Perakende

PAULMARK, YURT DIŞI OPERASYONLARINI HIZLANDIRIYOR

2022 yılı içerisinde 25 yeni mağazasını müşterileriyle buluşturan Paulmark, yurt dışı operasyonlarını da aynı doğrultuda hızlandırarak emin adımlarla büyümesini sürdürüyor. Paulmark Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Sait Kayatürk ile hem lokasyon tercihlerini belirleyen unsurları hem de müşterilerinin Paulmark’ı tercih sebeplerini konuştuk.

Paulmark’ın yeni mağaza açılışlarında lokasyon tercihlerini belirleyen unsurlar nedir, yeni mağazalarınızı yıl içinde nerede konumlandırdınız?

Öncelikli hedefimiz, Paulmark’ı Türkiye’de bütün şehirlerde AVM ve cadde mağazalarımızla tüketiciyle buluşturmak ve bununla birlikte yurt dışı operasyonlarımıza hız vermek. 2022 yılı içerisinde de Türkiye’de değişik illerde toplamda 25 mağaza açılışı gerçekleştirdik.

Mağazacılık sektöründe müşterilerinizin Paulmark’ı aynı kulvarda yer alan diğer firmalardan ayırarak tercih etmelerini sağlayan faktörler nelerdir?

İyi kalite iyi fiyat sloganı ile yola çıktığımız mağazacılık serüvenimizde, sloganımızı müşterilerimize en iyi şekilde yansıtarak geniş ve ferah ortamlarımızda zengin ürün çeşidimiz ile tercih sebebi olmaktayız.

PAULMARK TO SPEED UP OVERSEAS OPERATIONS

Having launched 25 new stores in 2022, Paulmark continues to grow with fi rm steps, determined to speed up its overseas operations in this direction. We talked with Paulmark Board Chairman Mehmet Sait Kayatürk about the factors that determine their location preferences and the reasons why customers prefer Paulmark.

What are the factors that play a role in choosing the location for new Paulmark stores? What were the locations you chose for your new stores this year?

Our primary goal is to bring Paulmark together with consumers in shopping malls and street stores in all cities across Turkey, while at the same time speeding up our overseas operations. In 2022, we opened a total of 25 stores in different cities throughout Turkey.

What are the factors that make your customers prefer Paulmark over other companies in the same lane of the retail sector?

On this retailing journey we set out with the slogan “good quality at a good price”, it is our paramount objective to refl ect this slogan to our customers in the best way possible, while the rich product range we offer in wide and spacious spaces is clearly an important reason of our customers preferring us.