Perakende

DAVID WALKER, BEŞ KITADA ADINDAN SÖZ ETTİRMEYE DEVAM EDİYOR

Dünyada yer alan parfümlere ait trendleri takip ederek inovasyon, tasarım ve kaliteyi her zaman en üst düzeyde tutan David Walker, yurt içi ve yurt dışı yatırımları ile parfüm sektörüne yön vermeye devam edecek. David Walker Kiralama Direktörü Hüseyin Efe Kasım sayımıza konuk oldu.

David Walker olarak parfüm sektöründeki yurt dışı çalışmalarınızdan, hedeflerinizden bahseder misiniz?

Marka kimliğimizi ve enerjimizi, dünyanın beş kıtasında taşıyoruz. Avrupa, Orta Asya, Orta Doğu, Kuzey Amerika ve Afrika kıtalarında yer alan konsept mağazalarımız ile David Walker Parfüm’ün etkisi katlanarak büyüyor. Almanya’da yer alan şirket merkezimiz ile yurt dışı çalışmalarımızı artırdık. Henüz yer almadığımız ülkelerde sektörel fizibiliteler yaparak, doğru cadde ve AVM’lerde konsept mağazalar açmaya, David Walker markamız ile emin adımlar ile büyümeye ve gelişmeye devam ediyoruz.

Parfümlerinizi oluştururken dikkat ettiğiniz noktaları ve ilham aldığınız hususları anlatır mısınız?

Dünyada yer alan parfümlere ait trendleri çok iyi takip ediyoruz. Müşterilerimizden gelen talepleri en ince detayı ile analiz ediyor, yeni parfüm koleksiyonu hazırlığımızda bu iki veriyi çok iyi harmanlıyoruz. Tüketicinin isteklerine cevap verebilen parfümler üretirken aynı zamanda inovasyon, tasarım ve kaliteyi her zaman en üst düzeyde tutuyoruz.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

2004 yılında üretim bandımızda üretilen ilk parfüm ve açılışını gerçekleştirdiğimiz ilk mağazamızdaki enerjimiz katlanarak sürüyor. Yenilikleri ile sektöre yön veren David Walker, parfüm koleksiyonlarımız ve yatırımlarımız ile günden güne artan müşterilerimizin memnuniyeti ve sadakati en büyük motivasyonumuz. Bu motivasyon ile dünyanın beş kıtasına ulaşan David Walker, büyümeye ve gelişmeye devam edecek.

DAVID WALKER KEEPS ON MAKING A NAME ON FIVE CONTINENTS

Keeping close track of the latest trends in fragrances worldwide while setting the highest standards to innovation, design and quality at all times, David Walker continues to set the pace for the fragrance industry with their domestic and international investments. We talked with David Walker Leasing Director Hüseyin Efe for our November issue.

Can you tell us about David Walker’s operations abroad and your goals in the fragrance industry?

We convey our brand identity and energy in fi ve continents across the globe. The infl uence of David Walker Perfume has been growing exponentially with concept stores in Europe, Central Asia, Middle East, North America and Africa. We have augmented our overseas activities with company headquarters in Germany. Along with that, we engage in sectoral feasibility studies in countries we are not yet in, with a view to continue opening concept stores in the right spots including streets and shopping malls aimed at facilitating sustained growth and development with confident steps for David Walker as a brand.

Can you tell us about the points you pay attention to or get inspired by while creating your fragrances?

We keep very close track of trends in fragrances worldwide. We analyze the demands of our customers to the fi nest detail, and we create our new fragrance collections based on a well-mixed blend of these two data sets. We produce fragrances fit to meet consumer demands, and while doing so we set the highest standards to innovation, design and quality at all times.

Is there anything you would like to add?

The energy we had back in 2004 when we produced our first fragrance on our production line and opened our first store is still here with us, as strong and as powerful as ever before. Our greatest motivation at David Walker, setting the pace for the sector with the innovations we make, is the satisfaction and loyalty of our customers which we are proud to see grow with each passing day in parallel to our fragrance collections and investments. Having already expanded to five continents across the globe, David Walker will keep on growing and developing further.