Franchise Öne Çıkanlar

2024’ün ilk yarısında küresel pazarda 5, türkiye’de 70’i aşkın yeni şube açtık

Yılın ilk yarısında yurt içi ve yurt dışındaki stratejik genişlemesiyle birlikte Maydonoz Döner’in hem Türkiye hem de dünya çapında bilinirliğinin arttığını ifade eden Maydonoz Döner Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Şeyhin, yeni nesil franchise anlayışıyla uyguladıkları Kazan-Kazandır Sistemi ile yatırımcılara sundukları “Düşük maliyet, Karlı Yatırım” hedefi ile bayilik ağlarının genişlediğini vurguladı.

Maydonoz Döner 2024 yılına nasıl başladı, yurt içi ve yurt dışında gerçekleştirdiğiniz yatırımlarla birlikte yılın ilk yarısına ilişkin performansınızı değerlendirir misiniz?

2024 yılının ilk yarısı, Maydonoz Döner için stratejik büyüme, operasyonel verimlilik ve müşteri memnuniyeti açısından başarılı geçti. “Yeni nesil franchise” anlayışıyla Kazan-Kazandır Sistemi ile yatırımcılarımızı müşterimiz değil, iş ortağımız olarak görerek “Düşük maliyet, Karlı Yatırım” hedefi ile bayilik ağımızı genişlettik.

2024’ün ilk altı ayında, Türkiye genelinde 70’i aşkın yeni şube açarak büyük bir başarıya imza attık ve yurt içi şube sayımızı 293’e çıkardık. Bu etkileyici büyüme, Maydonoz Döner’in ülke çapında erişilebilirliğini ve bilinirliğini artırmada önemli bir rol oynadı.

2024’ün ilk altı ayında, Maydonoz Döner olarak yalnızca Türkiye’de değil, aynı zamanda küresel pazarlarda da dikkat çekici bir büyüme sergiledik. Avrupa ve Amerika’da 5 yeni şube açarak uluslararası varlığımızı güçlendirirken yıl sonuna kadar da yurt dışında 20 şube açma hedefimizi sürdürüyoruz. Bu stratejik genişleme, markamızın dünya çapında tanınırlığını artırırken, döner lezzetlerimizi farklı kültürlerle buluşturma vizyonumuzu gerçekleştirmede önemli bir rol oynadı.

Asya ve Avrupa’dan sonra Amerika’da da ilk şubesini açan Maydonoz Döner’in küresel pazardaki büyüme vizyonu ve hedeflerinden bahseder misiniz?

Türkiye ile birlikte halen Gürcistan, Almanya, Azerbaycan, Hollanda ve son olarak da Amerika’da olmak üzere 6 ülkede 66 şehirde 310’un üzerinde şube ile faaliyet gösteriyoruz. Sonraki hedefimiz, 7 kıta 208 ülke yürüyüşümüzü devam ettirirken, dönerin global bir lezzet haline gelmesini sağlamak ve Türk misafirperverliğini de dünyaya göstermektir.

Yatırımcılar nezdinde değerlendirdiğinizde yeme-içme sektöründe döner ürünleri üzerine yatırım yapmak ne kadar cazip, siz Maydonoz Döner olarak markanızı cazip kılmak adına nasıl bir politika geliştirdiniz?

Şirketimizin vizyonu; farklı kültürlere hitap eden eşsiz soslu lezzetleri, inovatif ürünleri, standart hizmet ve kalite anlayışıyla dünyanın en bilinen döner markası olmaktır. Biz bu çerçevede, ARGE çalışmaları ile ana ürünlerimizin yanı sıra yan ürünleri de geliştirmeye devam ederken hem müşterilerimize hem de yatırımcılarımıza karşılıklı güven veren bir sistem oluşturmayı amaçladık.

Maydonoz Döner olarak, İstanbul ve Ankara’da bulunan ve son olarak İzmir’de bünyemize kattığımız üretim tesislerimizde ürünleri daha hızlı ve daha kaliteli üretebiliyoruz ve ayrıca güçlü lojistik alt yapımız sayesinde kendi araçlarımızla sevkiyatlarımızı gerçekleştirebiliyoruz. Maydonoz Döner, yüksek kalite standartlarına bağlı, teknolojik yenilikleri takip eden ve çevreye duyarlı bir üretim anlayışıyla döner sektöründe Türkiye’nin yenilikçi gücünü temsil ediyor. Bizim öncelikli misyonumuz; yatırımcılarımızın kazançlarını her daim artırmalarına katkı sağlayarak korumak ve müşterilerimize nezih mekânlarda, sağlıklı ve ulaşılabilir fiyatlarla ürün sunmaya devam etmektir.