Ana içeriğe atla

playpark

 

MÜŞTERİLERİMİZ KALİTE ODAKLI HİZMETİ HAK EDİYORLAR

13.09.2018 - 17:47

MODERN DÜNYADA KABUL EDİLMİŞ KALİTE STANDARTLARINI UYGULADIKLARINI İFADE EDEN SOLUTO SERVICES TESİS YÖNETİMİ GENEL MÜDÜR YARDIMCISI GÜLÇİN KARA, YÜKSEK MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ HEDEFLEDİKLERİNİ BELİRTTİ.

Üstün nitelikli hizmet verebilmek için belirlediğiniz kalite standartlarınız var mı? Kaliteyi nasıl sağlıyorsunuz?
Sektörümüz için modern dünyada kabul edilmiş kalite standartlarını uygulamakla birlikte, biz “tüm müşterilerimizin kalite odaklı hizmeti hak ettikleri” prensibi ve şirket ilkelerimiz çerçevesinde yüksek müşteri memnuniyetini hedefliyoruz. Bu hedefi ise Soluto firması olarak her seviyedeki şirket çalışanlarımıza verdiğimiz önem ve müşteri segmentine uygun olarak sürekli yenilenen saha eğitimleri ile sağlıyoruz. Hizmet verilen her bir yaşam alanı için uygulanması gereken standartlar vardır. Örneğin, temizlik konusunda bir iş merkezinde uygulanacak temizlik hizmet standardı ile bir hastane projesinde uygulanacak standartlar farklı olacaktır. Bu nedenle her yaşam alanında uygulanması gereken hizmet seviyesinin önceden belirlenmiş kalite standartlarına göre yorumlanması ve tekrar planlanması gerekir. Bunu başardığınızda müşteri memnuniyeti ve kaliteyi sağlıyorsunuz. 

Toplu yaşam alanlarının yöneticilerinin tesis yönetim firmalarından beklentileri neler oluyor?
Beklenti, içi doldurulamaz sonsuz bir kavram. Kalite standartlarını uygulayarak bunu olması gereken beklentide tutmanız mümkün ve bunu yapıyoruz. Diğer yandan, beklentilerin oluşması günümüz rekabet ortamında çok olası bir durum ve gün geçtikçe de artıyor. Soluto firmamızın benimsediği kültür ve hizmet anlayışında önce müşteriyi tanımak, anlamak ve müşterimizin kurum kültürüne uygun hizmet standardını uygulamak yatıyor. Başarımızın ve sürdürülebilir olmanın en temeli budur. 

Sizi diğerlerinden ayıran ve fark yaratan kalite unsurlarınız neler?
Bahsettiğim üzere sektörümüz için kabul edilmiş dünya standartlarında kabul görmüş sistemleri kullanmakla beraber çalışanlarımızın eğitim kalitesi bizi ayıran en önemli özellik. İşini severek yapan herkes fark yaratacaktır. Soluto çalışanları işini severek yapıyor ve yöneticilerimiz de müşterilerimizle çok yakın bir temas halinde işlerini yönetiyor. Diğer yandan Soluto olarak hizmet sektöründe yüksek müşteri memnuniyeti açısından bize en yakın alt sektör olan “otelcilik” yaklaşımını tesis yönetim hizmetlerinde ön planda tutuyoruz. Bu anlamdaki gereken “know-how”ı da ortaklık yapımız içinde çözüyoruz.

Kaliteli farkınızı ortaya koymak adına çalışma prensipleriniz arasında olmazsa olmaz dediğiniz şey nedir?
Şirketimizin kuruluşundan bu yana ayrılmadığımız prensiplerimiz var ve bunlardan asla ödün vermeyeceğiz;
-İşimizin temeli olan insana yatırım yapmak ve değer vermek, 
-Rekabetçi olmak ama asla rekabet yasalarına aykırı davranmamak,
-İşimizi ülke kültürümüzün ve yasalarımızın gerektirdiği değerlere dayanarak yürütmek, 
-Özel yaşam ve müşteri bilgileri gibi konularda gizlilik kurallarına tam olarak riayet etmek,
-Faaliyetlerimizin yürütülmesinde sürdürülebilirlik ve çevre ile ilgili sorumlulukları sürekli ön planda tutmak,
-Her konuda şeffaflık ve doğruluğun peşinde olmak.
Müşterilerimize ve çalışanlarımıza duyduğumuz saygı her türlü faaliyetimizin merkezinde yer alır.

playpark

Yukarı