Ana içeriğe atla

ops

“Radyo yayıncılığına interaktif bir yenilik getiriyoruz”

06.10.2017 - 11:54

Müziğin insanların yaşamında akışı etkileyen bir unsur olduğunu söyleyen Dijimedya Ceo’su Cüneyt Ortan, “Müzik yaşamımızda bu kadar önemli bir yer tutarken, elbette uğradığımız dış mekanlarda da karşımıza çıkmaktadır” dedi.

KULLANDIKÇA KAZANACAĞINIZ APLİKASYON
Yakında Dijimedya’nın yabancı iştiraki olan mobil bir aplikasyon yayınlayacaklarını söyleyen Ortan, “Bu aplikasyon aslında insanların gündelik yaşamlarında bir çok alanda kullanılan ve kullandıkça kazandıran bir aplikasyon olacak. Perakende, yeme içme, eğlence, medya, sigorta, sosyal sorumluluk ve birkaç alanda kişiler aplikasyonumuzu kullandıkça hediyeler, indirimler ve global bir sadakat birimi olan puanlar kazanıp, hem ülkemizde hem de dünyanın her yerinde harcayabilecekler. Bu aplikasyonumuzun en önemli iş ortaklarından biri de Otoyol A.Ş. İstanbul-İzmir özel otoyolu. Yakında açıklayacağımız bültenlerde bu otoyolun nasıl dünyanın en akıllı ve en güvenli otoyolu olduğunu anlatacağız. Bunun yanında 10 ayrı müzik tarzı olan radyolarımızı dinlerken de hediyeler kazanacaklar. Kısaca özetlemem gerekirse; radyo dinleyerek, otomobil sürerek, alışveriş yaparak, yiyip içerek kazanımları olacak. Bu aplikasyonumuz Türkiye çıkışlı olup hemen ardından Japonya, Endonezya, Baltic gibi ülkeler ile globalleşecek” dedi. 

“HEDEFİN TAM ORTASINA ATEŞ EDECEĞİZ”
Aplikasyonun perakende firmalarına sağlayacağı avantajlardan bahseden Ortan, “Perakende firmaları her şeyden önce global sanal bir ekosistemin içerisine girecekler. Müşterilerine hem Türkiye’de hem de global ölçekte avantajlar dünyası sunacaklar. Çok daha önemlisi müşterilerinin markalarına sadakatini sağlarken, onların çok detaylı datalarını elde edebilecekler. Yani cinsiyet, yaş gibi bilgiler haricinde hangi müşterisinin hangi lokasyonlarda gezdiği, nerelerden alışveriş yaptığı, en çok ne tükettiği hatta hangi markaya alışkanlığı olduğuna ve ne tarz müzik dinlediğine kadar özele dokunmadan kendileriyle bilgiler paylaşabileceğiz ve markanın belirlediği segmente ve müşterisi olmayan kitleye zamansal, bölgesel ve ürünsel kampanya bilgileri iletebileceğiz. Yani artık hedefin tam ortasına ateş edeceğiz!” dedi.

DİNLERKEN KAZANDIRAN TEK RADYO
“Bu projede benim için en heyecan verici olan dünyanın en bilinen radyo markası olan ve Türk dinleyicisine sevdirdiğim Kiss FM’in tekrar yayın hayatına dönüşüdür” diyen Ortan, “Bu aplikasyonun 10 radyosundan 4 tanesi Kiss markasından oluşuyor; Kiss FM, Kiss Türk, Kiss Dance ve Kiss Kids. Çocukları da düşündük. Yani çocuklara da Kiss kalitesinde müzik yayını hazırladık. Bunun akabinde Kiss FM ulusal çapta fm bandından tekrar karasal yayınına dönecek. Bunun hazırlıklarına başladık. Diğer bir değişle radyo yayıncılığına interaktif bir yenilik getiriyoruz” diyerek sözlerine son verdi.

MÜZİĞİN TARZI KADERİ BELİRLİYOR
“Müzik, insanların yaşamındaki akışı ciddi anlamda etkileyen unsurdur. Müziğin tarzı, melodik yapısı, içerdiği lirikler ve hatta bpm’i yaşam akışını ve kaderini belirler” diyen Dijimedya Ceo’su Cüneyt Ortan, “Müzik yaşamımızda bu kadar önemli bir yer tutarken elbette uğradığımız dış mekanlarda da karşımıza çıkmaktadır. Bu mekanlar alışveriş, yeme içme ve konaklama mekanlarıdır. Buralarda yayınlanan müzikler de o mekanlardaki tavrımızı belirler. Bu nedenle bizler ticari alanlara müzik yayını yaparken öncelikle mekanın ne pazarladığına bakarız ve ilk önce müzik profillendirmesi yaparız. Örneğin buzdolabı veya mobilya satan bir mağazada insanların karar vermesi ve ürünün satışa dönüşebilmesi için zamana ihtiyaç vardır. Bu nedenle insanları mağazada uzun zaman tutabilmeniz gerekir, işte bu durumda müziğin ritmi devreye girer. Ya da bir ‘departmant store’dasınız ve satış senkronizasyonu belli bir akışta gitmeli, bu durumda yine müziğinizin ritmi önemlidir”  açıklamasını yaptı. 

ops

Yukarı