Ana içeriğe atla

S

 

Kurumsal sağlık asistanınız…

09.03.2017 - 17:27

“TRN Assistance olarak; ihtiyaç olan her konuda yardım değil, fayda öneriyoruz” diyen TRN Assistance Kurucu Ortağı Serkan Turan: “Güven ve mutluluk odaklı olarak belirlediğimiz kurumsal değerlerimizi kapsamlı, organize ve sürdürülebilir somut projeler ile hayata geçirmeyi hedefliyoruz” dedi. 

Deneyimiyle alanında lider olma hedefiyle 2015 yılında kurulan TRN Assistance, müşterilerine şeffaf, finansal olarak erişilebilir ve kolay anlaşılır ürünler ve hizmetler sunuyor. Yeni yapılan AVM’lere acil yardım ünitesi kurulumu konusunda danışmanlık hizmeti sunan firma, sıfırdan birçok işlemin yerinde, doğru hatlarıyla oluşmasına katkıda bulunuyor. 
Hiçbir revir kurulumu ve aksiyonu olmayan AVM’lere yönelik hizmet paketi oluşturarak, acil yardım ünitelerinin mevzuata uygun olarak kurulmasını sağlayan TRN Assistance, ayrıca gerekli personel temini de yaparak ünitelerin aktif ve yüksek verimli hale getirilmesini sağlıyor. Acil yardım ünitesi bulunan AVM’lerde ise firma, gerekli tespitler yaparak ünitenin eksiklerinin giderilmesini ve personel takviyesinin sağlanmasını, çalışanlara yönelik hem sertifikalı hem de sertifikasız ilk yardım seminer ve eğitimlerinin verilmesini de sağlıyor. Kısaca TRN Assistance ile AVM’ler sağlıkla ilgili tüm hizmetleri tek elden alma imkanını yakalıyor diyebiliriz. 

TRN Assistance’ın hizmet verdiği alanlardan bahseder misiniz? Kimlerle çalışır?
TRN Assistance olarak ihtiyaç olan her konuda yardım değil, fayda öneriyoruz.  “Güven” ve “mutluluk odaklı” olarak belirlediğimiz kurumsal değerlerimizi kapsamlı, organize ve sürdürülebilir somut projeler ile hayata geçirmeyi hedefliyoruz. Müşteriye özel çözümler oluşturma ilkesine odaklanarak, Türkiye’deki güçlü hizmet ağımız ve tecrübemizle müşterilerinin ihtiyaçlarına göre uyarlanabilir hizmetler geliştiriyoruz. Ayrıca TRN Assistance olarak önde gelen kurumlar ile işbirliği içerisinde çalışıp, sağlık alanında kurumların ihtiyacı olan hizmetler alanında çözüm ortağı olarak hizmet veriyoruz.

Sunmuş olduğunuz hizmetleri AVM ihtiyaçlarına göre mi yoksa direkt mevzuata uygun olarak mı yapıyorsunuz?
AVM’lere yönelik olarak hazırlamış olduğumuz hizmetlerimiz tabii ki öncelikli olarak Alışveriş Yönetmeliği’ne uygun olarak dizayn edildi. Fakat hizmetin daha dinamik ve etkili olması amacıyla, firma olarak bilgi birikimimiz ve tecrübelerimiz ışığında AVM yönetimleri ile tam bir koordinasyon gerçekleştiriyor, hizmetin çok daha üst seviyede verilmesini sağlıyoruz. 

Peki, hizmet vermeden önce AVM’nin vaka geçmişini araştırıyor musunuz? 
Evet, AVM’de gerçekleşen olaylar ışığında hizmet konseptimize gereken eklemeleri ve takviyeleri yapıyoruz. 

Verilen hizmet bölgelere göre değişkenlik gösteriyor mu?
Kesinlikle lokasyon çok önemli… Bu, AVM müşteri çeşitliliğini değiştirmekte ve karşılaşılabilecek vaka çeşitliliğini de etkilemektedir.   

Hem daha uyguna halledilen hem de verimliliği artıracak bir sistemden bahsedebilir miyiz?
Evet, bu tam da bizim sistemimiz… Revir işini, bilgi birikimimiz ve tecrübemizle tam olarak AVM yönetimlerine sağlıyoruz. 

TRN Assistance hizmet verdiği alanlarda eğitimler veriyor mu? 
Tabii ki… Hizmet verdiğimiz alanlarda ilkyardım ve yangın eğitimlerini veriyoruz.
 

n

Yukarı