yüzde 80’i piyasaya çıkan yeni bir ürünü satın alırken ürüne ait fiyatın kararını etkilediğini ifade ediyor.

PANDEMİ, SATIN ALMA DAVRANIŞLARINI DEĞİŞTİRDİ

07.04.2021 - 14:37

NielsenIQ’nun 2021 yılında gerçekleştirdiği “Pandemi Döneminde Tüketici Davranışlarını Anlamak” başlıklı araştırmaya, Türkiye’deki tüketicilerin yüzde 75’inin son 6 ay içinde davranış biçimlerini değiştirdiklerini gösteriyor. Bu oran global ölçekte ise yüzde 66 seviyesinde.

2021'E DAMGA VURACAK E-TİCARET TRENDLERİ

07.04.2021 - 14:36

E-ticaretin tüm dünyada hızla büyümesi, sektöre ilişkin farklı dinamiklerin ortaya çıkmasına neden oldu. TOBB E-ticaret Meclisi Üyesi, Ticimax E-ticaret Sistemleri Kurucusu Cenk Çiğdemli, 2021 yılında sıkça konu başlıklarına taşınacak e-ticaret trendlerini aktardı. İşte 2021’e damga vuracak 5 e-ticaret trendi:

Subscribe to Araştırma

nr

Yukarı