Ana içeriğe atla

 

AVM

MALLREPORT

BİZ CEVAHİR, MARKALARA CAZİP FIRSATLAR SUNUYOR

05.02.2021 - 09:42

Alibeyköy ve Eyüp bölgesinin cazibe merkezi Biz Cevahir Haliç AVM, ziyaretçilerine gün ışığı alan, ferah bir alışveriş deneyimi yaşatıyor. Bölgeye yeni bir dinamizm getiren Biz Cevahir, ulusal ve uluslararası birçok markaya da ev sahipliği yapıyor. “Alt yapısal detayları hazır mağaza alanlarını uygun kira koşulları ile sunmaktayız” diyen Biz Cevahir Haliç AVM Müdürü Coşkun Güvenç, hizmet ve hedeflerini anlattı.

Biz Cevahir Haliç AVM mimari ve konsept olarak nasıl bir yapıya sahip?

Biz Cevahir Haliç AVM ziyaretçilerinin konforlu ve keyifli zaman geçirmesi düşünülerek tasarlanan bir yaşam merkezi şeklinde dizayn edilmiştir. Tamamı gün ışığı alan AVM’nin 5 katında yer alan geniş koridorlar sayesinde AVM’nin her noktasından mağazalar görülebilecek şekilde ziyaretçiler gezebilmektedir. Geniş oturma alanlarına sahip kafe ve restoranlara sahip olan Biz Cevahir Haliç AVM, alışverişin yanı sıra ziyaretçilerinin, ailesi ve arkadaşlarıyla sosyalleşebileceği bir yaşam merkezi sunuyor.

aaaa

AVM’nin açık ve kapalı alanı, kiralanabilir alanı, mağaza sayısı hakkında bilgiler verebilir misiniz?

Biz Cevahir Haliç AVM, 5 katta 77 mağaza, 600 kişilik geniş oturma kapasitesine sahip kafe ve restoranları, hizmet üniteleri, eğlence alanları ve 400 araçlık kapalı otoparkı ile 18 bin 500 metrekare kiralanabilir alandan oluşuyor.

Peki marka karmanız hakkında bilgi alabilir miyiz?

Biz Cevahir Haliç AVM; Migros, Defacto, Flo, Barrels&Oil, Penti, N Design, Özdilek, İdaş, Fakir, Watsons, Yves Rocher, Site Sinemaları, MAC Fit, Playland, Köfteci Yusuf, Burger Y, Hesaplı Kasap, Kahve Dünyası, Burger King gibi ulusal ve uluslararası birçok markaya ev sahipliği yapmakta. 2021 yılında da Tavuk Dünyası, Moda Life, Harry’s Çanta ve diğer anlaşmak üzere olduğumuz markalarımız ile hizmet kalitemizi artırmaya devam edeceğiz.

Lokasyon, ziyaretçi sayısı ve yönetim anlayışı gibi unsurlar göz önüne alındığında Biz Cevahir Haliç AVM’de mağaza açmak isteyen girişimciler ve markalar için ne tür fırsatlar sunuyorsunuz?

Biz Cevahir Haliç AVM, toplu taşıma aksı ve merkezi konumuyla yaya ulaşım yolu üzerinde olmasının yanı sıra 2020 yılında faaliyete geçen Mecidiyeköy-Mahmutbey Metro hattındaki Alibeyköy durağına ve 2021 Ocak ayında faaliyete geçecek olan Alibeyköy-Eminönü tramvay hattındaki Alibeyköy durağına yürüyüş mesafesinde bulunuyor. Bölgede yapılan kentsel dönüşüm çalışmalarının büyük bir kısmının tamamlanmış olması, projeye kısa sürüş mesafesinde Bezmialem Üniversitesi, İstanbul Bilgi Üniversitesi, İstanbul Ticaret Üniversitesi gibi eğitim kuruluşları, 5.Levent konut projesi, Ramada Otel, birçok iş merkezi ve Alibeyköy Cep Otogarı gibi önemli yerlerin bulunması AVM’nin potansiyelini açıkça ortaya koymaktadır.

