Ana içeriğe atla

playpark

 

Fark yaratmak isteyen AVM’lere… / For the shopping malls that desire to make difference…

15.11.2016 - 11:51

Mixed Media Kurucu Ortağı Umut Gönen: “Mixed Media 10 yıllık bilgi birikimi ile fark yaratmak isteyen ve değişime inanmış tüm AVM’lere hizmet vermeye hazır…” dedi. 

Mixed Media co-founder Mr. Umut Gönen says “with its’ 10 years of experience the Mixed Media is ready to provide its’ services to all shopping malls that desire to make difference and have faith in change.”.  
 

Mixed Media hakkında kısaca bilgi alabilir miyiz? Neler yapar Mixed Media? 
Mixed Media perakende, gıda, teknoloji, otomotiv ve alışveriş merkezi sektöründe dünyanın en tanınmış markalarına hizmet veren İstanbul merkezli yaratıcı tasarım firmasıdır. Mixed Media çalıştığı firmalara farklı müşteri deneyimleri yaratmak için iç mimari-mimari tasarım, endüstriyel tasarım, grafik tasarım, konsept tasarım ve yaratıcı marka stratejileri sunar. 2006 yılından bu yana Mixed Media müşterilerine, konsept geliştirme, 3D görselleştirme, projelendirme, çoklu ve tekil üretimler, lojistik, yerinde montaj ve bakım gibi servisleri ile bütünsel çözüm hizmetleri sağlar.

Sunmuş olduğunuz hizmetlerle AVM’lere ne gibi farklılık sağlıyorsunuz?
Mixed Media’nın tasarladığı her ürün, her mekan tasarımı, müşterinin gözünde AVM’nin marka algısını güçlendirmek için planlanıyor. Müşteri olarak bir AVM’ye girdiğinizde kaybolmadığınız bir otopark işaretlemesi, düzenli ve her hizmeti alabileceğiniz şık bir infodesk, içinde kaybolmayacağınız yönlendirme panoları, kullanışlı bir dokunmatik kiosk, ilginizi çeken bir sanat objesi,  bebeğinizle rahat edebileceğiniz bir bebek odası, şık ve kullanışlı bir tuvalet, huzur veren bir mescid, çocuklarınız için güvenli ve hijyen bir oyun alanı gibi sizi özel hissettirecek ürünler ve mekanlar o AVM’nin tercih edilmesinde “marka karması” kadar büyük rol oynayan detaylardır. Bu tasarım hizmetini Mixed Media’dan alan, özellikle renovasyona giren AVM’ler müşteri memnuniyeti ve sayısı bakımından fark yaratıyorlar.

Uzun yılladır sektörde faaliyet gösteren AVM’ler yeni nesil AVM’lerle rekabet edebilmek adına neler yapmalı? Nasıl değişimlere gidilmeli?
5-10 yılını dolduran AVM’ler müşteri devamlılığını artırmak için artık etkinlikler dışında majör hamleler yapmak zorunda. Sektörde yer alan 350’yi aşkın AVM, yaşayan organizmalar gibi zaman içerisinde kendilerini yenilemeli, hem kiracıları hem müşterileri açısından mutlak yatırıma yönelmeli. Bu sektörde büyük bir niş alanı dolduran tek Türk firması olarak, Mixed Media 10 yıllık bilgi birikimi ile fark yaratmak isteyen ve değişime inanmış tüm AVM’lere hizmet vermeye hazır…

 

Could you please give us some information about Mixed Media? What does Mixed Media do?  
Mixed Media is a creative design company that is based in Istanbul; which provides services to most well-known brands in retail, food, automotive and shopping sectors in the world. Mixed Media provides interior decoration – architectural design, industrial design, graphical design, conceptual design and creative brand strategies to the companies that it works in order to create different customer experiences. Since 2006 Mixed Media provides integrated solution services such as concept development, 3D visualization, projecting, multi and single production, logistic, onsite installation and maintenance. 

How do you put your difference in shopping malls through your services? 
Each product, each space design that is designed by Mixed Media aims to strengthen the brand perception. As a customer when you enter in a shopping mall some products and spaces that make you feel pretty such as car-park signs that avoids you from losing your way, an elegant regular information desk that you can take any kind of services, directive board avoiding you from losing your way, and user-friendly touch screen kiosk, an interesting art object, a comfortable  baby room, an elegant and useful toilet, a peaceful prayer room, a safe and hygienic play area for your children; these detailed amenities have important role for being preferred by customers as much as “product mix”.  
The shopping malls that take these design services – especially the ones which enter in renovation process - make difference with regard to customer satisfaction and number.  
     
What should the shopping malls that serve for years in sector do to be more competitive against new generation shopping malls? What kind of changes they should realize? 
The shopping malls that complete 5 or 10 years of service should do major movements beyond events in order to increase customer attendance. More than 350 shopping malls should renew themselves by the time like living organisms and tend to re-invest both for its’ renters and customers. As a sole Turkish company that fulfills the gap in such a niche market, with its’ 10 years of experience the Mixed Media is ready to provide its’ services to all shopping malls that desire to make difference and have faith in change.

playpark

Yukarı