Easy Point, 2024 yılını belirlediği hedeflerine ulaşarak büyümeyle tamamladı. 2025 yılında ise hem Türkiye’de hem de uluslararası arenada yeni projelerle dikkat çekeceklerini ifade eden Easy Point&Mall Logistics Kurucu Ortağı Emre Çizmecioğlu ile bir araya geldiğimiz Ocak sayımızda Çizmecioğlu, tüm Türkiye’ye yayılan erişilebilirlik avantajlarını sürdüreceklerini de vurguladı.
Easy Point, 2024 yılında büyümeyi ana hedef olarak belirlemiş ve bu hedeflere başarıyla ulaşmış durumda. Şirketin lokasyon sayısı, AVM içi ve dışındaki artışlarla birlikte 4000’i aşarak dikkat çekici bir seviyeye ulaştı. Easy Point&Mall Logistics Kurucu Ortağı Emre Çizmecioğlu, bu büyüme sürecine ilişkin, “Birçok yeni müşteri aramıza katıldı ve bu müşterilerin entegrasyonlarını ve servislerini hayata geçirmek oldukça yoğun bir dönem oldu. Tüm bu süreçlerde, hedeflerimizi gerçekleştirmiş olmanın gururunu yaşıyoruz.” diye konuştu.
Ürün çeşitliliğini artırmayı hedefliyor
Easy Point, 2025 yılında ürün çeşitliliğini daha da artırmayı hedeflerken, özellikle AVM dışındaki noktaların sayısında ciddi bir artış planlanıyor. 81 ildeki hizmet ağlarını güçlendirerek tüm Türkiye’ye yayılan erişilebilirlik avantajlarını sürdüreceklerini belirten Çizmecioğlu, “Easy Mall adında yeni bir projemiz geliyor. AVM’lerin e-ticarete açılması konusunda ilk adımlarımızı attık. Teknolojik ve operasyonel altyapımız hazır, markalarla görüşmelerimizi sürdürüyoruz. Bu proje, AVM mağazalarındaki ürünlerin satışı için yeni bir kanal açacak. Temel kriterimiz, cironun AVM’de kalması. Bu proje, önümüzdeki 10 yıl boyunca perakendede en önemli konu başlıklarından biri olacak olan omnichannel stratejisine hizmet ediyor.” dedi.
Arap Yarımadası Easy Point’in önceliği
Easy Point, 2025 yılında yurt dışı yatırımlarını da hızlandırmayı planlıyor. Şirket, Dubai’deki kuruluş sürecini tamamladı ve yeni projelere başlamaya hazır. Suudi Arabistan pazarıyla ilgili teklif süreçleri devam ederken Azerbaycan’da da bir yatırım planladıklarını açıklayan Çizmecioğlu, Avrupa planlarıyla ilgili olarak ise şunları söyledi: “Avrupa’ya yönelik planlarımız Balkanlar üzerinden başlayacak ve Kuzey Avrupa’ya doğru ilerleyecek. Ancak bu yatırım sürecinin başlangıcı 2026 yılına kalacak. Şu anda önceliğimiz Arap Yarımadası. Oradaki AVM’ler her türlü servise açık ve bu nedenle bizim için çok önemli bir pazar.” şeklinde konuştu.
Easy Point olarak AYD Alışveriş Ekonomisi Zirvesi’ne kuruluşlarından bu yana her yıl katıldıklarını ifade eden Çizmecioğlu, “Zirve, sektör bileşenlerini bir araya getiren kıymetli bir organizasyon. Bu etkinlikte paydaşların fikir alışverişi yapması, sektörün gelişimi için son derece önemli. Bu yıl, dijitalleşme ve omnichannel üzerine çok ciddi bir odaklanma olduğunu gördüm. Önümüzdeki 10 yıl içinde AVM yönetimlerinin yapısının değişeceğini düşünüyorum. İlk sinyalleri şimdiden görebiliyoruz ve bu değişimi yakından takip ediyoruz.” ifadelerini kullandı.