Ana içeriğe atla

playpark

 

YENİ NESİL MÜŞTERİ DENEYİMİ PLATFORMU: PİSANO

26.06.2018 - 16:31

Pisano, markalara tüm müşteri deneyimi süreçlerini tek bir platformdan yönetebilme imkanı sunuyor. Pisano Kurucu Ortağı Özkan Demir, firmalara sundukları müşteri deneyimi yönetiminden ve avantajlarından bahsetti.

Pisano hakkında bilgi alabilir miyiz? Neler yapar Pisano?
Pisano, Türkiye’de kurulmuş ve bugüne kadar 7 farklı ülkede 250’den fazla global markanın çözüm ortağı olmuş yeni nesil müşteri deneyimi yönetim platformudur. Pisano ile markalar müşterilerine tüm temas noktalarında kolayca ulaşabilir ve onlarla anlık olarak iletişime geçebilir. Bu sayede müşterilerine iyi deneyimler yaşatan markalar, operasyonel maliyetlerini azaltır, satışlarını artırır ve rekabette öne çıkar.
Biz Pisano olarak markalara tüm müşteri deneyimi süreçlerini tek bir platformdan yönetebilme imkanı sunuyoruz. Bu platform sayesinde markalar fiziksel ve dijital konumlardan gerçek zamanlı müşteri geri bildirimleri toplayabiliyor, müşterileri ile anında temasa geçiyor ve anlık raporlama özelliği ile doğru kararları hızlı alabiliyorlar.  

Müşteri deneyimi yönetimini nasıl sağlıyorsunuz?
Müşterilerine iyi bir deneyim sunmak isteyen markaların ilk olarak bir müşteri yolculuğu haritası çıkarması şart. Müşteri yolculuğu haritası, bize bir müşterinin yaşadığı deneyim süresince markayla etkileşime geçtiği tüm temas noktalarını detaylı bir şekilde analiz edebilme imkanı sunuyor. 
İkinci aşamada, markaların dijital ve fiziksel tüm müşteri temas noktalarında müşterileriyle iletişim kurması gerek. Pisano platformu bu aşamada devreye girerek tüm bu noktalarda müşteri geri bildirimlerinin dijital formda toplanmasına imkan veriyor.
Üçüncü aşama, müşteri ile gerçek zamanlı etkileşim yaratabilme. Pisano platformu ile markalar, müşterileriyle gerçek zamanlı iletişime geçebiliyor ve müşteri memnuniyetsizliklerini anında çözebiliyorlar.
Diğer bir önemli adım ise müşteri geri bildirimleri temel alınarak oluşturulan anlık raporlar. Çünkü günümüzde gerçek zamanlı analizler ve raporlar, markaların daha hızlı karar verebilmesi ve harekete geçmesi için büyük önem taşıyor. Pisano’nun anlık raporlama özelliği ile marka yöneticileri, rapor alma sürelerini haftalardan dakikalara düşürebiliyor.

AVM, mağaza ve restoranlarda müşterilerden geri bildirim alabilmek için kullandığınız teknolojik ürün ve uygulamalarınızdan bahseder misiniz?
AVM’ler ve mağazalarda müşteri trafiğinin yoğun olduğu noktalara yerleştirilen Pisano kioskları aracılığıyla yüksek miktarda ve kaliteli müşteri geri bildirimi gerçek zamanlı olarak toplanabiliyor. Bu bilgi, yöneticiler için anlık olarak raporlanabiliyor. Restoranlarda ise masalara yerleştirilen QR kodları ile müşteriler, cep telefonlarını kullanarak geri bildirimlerini ilgili kişilere ulaştırabiliyor. Restoran yöneticileri, müşteri restoran içindeyken gerekli aksiyonları alabiliyorlar.

Müşterilerden geri bildirim almanın firmaya sağladığı avantajlar neler?
Yeni nesil müşteri deneyimi teknolojilerini kullanan markalar, müşterilerinin deneyimleri hakkındaki fikirlerini geri bildirimler aracılığıyla öğreniyor ve olumsuz deneyim yaşayan müşteriler ile vakit kaybetmeden temasa geçebilme fırsatlarına sahip oluyor. Markalar için bu imkan oldukça değerli. Çünkü markalar için yeni bir müşteri kazanmanın maliyeti, var olan müşteriyi elde tutmaktan 6 kat daha fazla. Mutlu müşteriler markalara daha sadık kalarak, gelirleri artırıyor. Mutlu müşteriler aynı zamanda markaların müşteri yönetim maliyetlerini azaltırken, karlılıklarını artıyor. Bu da markaların rekabette öne çıkmalarını sağlıyor.   

playpark

Yukarı