2023 yılında şube sayılarını 70’e çıkarmayı hedefleyen Green Salads adına Genel Koordinatörü Tuğrul Demirci ile Nisan sayımızda Green Salads’ın hedeflerinden ve franchise sistemlerinden konuştuk.
2023 yılı sonuna kadar 20 yeni şube açma hedefiyle yatırımlarını sürdüren Green Salads’ın halihazırda kaç şubesi bulunuyor, kısa dönemde açılışını gerçekleştireceğiniz yeni lokasyonlar nereler olacak?
Şu an mevcut şube sayımız 45 olmakla birlikte 2023 yılı sonuna kadar bu sayıyı 70’e çıkarmayı hedefl iyoruz. Yakın zaman diliminde açılışlarını gerçekleştirerek müşterilerimizin hizmetine sunduğumuz Optimum AVM (Adana), 17 Burda AVM (Çanakkale) şubelerimize ilaveten İstanbul’da Piazza AVM (Maltepe) ve Mühürdar Caddesi (Kadıköy) gibi önde gelen lokasyonlar başta olmak üzere Mersin Forum AVM ve Viaport Marina şubelerini kısa süre bir içerisinde misafirlerimizle buluşturacağız. Ayrıca uzun vadede de şubefranchise ağımızı Ankara, Antalya, Diyarbakır, Eskişehir, Giresun, Kırklareli, Ordu, Şanlıurfa, Tekirdağ ve Trabzon gibi illerimizde açacağımız şubelerle büyütmeye devam edeceğiz. Yurt dışına açılma çalışmalarına gelince görüşmelerimiz devam etmekte olup değerlendirmelerimiz sürmektedir.
Gıda sektöründe yer almak isteyen yeni yatırımcılar için Green Salads ne tür avantajlar sunuyor, franchise sisteminizin detaylarından ve hem markanıza hem de yatırımcılara kazanımlarından da bahseder misiniz?
Şirketimiz kurulduğu 2008 yılından beri 15 yıllık süreçte kendi geleneklerini oluşturmaya kendi kurumsal kültürünü geliştirmeye devam etmektedir. Genel hatlarıyla ele aldığımızda profesyonel iş anlayışını ‘biz bir aileyiz’ düşüncesiyle sentezleyen bir kurum felsefesini benimsemekteyiz. Franchise sistemimize katılan yeni üyelerimize söyleyeceğimiz tek şey yatırımlarının karşılığını hızlı bir şekilde alabilmek olacaktır. Pazarın içinde bulunduğu durum ve rekabet koşulları göz önüne alındığında sistemimize katılan girişimcilere kazançlarını en yüksek boyutta artırmaları için deneyimli kadrolarımızda her daim yanlarında olduğumuzu bilmelerini isteriz. Bu doğrultuda yatırımcılarımızın karşı karşıya kaldığı bir takım sorunlarda işlerinin organize edilmesi; gerekli takiplerin yapılarak sağlıklı bir şube-franchise yönetimi ve işleyişi tesis etmek diğer kurumlardan farkımızı da orta koymaktadır.
Menülerinizi oluştururken nelere dikkat ediyorsunuz? 2023 yılıyla birlikte Green Salads menüsüne yeni lezzetler katılacak mı?
Menülerimizin sağlıklı ve lezzetli olması en temel hedefimizdir. Gıda güvenliği ve kalitenin birbirinden ayrılmaz bir bütün olduğuna inanan firmamız kalitenin denetlenmekten öte üretildiğini bir motto olarak benimser. Şirketimiz mevcut üretim kapasitesiyle 7’den 70’e her yaş gurubuna hitap eden her damak zevkine uygun geniş ürün yelpazesiyle yeme-içme sektöründe beklentilerin üzerinde bir performans göstererek pazarın taleplerini karşıladığını düşünmektedir. Tavalar, ızgaralar, makarnalar, somon, hindi, vejetaryen tabağı ve Tenders Baby gibi ürünleri ve nicesini müşterilerin hizmetine sunabilmektedir. Bununla birlikte menülerin oluşturulmasında konservatif bir tutum benimsemeksizin çağın beslenme trendleri doğrultusunda yenilenmekten geri durmadığımızı da belirtmek isteriz. AR-GE birimimiz ürün geliştirme ile alakalı çalışmalarını titizlikle sürdürmekte ve bu çalışmalar doğrultusunda yeni menüler ve lezzetleri siz müşterilerimize sunacak olmanın büyük bir heyecanını taşımaktayız.
Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?
Kurumların yaşamlarında çok kısa bir zaman dilimi olarak tabir edilen bu süreçte sağlık, güven ve kalite kavramlarını Green Salads markamızın çatısı altında bir araya getirmekten ayrı bir mutluluk duyuyoruz. Türkiye’nin en hızlı büyüyen gıda tedarikçilerinden biri olarak geleceğe emin adımlarla yürümeye devam ederek hayata ve müşterilerimize dokunmaya devam edeceğiz.