ee

UYGUN KİRA KOŞULLARI

Alibeyköy-Eyüpsultan semtinin yanı sıra Gaziosmanpaşa, Kağıthane ve Beyoğlu komşu semtlerinden gelen ziyaretçileri de ağırlayan Biz Cevahir Haliç AVM, bulunduğu konum itibariyle bölgenin sosyal kültürel ve ticari hayatına yeni bir dinamizm getirmiştir. 15 dakika sürüş mesafesinde 850 bin kişi çekim alanında bulunan AVM, konsepti ve marka karması ile ziyaretçi profilinin beğeni ve beklentilerini karşılamaktadır. Danışmanlık, yönetim ve kiralama hizmetlerini, 93 bin çalışanıyla 80 ülkede gayrimenkul alanında faaliyet gösteren JLL firmasının Türkiye ofisinin yürüttüğü projemizde, girişimcilerin ve markaların yatırım kararlarını cazip hale getirecek, yüksek maliyetli yatırım çalışmaları tarafımızca tamamlanmış mimari, mekanik ve alt yapısal detayları hazır, hızlıca ürün yerleşimi yapıp faaliyete hazır diyebileceğimiz mağaza alanlarını uygun kira koşulları ile sunmaktayız.

Pandemi sebebiyle mevcut kiracılarınıza sağladığınız desteklerden bahsedebilir misiniz?

Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizin de içinde bulunduğu bu zorlu süreçte iş ortaklarımıza sürecin başlangıcında kira ve genel gider masraflarının yansıtılmaması, devam eden süreçte ise kira indirim uygulamaları ile desteklerimizi sağlamaktayız. Kiracı ilişkileri bizim için çok önemli, tüm iş ortaklarımızla bire bir ilgilenerek ilişkilerimizi güven temeli üzerine inşa ediyoruz, bu da bize süreklilik olarak geri dönüyor.

iii

AVM’lerin hem markalar hem de ekonomi için önemi nedir?

Ekonomi anlamında yabancı sermayenin ülkemize girmesi açısından AVM’lerin önemi yadsınamaz derecede büyük. 2018 verilerine bakıldığında Türkiye’ye giren yabancı sermayenin yüzde 13’ünün AVM’ler aracılığıyla girdiğini görüyoruz, ayrıca Türkiye’de AVM yatırımları yaklaşık 58 milyar Dolar iken, bu yatırımların yaklaşık 17 milyar Dolar’ı yabancı yatırımcılar tarafından yapıldı.

Markalar tarafından bakıldığında ise, bir markanın piyasaya girişi ve gelişimini kolaylaştırma, dolayısıyla markalaşma sürecine sürdürülebilir destek olma açısından AVM’nin önemi büyüktür. AVM’lerin sağladığı organik trafik yoğunluğu ve bu sayede ziyaretçinin plansız satın alma olasılığı, özellikle bu pandemi döneminde sağlanan, kurumsal ve TSE standartlarına uygun şekilde alınan önlemler ışığında güvenli ve hijyenik alışveriş imkânı, AVM içi etkinlik ve kampanyalarla ziyaretçi ile kurulan sadakat bağı ve tutundurma çalışmaları açısından AVM’lerin markalar tarafında da rolü büyüktür.

Son olarak 2021’e ilişkin hedeflerinizi öğrenebilir miyiz?

2021 yılında Biz Cevahir Haliç AVM ailesine global ve yerli markaların katılması için çalışmalarımız devam ediyor. Otobüs, minibüs ulaşım aksı, yaya ulaşım yolunun üzerinde olmanın yanı sıra yeni yapılan Alibeyköy metro durağı ve yapılacak olan Eminönü-Alibeyköy Tramvay durağının projemize yürüyüş mesafesinde olması sayesinde artacağını öngördüğümüz kiralama talepleri doğrultusunda, ziyaretçi memnuniyetini yükseltme standartlarımızı koruma amacıyla AVM’nin genel bakım, TSE standartlarına uygun hijyen çalışmaları devam edecektir. Yaşadığımız zorlu süreci geride bırakıp, 2021 yılının herkese güzellikler getirmesini diliyoruz.

ASDAS

Yukarı