Ana içeriğe atla

playpark

 

Mağazalardaki anons yayını, satışı artırıyor

14.10.2016 - 17:55

DİJİTAL MÜZİK YAYINCILIĞININ LİDER ŞİRKETİ SMG, MAĞAZA İÇİ SATIŞLARI ÖNEMLİ ORANDA ETKİLEYEN ANONS HİZMETİYLE DE FARK YARATIYOR. 

Pek çoğumuz alışveriş merkezlerinde, mağazalarda ya da marketlerde alışveriş yaparken anons yayınlarına sıkça rastlıyoruz. Anonslar sayesinde mağazalarda kimi zaman bilmediğimiz bir üründen haberdar oluyoruz, kimi zaman da anlık bir indirimi, kampanyayı duyup daha avantajlı alışveriş yapabiliyoruz. Türkiye’de perakende mağazaları, restoranlar, kafeler, turistik mekanlar, spor ve sağlık merkezleri gibi 8 bin 500’e yakın halka açık noktada kapalı devre yasal müzik, anons ve reklam yayını hizmeti sunan SMG, mağaza içi anonsların satın alma kararlarını etkileyen önemli etkenlerden biri olduğuna dikkat çekiyor. 
“Mağazaya gelmiş müşteriyi o anda ikna edip satın almayı gerçekleştirmesi için en etkili yol anonstur” diyen SMG Yönetim Kurulu Başkanı Gül Gürer Alimgil şunları söylüyor: “Mağaza içinde kullanılan kampanya anonsları satışları artırmayı hedefler. Anonslar yoluyla satışı artırmak istenilen ürün ön plana çıkarılabilir. Örneğin; X marka ayakkabının satışları düşükse mağazada bu ürüne özel bir indirim duyurularak satışa yönlendirme sağlanabilir. Müşterilere yeni çıkan bir ürünün haberi de bu şekilde verilebilir.”
SMG bünyesinde anonsların seslendirilmesi için profesyonel seslendirme sanatçılarından özel bir ekip bulunduğunun altını çizen Gül Gürer Alimgil, “Duyurulması istenilen metinler müşterilerimizden bize geldikten sonra hemen ekibimiz tarafından seslendirilmesi yapılıyor. Ardından müzik departmanımızdaki DJ’lerimiz ve müzisyenlerimiz tarafından düzenlenen anonslar istenilen sıklıkta ve tarihte yayına alınıyor. Seslendirilen anonsların arka planına müzik ya da sesler ekleyebiliyoruz. Markanın hazır anonslarını da yayına alabiliyoruz. Ayrıca firmaların santralleri için yönlendirme anonsları da hazırlayabiliyoruz” diyor. 
Her bölgenin iş dinamiklerinin ve müşteri kitlesinin farklı olduğunu hatırlatan Gül Gürer Alimgil, bu nedenle her bir mağaza veya AVM’yi farklı bir radyo istasyonu gibi düşünerek ayrı olarak yönettiklerinin altını çiziyor. Mağaza içi anonsların sadece satış amaçlı kullanılmadığına dikkat çeken Gül Gürer Alimgil, şöyle devam ediyor: “Sunduğumuz hizmetle çalışma saatleri dışında personel için de duyuru, bilgilendirme anonsları yapılabilir. Biz de müşterilerimize kullanıcı adı ve şifreyle kullanabilecekleri bir panel aracılığıyla, istedikleri zaman istedikleri mağazada kendi seslerini kaydedip duyuru yapma imkanı sağlıyoruz. Örneğin; bir şirketin yönetim kurulu başkanı istediği mağazaya tek bir tuşla sesini kaydedip anında yayına alabilir, personele iletmek istediği bir mesajı ve kutlamayı anında istediği noktaya tek bir tıkla ulaştırılabilir.”

playpark

Yukarı