Ana içeriğe atla

S

 

MAĞAZALARDAKİ KAYIPLAR EN AZA İNDİRİLİYOR

13.11.2019 - 15:19

Perakende mağazalarında oluşan kayıpların en aza indirilmesine yönelik geniş bir ürün yelpazesine sahip olduklarını belirten Salus Securıty Şirket Sahibi Yasemin Bolol, “Kayıp önleme bölümleri kadar pazarlama departmanlarıyla da iş birliği içindeyiz.” açıklamasında bulundu.

Mağaza ve ürün güvenliğini sağlayan ürünleriniz ve özellikleri hakkında bilgi verir misiniz? 
Perakende mağazalarında oluşan kayıpların en aza indirilmesine yönelik her türlü elektronik sistem ve aksesuarlarından oluşan geniş bir ürün yelpazesine sahibiz. Sektörün en iyi markalarıyla çalışıyoruz. Ürün gözetleme sistemlerinden, elektronik cihazların her zaman güvenlikli ve şarjlı açıkta sergilenmesini sağlayan sistemlere kadar her detayın düşünülerek tasarlandığı ürünlerimizin yanı sıra RFID ve kişi sayım sistemlerinde de hizmet sunmaktayız. Akıllı kilitlerimiz ise elektronik marketlerden kuyumculara pek çok değerli ürünü korumaktadır. Kayıp önleme bölümleri kadar açıkta sergileme sağladığımız ürünlerin satış artırıcı özelliği sayesinde pazarlama departmanlarıyla da iş birliği içindeyiz.

Bu ürünlerin mağazalara sağlamış olduğu avantajlar neler? 
Sektörün güvenlik ve verimlilikle ilgili ihtiyaçlarını karşılayan ürünleri optimum biçimde sunuyoruz. Yıllık ‘’fire’’ olarak adlandırılan kaybının ortalama yıllık cirosunun yüzde 1,75 olduğunu düşünürseniz faydasını çok açıkça görebilirsiniz. Elektronik ürünlerin açıkta sergilenmesini sağladığımız ürünlerimiz ise güvenlik sağladıkları kadar, sürekli şarj edildikleri için elektronikçilerin çok önemsedikleri ‘’müşteri deneyimini’’ kolaylaştırıyor. Bunun yanı sıra, hangi ürünün daha çok denendiğini, buna benzer aktiviteleri raporlama özelliği sayesinde sadece güvenliğe değil pazarlama bölümlerine de hitap ediyor.

Koruma sistemleri yüzde yüz güvenlik garantisi veriyor mu?
Her zaman söylendiği gibi, yüzde yüz güvenlik diye bir iddiada bulunamayız. Mağaza içinde veya mağazanın bulunduğu bölgeye göre risk değerlendirmesi yaparak, gerektiğinde daha yüksek güvenlikli ürünler kullanma imkanına sahibiz. Genelde bu değerlendirmeyi müşterilerimizle birlikte yaparız. Ürünün kalitesi, markaların desteği çok önemli. Ancak bunun dışında müşterileri dinleyerek ihtiyaç belirlemek ve ona göre tasarımı yapmak da bizim işimiz.

Mağazalardaki en büyük güvenlik riski nerelerde oluyor? Buna yönelik en fazla talep gören ürününüz hangisi? 
Sektöre, mağazanın bulunduğu yere ve yapısına göre çok çeşitlenen bir durum bu. Gıdada farklı, tekstilde markadan markaya değişebilen durumlar olabiliyor. İçinde bulunduğumuz dönemin en popüler ürünleri taşınabilir elektronikler. Bu cihazların bir yandan müşteri deneyimine açık tutulmaları bir yandan da en talep gören ‘’arzu nesneleri’’ olmaları nedeniyle güvenlik altında tutulma gereği, güvenlik sektöründe alt bir kategori yarattı. Ayrıca tabletlerin de banka, döviz büroları, restoran, araç kiralama gibi yeni alanlardaki yaygın kullanımı bu kategorinin popülaritesini artırdı. 
Tekstil ve benzerleri kategorisinde ise RFID ürünlerimiz çoklukla kullanılmakta. RFID’in ürün korumadan stok kontrolüne pek çok alandaki entegrasyon özelliği yakın zamanda daha ilgiyle karşılanıyor.
 

GGG

Yukarı