Ana içeriğe atla

playpark

 

AYVOS PERAKENDE SEKTÖRÜNE YÖNELİK ÇