Mardian Mall AVM Müdürü Mahmut Yıldızhan ile Mardian Mall’un 2023 hedeflerini konuştuğumuz Aralık sayımızda 2022 yılının son ayında da Mardian Mall’un etkinlik dolu programından bahseden Yıldızhan; 2023 yılı 2. çeyreğinde GES projelerini hayata geçirmeyi hedeflediklerini belirtti.
2022 yılını uğurlarken Mardian Mall AVM olarak yıl sonuna dair ziyaretçileriniz için düzenleyeceğiniz kampanya çalışmalarınız neler olacak?
Mardian Mall olarak; kültürsanat-atölye çalışmalarının yer aldığı etkinlikler, sergiler, özel gün etkinlikleri, imza günleri, söyleşiler, kampanyalar ve sosyal sorumluluk projeleri ile her yaştan misafi rimize hitap etmeye çalışıyoruz. Aralık ayı içerisinde sektörün bugünlere gelmesinde AVM’deki iş ortaklarımız olan mağazalarımızın çalışanlarına sürprizler hazırladık. Bu bağlamda temsil ettiğimiz, sektörde emek veren mağazacılarımızın 12 Aralık Mağazacılar Günü’nde tüm çalışanlarımızı kapsayacak şekilde etkinlikler ve kişiye özel hediyelerle kutlayacağız. Hemen arkasından 2022 yılının son ücretsiz konseri 13 Aralık’ta Mardian sahnede Ayna Grubu’nun olacak. 21 Aralık en uzun geceye özel etkinliklerin ardından, yılın son etkinliği olarak da 30 Aralık’ta başlayacak ve 3 gün sürecek şekilde Yılbaşı Karnavalı ile yediden yetmişe herkesin eğlencenin tadına varabileceği bir organizasyon hazırlıyoruz. Çizgi fi lm kahramanları, illüzyon gösterileri, jonglör, pandomimci, gezici yeni yıl orkestrası, canlı heykel, kukla tiyatrosu ve AVM içerisinde yapılacak mini konser ile hem çocuklara hem de yetişkinlere yılbaşı coşkusunu yaşatacağız.
Mardian Mall AVM 2022 yılını nasıl geçirdi, 2023 yılı için hedef ve projelerinizden bahseder misiniz?
Pandemi kısıtlamalarının kaldırıldığı 2022 yılının ilk çeyreğinden itibaren sektör olarak ivmemiz yukarı yönlü oldu. Aslında 19 Eylül 2020 yılında faaliyete başlayan bir AVM olarak krizi fırsata çevirmeyi başardık diyebilirim. Pandemi kısıtlamalarında eksiklerimizi tamamlayarak şu an 2022 yıl sonu doluluk oranını %99,67 olarak yakaladık. Sektörümüzün günümüzde en önemli problemi bence enerji maliyetleri. Bu anlamda 2023 ikinci çeyreğine doğru 5 MV GES projemizi faaliyete geçirmeyi hedefl iyoruz. GES projemiz enerji maliyetlerinin ve karbon ayak izlerinin azaltılmasına katkı sağlayacak. 2023 yılında da önceliğimiz ziyaretçilerimizin memnuniyeti olacaktır. Edebiyat ve sanat içerikli etkinliklere, söyleşilere, imza günlerine, müzik performanslarına ve atölye çalışmalarına ev sahipliği yapmaya devam edeceğiz.
Marka karmanızın ziyaretçi sayılarınıza ve AVM cirolarınıza etkisi konusunda neler söylersiniz?
Marka karmamızı planlarken; Mardian Mall’un konumu, Mardin’in demografi k yapısı, AVM’mizin yapısal özellikleri, rekabet analizi, hedef kitle, ulaşım ve bunun gibi temel unsurları derinlemesine analiz ederek hazırlamış olduğumuz yol haritasına sadık kalarak oluşturduk. Hedef kitlemiz ile marka karmasının örtüşmesi, tüketici taleplerini önemsememiz, müşteri memnuniyetini ve beraberinde de markaların satış performanslarını olumlu yönde etkilemektedir. Mardian Mall AVM en güçlü markaları, yüksek hizmet kalitesi, hesaplı alışveriş politikası ve uluslararası kalite standartlarında bir yönetim anlayışı ile bir çatı altında birleştirdiği gibi kültürel, ilgi çekici etkinlikleri ve rekreasyon alanlarıyla bir AVM olmanın ötesinde, bir yaşam merkezi kimliği de taşıyor.
Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?
Hem sektörle hem de müşterilerimizle kuvvetli bağlarımız var. Sektör hızlı bir değişim içerisinde ve biz de ekip olarak bu hıza uyumluyuz. Esnek çözüm arayışlarına cevap verebilen ve değişen koşullara hızlı adapte olabilen yapıların başarılı olacağı bir süreçteyiz. Amacımız; 2023 yılında da kaliteli hizmet anlayışımızı kaliteli aktivitelerle desteklemek ve her defasında unutulmaz olup, ziyaretçi memnuniyetini ve ziyaretçi sayımızı daha yukarı çekmektir.