Ana içeriğe atla

S

 

İŞ ORTAKLARIMIZIN SATIŞ VE KARLILIK HEDEFLERİNİ GERÇEKLEŞTİRİYORUZ

11.04.2019 - 15:06

PERAKENDE SEKTÖRÜNE YÖNELİK VERİMLİLİĞİ VE SATIŞLARI ARTIRAN ÇÖZÜMLERİ HAKKINDA BİLGİ VEREN BRANDZONE KURUCU ORTAĞI CEM KÖZ,“2019’DA HEM HİZMET VERDİĞİMİZ FİRMALARIN SAYISINI HEM DE MEVCUT HİZMET VERDİĞİMİZ FİRMALARDAKİ KATMA DEĞERLİ SERVİSLERİMİZİN KAPSAMINI ARTIRMAYI HEDEFLİYORUZ.” DEDİ.

Öncelikle kısaca BrandZone hakkında bilgi alabilir miyiz? BrandZone neler yapar?
BrandZone’u 2012 yılında insert takibi ve raporlaması ihtiyacına çözüm bulmak için kurduk. Hazırlık sürecinde gazetelerde de çok fazla promosyon içerikli reklam yapıldığını görüp, reklamları da hizmete dahil ettik. Hizmeti yazılım altyapısıyla destekleyip, satış sonuçları/pazar payı datasının nedenlerini, sonuçlarını anlamaya yarayan, günlük tüm takibin yapıldığı gerçek zamanlı bir online panel oluşturduk. İlerleyen süreçte hizmet kapsamına online banner takibi, TV reklam takibi, online fiyat takibi, online pazar yeri takibi ve mağaza bazlı projeleri de ekledik. 

Bugün BrandZone; satış kanalı, kategori, marka ve ürün seviyesinde pazar trendi analizleri, fiyat ve ürün karşılaştırmaları sunan bir şirket konumundadır. BrandZone hizmetleri; mağaza, web, insert veya reklamların performansını ve fiyatlandırma stratejilerini ölçmek için kurumsal şirketler tarafından kullanılmaktadır.

Perakende sektörüne yönelik çözümlerinizden bahseder misiniz? Verimliliği ve satışları artırmak adına neler yapıyorsunuz? 
Bugünün rekabetçi piyasa süreci, artık şirketleri veri analizini daha gerçekçi yapmaya ve rakiplerini daha iyi analiz etmeye yöneltiyor. Şirketler ve kurumlar rekabet bilgilerini doğru araçlarla, güncel olarak takip ederek; hızlı aksiyon alıp, bilinçli fiyatlama yaparak karlılıklarını artırabiliyor. BrandZone olarak sunduğumuz servislerle birlikte iş ortaklarımızın satış ve karlılık hedeflerini gerçekleştirmede büyük bir fayda sağlıyoruz. Online mecrada da çok çeşitli hizmetler sunuyoruz. Online pazar yeri olarak adlandırılan Gittigidiyor, N11 ve Hepsiburada gibi mecralardaki dükkanların fiyatlarını takip ediyor; raporları dükkanların puanlarına, fiyatlarına ve isimlerine göre ayrıştırarak çeşitli rekabet analizleri yapıyoruz. Hızlı tüketim ürünlerinde ise birim fiyatlara göre analizler hazırlıyoruz. Ayrıca, online banner kampanyalarını takip ediyor; satış kanalları ve markalar bazında fiyat endeksleri hazırlıyoruz. BrandZone olarak şirketlere hem rekabeti hem de ürün gamını doğru inceleyerek kapsamlı bir fiyat çalışması yapmalarını ve fiyat değişimlerini günlük olarak takip etmelerini tavsiye ediyoruz. 

2019 yılı hedefleriniz neler? Ne kadarlık bir büyüme öngörüyorsunuz? 
Günümüzde perakende sektörü ve ihtiyaçları hızla gelişiyor. Teknolojinin perakendeyle entegrasyonu ise hızla artıyor. BrandZone olarak bu değişime ayak uyduracak, yeni ihtiyaçlara cevap verecek servisleri araştırıyor ve bu servisler üzerine çalışıyoruz. 

Tüketici teknolojisi ve hızlı tüketim ürünleri sektöründe faaliyet gösteren markalar, tedarikçiler, satış kanalları, ulusal ve yerel zincirler, parfümeri, toptan ve online marketler iş ortaklarımız arasında yer alıyor. Bugüne kadar kendi kategorisinde önde gelen 42 kurumsal firmaya hizmet sağladık. 2019’da hem hizmet verdiğimiz firmaların sayısını hem de mevcut hizmet verdiğimiz firmalardaki katma değerli servislerimizin kapsamını artırmayı hedefliyoruz.

2018’i yüzde 60 oranında bir büyümeyle kapattık, 2019’da ise yaklaşık olarak yüzde 50 oranında bir büyüme öngörüyoruz. 

BRANDZONE
 

GGG

Yukarı