Ana içeriğe atla

S

 

YENİ TREND: SÜPERMARKET ALIŞVERİŞİNİ DİJİTALDEN YAPMAK

19.08.2019 - 17:51

MARKET ALIŞVERİŞİNİN ZAMAN KAYBETMEDEN, KOLAYCA YAPILMASINI SAĞLAYAN İSTEGELSİN TARAFINDAN AÇIKLANAN VERİLERE GÖRE SÜPERMARKET ALIŞVERİŞİNİ DİJİTALDEN YAPAN KULLANICILAR SİPARİŞLERİNİ EN ÇOK 19.00-22.00 SAATLERİ ARASINDA VERİYOR. EN ÇOK, GIDA VE YEMEKLİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINDIĞINI GÖSTEREN VERİLERE GÖRE MARKET ALIŞVERİŞİ YAPAN KULLANICILARIN ORTALAMA SEPET BÜYÜKLÜĞÜ İSE 130 TL’NİN ÜZERİNDE. 

2019 Ocak ayında kullanıcılarına hizmet vermeye başlayan istegelsin, uçtan uca bir süpermarket olarak faaliyet gösteriyor. 140 farklı şirketten tedarik ettiği ürünleri kendi depolarında saklayarak soğuk zincir bozulmadan müşterinin kapısına kadar teslim eden istegelsin tarafından açıklanan veriler tüketicilerin market alışveriş tercihlerine dair ilginç detayları ortaya koydu. Ortalama sepet büyüklüğünün 130 TL’nin üzerinde olduğunu gösteren verilere göre en çok gıda ve yemeklik ürün satın alınıyor. Verilere göre kullanıcılar en çok siparişi 19.00-22.00 saatleri arasında verirken, en çok sipariş verilen lokasyonun ise Kadıköy olduğu görülüyor. 
İstanbul’un yüzde 98’ine dağıtım yapan istegelsin, soğuk hava depolarında saklanan meyve, sebze ve etleri soğuk zincir kırılmadan, 1 saatlik zaman aralıklarıyla kapıya kadar teslim etme avantajı sunuyor. Kısa sürede 500 binden fazla indirilme sayısına ulaşan uygulamasıyla 150 binden fazla aktif kullanıcıya hizmet vermeyi sürdüren istegelsin, önümüzdeki dönemde web sitesi üzerinden de satış yapmaya hazırlanıyor. istegelsin, kısa vadede kullanıcı sayısını 1 milyona ulaştırmayı hedefliyor.

GGG

Yukarı