Ana içeriğe atla

S

 

G’Offices rekabete hazır

09.03.2017 - 18:17

2002 yılından bu yana Tanıtım Organizasyon Danışmanlık Turizm alanında hizmet veren G&G Organizasyon, 2015 yılında Şişli merkezde hazır ofis/sanal ofis ve toplantı hizmetleri vermek amacıyla G’Offices markasını kurdu. 

Yeni başlayan girişimcilerden tutun da çok uluslu şirketlere kadar tüm firmaların bir hazır ofis ve sanal ofis sisteminden neler beklediğini çok iyi biliyoruz ve ona göre alternatif çözümler sunduk. Sistem ve ücretler konusunda çok netiz, faturalara ekstra fazla ücretler yansıtmıyoruz ki bu sistemde en çok şikayet edilen konu bu… ‘Nefes alsan para’ ilkesiyle hareket etmekte birçok firma… Bu anlayışı yıktık ve müşterilerin ihtiyacı, bütçesi, konsepti ne ise ona uygun çözümler sunuyoruz. 
Firmaların ihtiyaçlarını çok iyi analiz ettiğimiz için maliyetlerini en aza indirdiğimiz hazır ofis alternatiflerimiz ve sanal ofis sistemimizde resepsiyon hizmeti ve adres paketi dahil hizmetimiz mevcut, ekstra ayrı ayrı paketlere bölmeden tüm ofis ihtiyacını sanal ofis müşterilerine sunuyoruz.

Çok fazla firma olmasına karşın halen hazır ofis/sanal ofis sisteminin çok fazla bilinmemesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sanal ofis sistemi henüz yeni yeni yaygınlaşan bir kavram firmalar için. Djital devirdeyiz ve teknoloji ilerledikçe firmalar için aktif bir ofis ihtiyaç olmamaya başladı. Ofis maliyetlerini azaltmak için ve aynı zamanda prestijli ve merkezi bir lokasyonda sekretarya ve faturalar dahil sistemde yer almak daha çok ihtiyacı karşılamaya başladı ve yaygınlaştı.
Bu nedenle artık işletme kuruluşunda yeni bir girişimci de, merkezi bir imalathanesi veya fabrikası olan bir firma sahibi farklı lokasyonlarda şubeler açmak istediğinde de, freelance çalışanlar sadece toplantı ihtiyacını karşılamak istediğinde de bu sistemi araştırmaya ve kullanmaya başladı. Önümüzdeki 5-10 yıl içerisinde de teknoloji ilerledikçe fiziksel bir ofise ihtiyaçtan çok firmaların tamamen bu sisteme geçeceğini düşünüyorum. Çünkü tüm firmalar için ihtiyaçlar değişse de temel ihtiyaçlar net… Bu nedenle firmalar, fatura, mobilya, aidat, ofis giderleri vs. ile uğraşmak istemeyeceği, çağrı kaçırmayacağı, sekretarya hizmetinin dahil olduğu sistemlere yöneliyorlar. Sadece toplantı, lansman ya da seminer vs. olduğu zaman toplantı odası kullanımı mevcut ve aktif, şehir ve yurt dışında koşturma halinde insanlar… Dolayısıyla tüm bu hizmetlerin dahil olduğu hazır ofis sistemine yöneliyorlar.

Öncelikle G’Offices fikri nasıl ortaya çıktı ve sanal/hazır ofis sisteminin sektörde yerini alması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Aslında ‘dertten dertlendik’,  sanırım bu tabir tam olarak anlatır bizi. Çünkü hazır ofis ve sanal ofis sistemini bilen ve kullanan bir firma olarak, sektörün revaçta olmasını ve hizmete sunan firmaların eksikliklerini fazlasıyla tecrübe etme imkanımız oldu. Ayrıca bir Türk firması olarak, sektörde gerek Türk gerekse yabancı firmaların da ihtiyaçlarını iyi analiz ettik ve ortaya G’Offices Ofis İşletmeciliği ortaya çıktı.

GGG

Yukarı