Ana içeriğe atla

playpark

 

“Odağımız Afrika” / “Our Focus is on Africa …”

15.11.2016 - 12:05

SDV Horoz, ortağı Bolloré Group’un tüm şirketlerini Bolloré çatısı altında toplama kararı almasının ardından, marka ismini Bolloré Logistics olarak değiştirdi. Süreçle birlikte SDV Horoz’un yeni unvanı Horoz Bolloré Logistics oldu. “SDV Horoz, Horoz Bolloré Logistics olarak yoluna devam ediyor, şimdi daha da yükselişe geçiyor” mottosu ile yine her zamanki gibi iş ortaklarının en yakın entegre lojistik hizmet sağlayıcısı olarak çözüm üretmeye devam ediyor. Hem yeni marka ismini hem de yeni projelerini görüşmek üzere Horoz Bolloré Logistics Genel Müdürü Hakan Yaman’la bir araya geldik. 

SDV Horoz   changed his brand name to Bolloré Logistics after Bolloré Group, its partner, had decided to collect all the companies under the Bolloré roof. As a result of this process, SDV Horoz’s new title has become Horoz Bolloré Logistics. With “SDV Horoz, continues on his path as Horoz  Bolloré Logistics;  now it’s going  even further up” motto, It continues to provide solutions as the closest integrated logistics service provider of business partners as always. We met with Hakan YAMAN, General Manager of Horoz Bolloré Logistics, to discuss both the new brand name and the new projects.

Afrika’da oldukça etkin çalışmalar yürüttüğünüzü biliyoruz. Bolloré Group’un Afrika’daki 50 yıllık varlığının çalışmalarınıza etkisini anlatır mısınız? 
Ortağımız Bolloré Logistics’in, Afrika yapılanması son derece güçlü. Kıta genelinde 16 limanla, demir yolları işletiyorlar. Ayrıca 6 bin araçlık kara nakliyesi filosuna, ve 281 adet depoya sahip, Afrika’nın 46 ülkesinde ofisleri olan dev bir yapıdan söz ediyoruz. Biz de yaklaşık dört sene önce dünya ekonomisinin gidişatını izleyerek konsantrasyonumuzu Afrika kıtasına doğru kaydırdık. Afrika, şirket olarak rahatlıkla fark yaratabileceğimiz bir saha. Bu anlamda Afrika’ya yönelik iş hacmimiz her geçen yıl artış gösteriyor. 

Afrika pazarına hangi ürün gruplarında lojistik hizmeti sunuyorsunuz? 
Afrika’ya deniz yolu ve hava kargo taşımacılığı hizmetleri ve bunun yanı sıra Magrip ülkelerine kara yolu servisi veriyoruz. Afrika içinde zor koşullarda en etkili lojistik çözümleri üretebildiğimiz ‘Inland Africa’ adlı bir ürünümüz de mevcut. Denize limanı olmayan ‘land-locked’ tabir edilen ülkelere limanlardan iç taşımalar yaparak ulaşabiliyoruz. Demir yolu olan noktalara demir yoluyla, pek çoğunda kara yoluyla teslimatlar gerçekleştiriyoruz. Afrika için yeni hizmete geçirmiş olduğumuz multimodal bir çözüm anlayışımız var, yani kara ve deniz yolunu birlikte kullanmak. Kargoları Türkiye’den kara yolu ile Belçika ve Fransa’ya oradan da deniz yoluyla Afrika ülkelerine gönderiyoruz. Bu, hem zamandan hem de maliyetten avantaj sağlayan bir uygulama…

 

We know you are carrying out quite effective activities in Africa. Can you tell us about the impact of the Bolloré Group’s 50-year presence in Africa on your activities?
The organization of our partner Bolloré Logistics is very strong in Africa. They operate 16 ports and railways throughout the continent. We are talking about a giant organization with offices in 46 countries in Africa having a land transportation fleet of 6 thousand vehicles and 281 warehouses. About four years ago, we followed the course of the world economy and shifted our concentration to Africa. Africa is a field where we can easily make a difference as a company. In this sense, our business volume towards Africa is increasing every year.

In which product groups do you offer logistics services to the African market?
We provide marine and air cargo transport services to Africa; additionally, we provide road cargo services to the Maghreb countries. We also have a product called ‘Inland Africa’ through which we can produce the most effective logistics solutions in difficult conditions in Africa. We can reach the countries called ‘landlocked’ that have not seaside ports by making inland transportation from the ports. We make delivery   by rail to areas having railways and by road transportation to the remaining majority areas. We have an understanding of a multimodal solution that we have put into service for Africa: to use land and sea way together. We send the cargo from Turkey to Belgium and France by road and then to the African countries by sea. This is an application that offers both time and cost advantages...

playpark

Yukarı