Ana içeriğe atla

S

 

UPS PERAKENDE ŞİRKETLERİ İLE TÜKETİCİLER ARASINDA BİR KÖPRÜ KURUYOR

11.04.2019 - 14:38

UPS TÜRKİYE GENEL MÜDÜRÜ  BURAK KILIÇ: “TRENDLERE VE TÜKETİCİ İHTİYAÇLARINA GÖRE MÜŞTERİLERİMİZE GELİŞMİŞ  TESLİMAT SEÇENEKLERİ SUNUYORUZ.”

Perakende sektörü için lojistiğin önemi nedir?
Değişen tüketici davranışları ve dünyadaki trendler göz önünde bulundurulduğunda lojistik bir hayli önem kazanıyor. UPS olarak trendlere ve tüketici ihtiyaçlarına göre müşterilerimize gelişmiş teslimat seçenekleri sunarken, etkin iade hizmetlerimizle gönderi süreçlerini kolaylaştırıp, onların iyi bir e-ticaret deneyimi yaşamalarını sağlıyoruz. Böylece perakende şirketleri ile tüketiciler arasında bir köprü kuruyoruz. E-ticaret haricinde, perakende sektöründe firmaların stok yönetimi, depodan rafa taşınan ürünlerinin kontrolü, zaman ve maliyet dengesini korumaları açısından büyük önem taşıyor. Bu sebeple, tedarik zinciri çözümlerimiz, yüksek kapasiteli tesislerimiz ve dünyanın ticaret merkezlerini birbirine bağlayan lojistik ağımızla müşterilerimizin işlerini kolaylaştırmaya ve onları yeni pazarlara ulaştırmaya devam ediyoruz.

Perakende sektörü için ne gibi hizmetler sunuyorsunuz? 
Farklı ihtiyaçlara göre dinamik bir şekilde sürekli geliştirdiğimiz ürün portföyümüz, perakende ve e-ticaret müşterilerinin ihtiyaçlarına başarıyla hizmet veriyor. Müşterilerimize günü belli Standart, saati belli Ekspres ve etkin iade hizmetlerinden oluşan hızlı, güvenilir ve kapsamlı paketler sunuyoruz. Bu süreçte hız önemli bir odağımız. Örneğin; akşam 20.00’da Türkiye’den aldığımız bir paketi ertesi sabah saat 9.00’da New York’taki bir adrese teslim edebilen bir global ağa sahibiz.
Ayrıca kurumsal müşterilerimiz World Ease, World Ship, Quantum View, Internet Shipping, Campus Shipping ve Türkiye’de geliştirdiğimiz UPS Smart gibi teknolojik yazılımlarımızı, kendi sistemlerine entegre ederek, UPS ile gerçekleştirdikleri tüm lojistik operasyonu takip edebiliyor, raporlama yapabiliyor, teslimat süreçlerine müdahale edebiliyor, müşteriye bildirimler yollayabiliyor ve kendi çalışanlarına görev atayabiliyorlar. 


Ek olarak yurt dışında geçerli olduğu ülkelerde teslimat sürecini daha da kolaylaştıran UPS My Choice servisimiz ile müşteri memnuniyetini artırıyoruz. Online alışveriş yapanların satın aldıkları ürünlerin teslimat sürecinin kontrolüne yardımcı olmak amacıyla perakendecilere ücretsiz olarak sunduğumuz bu servisimiz sayesinde tüketiciler, ayrıntılı takip durumu güncellemeleri ile gönderilerini takip edebiliyor.

Gönderinin ulaşması planlanan günden bir gün önce e-posta veya mesaj yoluyla bir teslimat uyarısı gönderiyoruz ve eğer müşterimiz için teslimat günü-saati uygun değilse, teslimatı yeniden yönlendirme veya tarihi değiştirme seçenekleri sunuyoruz. Farklı bir seçenek olarak bazı ülkelerdeki müşterilerimiz ayrıca gönderilerini iş yerlerine, komşularının evine veya mahalledeki marketler, akaryakıt istasyonları gibi yakındaki bir UPS Access Point™ konumuna tekrar yönlendirebiliyorlar. 

İstanbul havalimanına yaptığınız yatırımın büyüklüğü nedir? Yeni yatırım perakende sektörüne ne gibi fırsatlar sunacak?     
UPS olarak Türkiye’nin sahip olduğu stratejik konumunu ve potansiyelini başarılı bir ihracat hikayesine dönüştürmek, ihracat kapasitemizi artırmak üzere İstanbul Havalimanı için İGA ile 25 yıllık bir anlaşma imzaladık. Burada 10 bin metrekarelik bir tesis yatırımımız mevcut. Özellikle ihracata katkı sağlayacak, güncel ihracat hacmimizi dört katına çıkaracak bir yatırım bu. Türkiye ekonomisini daha ileri taşımak, ülkenin ihracat performansını artırmak ve ihracatçıya katkı sağlamak adına İstanbul Havalimanı’ndaki yerimizi aldık. Bu yatırım ile özellikle e-ihracat yapmak isteyenler için hızlı, güvenilir ve yüksek kapasiteli servis sunan konumumuzu güçlendireceğiz.

n

Yukarı