Ana içeriğe atla

playpark

 

“MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ HER ALANDA ÖNCELİĞİMİZ”

26.06.2018 - 16:29

İki yıl üst üste “Mükemmel Müşteri Deneyimi Ödülü” alan UPS’nin , Türkiye Pazarlama Müdürü Caner Tek; perakende sektöründeki müşterilere sundukları hizmetlerden bahsetti.

UPS olarak perakende sektörüne özel hizmetleriniz var mı?
Geniş hizmet portföyü, teknolojik çözümleri, küresel ve yerel ağları ile insanları birbirlerine bağlayan UPS, Türkiye’de 81 ilde 2 binden fazla çalışanıyla birçok farklı sektöre olduğu gibi perakende sektörüne de oldukça özel ve kullanışlı servisler sunmaktadır. Karmaşık gibi görünen işlemleri basit hale getiren teknolojik altyapımız sayesinde sektörün ihtiyacı olan servisleri sağlayabiliyoruz. Bunun için örnek verilebilecekler arasında, kapıda ödeme, teslimat için ücretsiz olarak adrese 2 kez uğrama, SMS ile süreçle ilgili bilgilendirme, iade hizmetleri yer alabilir. 

İki yıl üst üste “Mükemmel Müşteri Deneyimi Ödülü” kazandınız. Peki, perakende sektöründe müşteri memnuniyetini artıracak çözümlerinizden bahseder misiniz?
Müşteri memnuniyeti her alanda bizim önceliğimiz. Bunun için 2 binden fazla çalışanımızla her gün çözümler üretmeye devam ediyoruz. Perakende sektöründe müşteri memnuniyetini daha fazla artırmak için gönderileri tam zamanında ve kapıda teslim ediyoruz. Buna ek olarak, eğer alıcı evde/işte değilse ertesi gün tekrar ücretsiz olarak uğrama yapıyoruz.  Ayrıca müşterilerimiz paketlerini takip numaraları ile rahatlıkla web sitemiz üzerinden takip edebiliyor. 

Perakendecilerin büyümesini destekleyecek teknolojik çözümleriniz neler?
Perakende sektöründeki müşterilerimizin sorunlarına çeşitli çözümler sunmak amacıyla çalışmalarımız ve yatırımlarımız söz konusu. Örneğin, göndericiler UPS yoluyla gönderebilecekleri yurt içi gönderileri etkin bir şekilde yönetmek için web sitemizdeki araçları kullanabiliyorlar. Perakendeciler burada gönderilerini sınıflandırabiliyor, gönderileri için kurye çağırabiliyor ve gönderilerini kolayca izleyebiliyor.
Sektörel ve firma bazlı çözümlerimiz olduğu gibi, firmalara özel entegrasyon sistemlerimiz mevcut böylelikle sevkiyat konuları sorun olmaktan çıkıp firmaların kendi işlerine çok daha fazla vakit ayırmasına olanak sağlıyor.
Yurt dışı gönderiler için ise World Ease hizmetimizden bahsedebiliriz. Bu servis, bir ülkede bulunan ve birçok alıcısı olan çoklu gönderilerin tek bir gönderi olarak gümrükten alınmasını sağlar. Bu da perakendeciler için kullanımı kolay ve rahat bir çözüm. 

UPS’nin e-ticaret çözümleri hakkında bilgi verebilir misiniz?
Burada da en önemli konu teknolojik altyapımız ile entegrasyondan bahsedebiliriz. Web sitemiz ve kurumsal sayfamızdaki araçlarla, müşterilerimiz artık her türlü konuyu hızlı ve kolay bir şekilde çözebiliyorken telefonla aramaya gerek duymadan gerekli raporları da alabiliyor.

Perakende sektörüne yönelik gelecek dönem hedefleriniz neler?
2018 yılı itibarıyla standart servislerimizin yanında ekspress servislerimizi de kullanıma sunduk. Böylelikle gönderisini daha erken/acil almak isteyen e-ticaret müşterilerine bir opsiyon sunmuş oluyoruz. Ayrıca, ulaşılabilirliğimizi daha fazla artırmak amacıyla farklı proje çalışmalarımız da sürmekte.

playpark

Yukarı