Ana içeriğe atla

S

 

NEGOSMART İLE YENİ NESİL SATINALMA DÖNGÜSÜ

10.10.2019 - 10:52

NEGOSMART’IN YENİ NESİL SATINALMA DÖNGÜSÜ İMKANI SUNDUĞUNU BELİRTEN NEGOSMART CEO’SU DR. SENCER YÜCEL, BULUT ÇÖZÜMLERİYLE 
ŞİRKETLERE SAĞLAMIŞ OLDUKLARI AVANTAJLARDAN BAHSETTİ.

NegoSmart işletmelere ne gibi bulut çözümler sunuyor?
Her yıl ortalama 15 milyar ABD Doları’nın üzerinde satınalma işleminin gerçekleştirildiği ve dünyanın en önde gelen stratejik satınalma platformları arasında gösterilen Scanmarket A/S’nin global pazar deneyimi ve ileri teknolojik altyapısı ile profesyonel bilgi birikimimizin bir araya gelmesiyle kurulan yüzde 100 yerli sermayeli firmamızın sunduğu platform hizmetleri şunlardır: 
-e-Anket ve e-Fiyat Teklifi Toplama 
-e-İhale (Açık Eksiltme/Açık Artırma)
-Sözleşme Yönetimi
-Tedarikçi Yönetimi
-Proje Yönetimi
-e-Satınalma

Sunduğunuz yeni nesil iş yapış şekli ile geleneksel iş yapış şekilleri arasındaki farklar ve platformunuzun kullanılabilmesi ile ilgili yatırım maliyeti hakkında bilgi verir misiniz?
İşletmelerde satınalma talebi ile satınalma siparişi arasındaki süreçte tedarikçilerle genellikle; telefon, e-posta, yüz yüze görüşmeler gibi çok da verimli olmayan geleneksel yöntemler ve bazen de farklı sosyal medya uygulamaları üzerinden iletişim kurularak iş akışı yönetilmekte ve sipariş ile neticelendirilmektedir.
NegoSmart ise işletmelere; herhangi bir fiziki sunucu ve yazılım yatırımı ihtiyacı duymayacakları, kurulum ve bakım giderlerinin söz konusu olmadığı, ciddi zaman ve maliyet tasarrufu sağlayabilecekleri, çok daha şeffaf, iç/dış denetim süreçlerinde çok daha kolay ve hızlı bir şekilde “tek bir platform” üzerinden raporlama yapabilecekleri yeni nesil satınalma döngüsü yaratma imkanı sunmaktadır. 

Bir işletme bulut çözümlerinizle ne gibi avantajlar yakalayabilir?
-“Kurumsal Hafıza” oluşturarak sürekliliği olan şeffaf bir satınalma döngüsü yaratabilir.
-Cari satınalma fiyatlarından yüzde 15 ile yüzde 18 arasında ortalama maliyet tasarrufu sağlayabilir.
-Satınalma süreçlerinde yüzde 40’lara varan zaman tasarrufu elde edebilir.
-İç/Dış denetim süreçlerinde çok daha hızlı raporlama ve analiz yapma imkanına sahip olabilir.
-Global/Lokal tedarikçi tabanını kolaylıkla genişleterek sistematik rekabeti artırabilir.
-Tüm pazarlık, sözleşme ve proje süreçlerini tek bir platform üzerinden kolaylıkla yönetebilir.
-Tüm tedarikçileri ile tek bir platform üzerinden iletişim kurabilir ve verilerini saklayabilir.
-Satışa konu olabilecek her türlü varlığını kolayca nakde çevirebilir.

Dünyanın önde gelen platformları arasında olmanızı neye bağlıyorsunuz? 
Teknik altyapı ve fonksiyonellik anlamında rakiplerimizden ayrıştığımız birçok farklı nokta olmakla birlikte, platformumuzun hem alıcı hem tedarikçi ara yüzlerinin olağanüstü kolay bir kullanıma sahip olması ve müşteri destek hizmetlerimizin hızlı ve kaliteli olması şeklinde özetleyebilirim.

GGG

Yukarı