Ana içeriğe atla

playpark

 

TEPE SERVİS TEKNOLOJİK UYGULAMALARI İLE SEKTÖRDE FARK YARATIYOR

12.02.2019 - 10:57

TEPE SERVİS, HİZMETLERİNİ YÖNETMEK İÇİN GELİŞTİRDİĞİ “ONTIME” İŞ TAKİP SİSTEMİ İLE HİZMET KALİTESİNDE FARK YARATIYOR. TÜMÜYLE YERLİ BİR YAZILIM OLAN ONTIME İLE CEP TELEFONLARI ÜZERİNDEN OPERASYONUN TÜM AŞAMALARI UZAKTAN ERİŞİMLİ VE GERÇEK ZAMANLI OLARAK YÖNETİLİYOR.

Tepe Servis, “ontime” iş takip sistemi uygulaması ile tesis yönetiminden, temizlik projelerine, teknik bakım onarım takibinden, hasta yönlendirme/taşıma hizmetlerine ve
off-site ATM temizliğine kadar tüm kurumsal hizmet operasyonlarını online olarak cep telefonları ile izleyip, yönetebilecek bir sistem oluşturdu. Tepe Servis bünyesinde hizmet veren Tepe Çağrı Merkezi üzerinden de komut alan sistem ile temizlik, teknik arıza ve benzeri tüm hizmetlerin hem rutin tanımlamaları hem de anlık ihtiyaçları, cep telefonları ile ilgilisine bildiriliyor, işin bitimi fotoğrafı ile birlikte raporlanıyor ve merkezden yönetilebiliyor. 

İŞ SÜREÇLERİ SİSTEMATİK OLARAK TAKİP EDİLİYOR
Kurumsal destek hizmetlerini uzaktan erişimli ve gerçek zamanlı yönetebilmek amacıyla kendisi de yerli bir yazılım firması olan İDVLABS ile ortak ARGE çalışmalarını başlattıklarını belirten Tepe Servis ve Yönetim Genel Müdürü Canan Çakmakcı; birlikte geliştirilen “ontime” uygulaması sayesinde iş süreçlerinin daha yakından yönetilebilir hale geldiğini, optimizasyon sağlandığını ve daha da önemlisi sektörde büyük ihtiyaç duyulan şeffaflığın sağlandığına dikkat çekti. 

Çakmakcı konuyla ilgili olarak şöyle konuştu: “Tesis, fabrika ve AVM’lerde,  ister temizlik ister teknik bakım onarım konusunda olsun, hem rutin programlı işleri hem de anlık tespit edilen durumları cep telefonlarındaki uygulamamız vasıtasıyla ilgililerine iş emri olarak iletiyor devamında tamamlanma sürecini takip ediyoruz.  Bir başka uygulamamız da banka projelerimizde, off-site ATM temizliklerinde… Yazılımımız, günlük temizlenmiş olan ATM listesini, fotoğrafları ile birlikte raporluyor. Bu sektörümüz için büyük bir ihtiyaç. Tepe Servis olarak her zaman hizmette kalite misyonu ile çalışıyoruz, işverenlere sağladığımız açık ve şeffaf raporlama ile bu noktada fark yarattık, aldığımız olumlu dönüşler de bunu tescilliyor. Her biri dev birer kampüs olan şehir hastanelerinde hasta taşıma, refakat, hasta yönlendirme, oda destek, temizlik gibi hizmetlerimizin tümünü cep telefonları uygulamamız ile yönetebiliyoruz. Tepe Servis ontime projelerde bütçe ve zamandan tasarruf sağlıyor, zaman ve iş gücü analizi yapılabiliyor.” dedi. 

YÜZDE 100 YERLİ YAZILIM
Ontime programının saha operasyonları ve makine/ekipman bakım-teknik servis süreçlerinin yönetiminde kuruluşlara büyük katkılar sağladıklarını belirten İDVLABS Genel Müdürü Mehmet Surav, “Süreç yönetiminin karekod, lokasyon ve fotoğraflarla belgelendirilmesi, üstelik bunu mobil uygulama seviyesinde sahada uygulayabilen bir şirket olmaktan gurur duyuyoruz. Sahada bu konuda bize güvenen ve firmamızla çalışmayı tercih eden Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. ile çalışmak bizim için büyük bir adımdır. Mobil uygulama üzerinde sade olan ara yüzümüzün arkasında güçlü, kompleks ve iletişim yapısı sıfırdan yazılmış bir kod yapısı yer almaktadır.  Üstelik tüm sistemimiz alanında deneyimli ekibimiz tarafından yüzde 100 yerli yazılım anlayışını benimsenerek oluşturulmuştur.” dedi.

n

Yukarı