AVM

AVM OLARAK GÜCÜMÜZÜ PARK BORNOVA ZİYARETÇİLERİNDEN ALIYORUZ

Ziyaretçilerine kaliteyi gerçek outlet fiyatlarıyla sunarak memnuniyeti de böylelikle üst noktaya taşımayı hedeflediklerini belirten Park Bornova Outlet Center Genel Koordinatörü Dilek Tunç ile gerçekleştirdiğimiz söyleşide Tunç; hayata geçirdikleri projelerle yalnızca bir alışveriş merkezi değil, aynı zamanda yaşam alanı olmayı hedeflediklerini ve AVM olarak güçlerini ziyaretçilerinden aldıklarını anlattı.

2022 yılını uğurlarken Park Bornova Outlet Center olarak yılsonuna dair ziyaretçileriniz için düzenleyeceğiniz kampanya çalışmalarınız neler olacak?

Park Bornova Outlet Center olarak, bünyemizde yer alan tüm markalarımız ile birlikte ziyaretçilerimize kaliteyi gerçek outlet fi yatları ile sunup, memnuniyeti üst noktaya taşımayı hedefl iyoruz. Yerel yönetimimizin desteği ile STK bünyesinde bulunan kadın kooperatifl eri ve çeşitli derneklerle sosyal sorumluluk projelerini de devam ettireceğiz. Ziyaretçilerimiz için birçok kampanya, indirim ve etkinliğin yanı sıra sürprizler de hazırlamaya devam ediyoruz. Ayrıca kadınlara ve çocuklara yönelik yoga, meditasyon ve seramik çalışmaları ile sadece alışveriş merkezi değil; aynı zamanda bir yaşam alanı olmayı hedefl iyoruz.

Park Bornova Outlet Center 2022 yılını nasıl geçirdi, 2023 yılı için hedef ve projelerinizden bahseder misiniz?

2022 hedefl erine ulaşarak ve mevcut markalarımıza yenilerini ekleyerek bir yılı daha geride bırakmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Ziyaretçilerimizi her zaman konuk gibi gördük ve onları en iyi şekilde ağırladık. Çağa ayak uydurmak ve değişen ihtiyaçlara yanıt verebilmek adına iç ve dış mimari yapımızda bazı değişikliklere gideceğimizi belirtmek isteriz. Henüz proje aşamasında olan çalışmalarımız ile ziyaretçilerimize maksimum fayda sağlamayı hedefl iyoruz.

Marka karmanızın ziyaretçi sayılarınıza ve AVM cirolarınıza etkisi konusunda neler söylersiniz?

Altınyıldız, Beymen Business, Boyner, Kiğılı, LCW, Kasaba, Sporthink, Koçtaş, Toyzz Shop ve Watsons gibi birçok ulusal ve yerel marka ile iş birliği içerisindeyiz. AVM yönetimi olarak marka karmamızı müşteri ihtiyacına göre belirleyip, çalışmalarımızı bu yönde ilerletiyoruz.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

2023 yılında da hedefl erimize ulaşmak için yoğun çalışacağız. AVM olarak gücümüzü de Park Bornova ziyaretçilerinden alıyoruz. 2023 yılının yeni umutlar, güzellikler, sağlık ve mutluluk getirmesini diliyoruz.