Ana içeriğe atla

S

 

HIZLI, KOLAY, AKILLI ALIŞVERİŞİN ADRESİ SHOPI

19.08.2019 - 17:47

SATIŞ DANIŞMANINI MERKEZE ALARAK SUNDUKLARI ÇÖZÜMLER İLE MAĞAZA İÇİ VERİMLİLİĞİ ARTIRMAYI HEDEFLEDİKLERİNİ İFADE EDEN SHOPI CEO’SU TURGUT YAZICI, “MAĞAZALAR SHOPI’NİN SAĞLADIĞI OLANAKLAR İLE MÜŞTERİLERİNE DAHA HIZLI, KOLAY, AKILLI, KESİNTİSİZ BİR ALIŞVERİŞ DENEYİMİ YAŞATIYOR.” DİYE KONUŞTU.

Öncelikle Shopi hakkında kısaca bilgi alabilir miyiz? 
Shopi yeni nesil mağazacılığın mobil platformudur. Geliştirdiği bulut tabanlı yazılım uygulamasıyla, perakende sektöründeki mağazaların satış süreçleri, çalışan performansı ve mağaza operasyonlarını verimli bir şekilde yürütmesini sağlar.  

Perakende sektörüne nasıl bir verimlilik sağlanıyor? 
Shopi, satış danışmanını merkeze alarak sunduğu çözümler ile mağaza içi verimliliği artırmayı hedefliyor. Bu çözümler sonsuz reyon (endless aisle), mobil ödeme, müşteriye özel yaklaşım (clienteling), performans yönetimi, iç iletişim, vardiya yönetimi, tedarik yönetimi, mal kabul, depodan anında destek olarak sıralanabilir. 

Shopi bu dijital dönüşümle mağazalara, çalışanlara ve tüketicilere nasıl kolaylıklar sunuyor? 
Mağazalar Shopi uygulamasını kullanarak satış danışmanlarını güçlendirir, daha donanımlı satış danışmanları ile çalışma imkanı bulur ve mağaza çalışanlarının performans takibini şeffaf bir şekilde yapabilir. Satış danışmanı, tüm ürün yelpazesine ve envanter bilgilerine erişerek müşteriye daha iyi bir hizmet verme imkanı bulur, önceden topladığı datalar sayesinde müşterilerine akıllı önerilerde bulunabilir. Ayrıca müşterinin ödemesini aynı uygulama aracılığı ile tamamlamasına aracılık eder. Shopi’nin sağladığı tüm bu olanaklar sonucunda da müşterilerine daha hızlı, kolay, akıllı, kesintisiz bir alışveriş deneyimi yaşatırken bunu ölçülebilir hale getirebilirler.

Shopi’yi Türkiye’de aktif olarak kullanan markalar var mı?
Türkiye’de e-bebek 139 mağazasında Shopi çözümleri ile müşterilerine etkili bir alışveriş deneyimi yaşatıyor. Ayrıca Unifree, Kiğılı ve Tefal çözümlerimizi kullanan markalar arasında. Globalde ise Körfez Bölgesi’nde Dolce & Gabbana, mağaza çalışanlarını güçlendirmek için Shopi’nin çözümlerini seçti ve bu bölgedeki 11 mağazasında 90 satış görevlisi, Shopi perakende platformunun sunduğu avantajlardan yararlanabilir hale geldi.

Pazar payınızdan bahseder misiniz?
Perakende sektöründe gelirin yaklaşık yüzde 90’ı fiziksel mağazacılıktan geliyor. Bu veri, fiziksel mağazacılığın önemini vurgularken, perakende sektöründe acil olarak satış danışmanını güçlendirerek mağaza verimliliğini artıracak dijital çözümlere ihtiyaç duyulduğunun da bir göstergesi. 

Gelecek dönem hedefleriniz nelerdir?
Innogate Uluslararası Hızlandırma Programı’na katılarak global pazarlara açılma konusunda önemli bir atılım gerçekleştirdik. Yakın vadede hedeflerimiz Türkiye, Avrupa ve Körfez İşbirliği Konseyi ülkelerindeki varlığımız yeni müşterilerle kuvvetlendirmek. Hali hazırda Londra ve Dubai’de olan ofislerimizle 2019 içerisinde daha çok müşterinin mağaza içi verimliliğini artırmayı hedefliyoruz.

GGG

Yukarı