Senyonet CEO’su Mehmet Yıldızdoğan’ı ağırladığımız Mayıs sayımızda 28 yıl boyunca çözüm ortağı oldukları tesis yöneticileri ve sakinlerine sundukları hizmet çerçevesinden bahseden Yıldızdoğan, müşteri portföylerinde yer alan AVM’ler için geliştirdikleri teknolojik çözümleri de okurlarımızla paylaştı.
Senyonet’in hizmet çerçevesinden bahseder misiniz, çözüm ortağı olduğunuz tesis yöneticilerine ve sakinlerine sağladığınız avantajlar nelerdir?
Senyonet, siteler, ofis binaları, AVM’ler ve oteller gibi tesislerde aidat ve bütçe takibi, temizlik, güvenlik, teknik servis ve halkla ilişkiler gibi hizmetlerin yönetimini en yeni teknolojilerle dijital ortama aktararak paydaşlar arasında maksimum düzeyde şeffaflık sağlayan bir tesis yönetim yazılımıdır. Tesis yöneticilerine tüm operasyonları ve süreçleri yönetmede maksimum verimlilik ve takip imkanı sunar, bu da memnuniyet artışı ve maliyet avantajı sağlar. Sakinlerin taleplerine daha hızlı ve doğru şekilde yanıt verilebilir. Ayrıca, sakinler mobil uygulama aracılığıyla ihtiyaç duydukları tüm hizmetlere kolayca erişebilirler.
Müşteri portföyünüzde yer alan AVM’ler için geliştirdiğiniz teknolojik çözümlerinizi de sizlerden dinleyebilir miyiz, insan sirkülasyonunun yoğun olduğu ve yıl boyunca hareketliliğin yaşandığı AVM’lerde verilerin yararlı bir bilgiye dönüşebilmesini nasıl sağlıyorsunuz?
AVM’ler için sunmuş olduğumuz hizmetleri iki ana kategori altında gruplandırabiliriz: Birincisi, AVM yönetimlerine yönelik hizmetlerimiz; ikincisi ise AVM’lerde faaliyet gösteren hizmet şirketlerine sağladığımız destekler. AVM yönetimleri için, mağazalarla yapılan kira sözleşmelerinden mağazaların ciro takibine kadar pek çok sürecin etkin şekilde yönetilmesi ve raporlanması sağlanmaktadır.
Senyonet VAR Varlık ve Hizmet Yönetim paketimizle, AVM’lerde sunulan çeşitli hizmetler için kapsamlı yönetim çözümleri sunuyoruz. Temizlik hizmetlerinde, ıslak zeminlerin düzenli denetlenmesi ve kontrol listeleri ile temizliğin standartlara uygunluğu garanti altına alınırken, müşteri geribildirim sistemleri sayesinde ziyaretçilerin memnuniyet düzeyleri ölçülüp değerlendirilmektedir. Güvenlik hizmetleri için, tur devriye kontrol sistemi aracılığıyla güvenlik görevlilerinin belirlenen rotalarda düzenli devriyeleri takip edilir ve herhangi bir olay veya tutanak durumunda hızlı ve etkin yönetim sağlanır. Teknik hizmetler kapsamında ise, AVM içerisindeki teknik altyapının sürekli kontrolü, arızaların hızla yönetilmesi ve planlı bakım faaliyetlerinin düzenli olarak yapılması gibi işlemler yer almaktadır. Bu yöntemlerle, AVM’lerin işleyişinde kesintisizlik ve verimlilik ön planda tutulmaktadır.
12 Mayıs Tesis Yönetim Günü özelinde konuşacak olursak, böylesi özel günler sektörün gelişimi adına ne ifade ediyor?
Yaklaşık 28 yıl önce başladığımız tesis yönetim sektöründeki serüvenimiz boyunca, birçok firma ve kuruluşa teknolojik destek sağlayarak sektörün gelişimine katkıda bulunduk. Bu süreçte sektörün teknoloji ile entegre olmasını sağlayarak, iş süreçlerinin daha verimli ve etkin yönetilmesine olanak tanıdık. Sektörün hızla geliştiğine şahit olmak bizim için büyük bir memnuniyet kaynağı oldu. Ancak, sektörün daha da ilerlemesi ve geniş kitlelerce tanınması için sektör paydaşlarının daha fazla çaba sarf etmesi gerektiğini düşünüyorum. Özellikle farkındalık yaratma ve bilgilendirme konusunda daha sistemli ve kapsamlı faaliyetler düzenlenmeli. Dünya Tesis Yönetim Günü gibi özel günlerde yapılan etkinlikler ve paylaşımlar, bu bilinçlenmeyi artırmada önemli bir rol oynuyor. Tesis yönetiminin sadece işletmeler için değil, toplumun her kesimi için önemli olduğunu vurgulamalıyız. Bu nedenle, bu tür etkinliklerin ve kampanyaların artırılması, sektörün daha sağlıklı bir şekilde büyümesine ve daha geniş bir profesyonel ağın oluşmasına katkı sağlayacaktır.