Ana içeriğe atla

 

AVM

BADELLA MAKARNA, TÜRKİYE’NİN FASTFOOD MARKASI OLMA YOLUNDA

12.10.2020 - 10:58

Makarna ve salata konseptiyle sektöre adım atan Badella Makarna, ilk şubesini Movapark AVM’de açtı. Badella’nın hedefleri hakkında Badella Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Emin Demirel’den bilgi aldık. Demirel, sektörde Türkiye’nin bir fastfood markası olma yolunda ilerleyeceklerini söyledi.

Badella Makarna olarak ilk şubenizi açtınız. Öncelikle sizi tanıyabilir miyiz?

Ben Mehmet Emin Demirel, Badella Makarna’nın yönetim kurulu başkanlığı görevini üstleniyorum. Badella, bizim gibi Mardin’de Mezopotamya’nın bereketli buğday topraklarında doğdu. İlk şubemizi Movapark Alışveriş ve Yaşam Merkezi’nde açtık. Şubemizi ilk olarak markamızın doğdu şehirde hemşerilerimiz ile buluşturmak ve vefa borcunu ödemek bilinciyle hareket ettik. Markamızın algısını geliştirecek inovatif ve trend fikirlerle ekipçe bayrağı ileriye taşımayı hedefliyor, her daim çağa ayak uyduran ve yenilikleri takip eden bir marka olmaya çalışıyoruz.

Badella Makarna fikri nasıl ortaya çıktı?

Bizim marka hikayemiz, yönetim kurulu üyemizin üniversite yıllarından beri hayalini kurduğu bir konsept olarak başladı. Bu konseptin tamamı kurgulanmış ve projelendirilmişti.

Peki menünüz hakkında bilgi alabilir miyiz?

Menü içeriği ağırlıklı olarak, makarna, tavuk, salata ve özel soslardan oluşan Badella makarna daha çok damak tadına düşkün, hafif yemek kültürü ile fastfood müşterilerini hedeflemektedir. Makarna, tavuk ve salata menüsü ile sektörde ilk olma özelliğini hedefleyen Badella makarna başlangıçta, makarna, salata, mantı, kahvaltı çeşitleri ve sağlık menüsü adı altında, fitcuit pirinç, coco fitcuit, yoğurtlu granola ve bölgede ilk olacak bardakta makarna (kap götür) menü çeşitleriyle başlamış olup,  Ar-Ge çalışmaları sonucunda menümüze sos, makarna çeşitliliği bakımından açıldığı bölgenin damak zevkine hitap edecek yenilikleri eklemeyi hedeflemekteyiz.

Bayilik verecek misiniz? Verecekseniz şartları neler olacak?

Markanın ilk hedefleri arasında doğu ve güneydoğuda bulunan alışveriş merkezleri ve cadde mağazalarında şube açmak, sektörde Türkiye’nin bir fastfood markası olma yolunda ilerlemek olduğunu ifade etmek isterim. “Gelin bize salça olun” mottomuzla franchise vermeye hızlıca devam ediyoruz. Franchise ile yatırımcıların markamızı iyi anlamaları, hizmet ve ürün kalitemizi göz önünde bulundurmaları önceliklerimiz arasında yer alıyor. Franchise alan yatırımcılarımızı açılış öncesinde lokasyon temini, ekip ve işletmeci eğitimi gibi süreçlerde destekliyoruz. Gerek yatırımcılarımız gerekse biz başarı yakaladıkça bu zincir güçlenerek büyüyecektir.

ASDAS

Yukarı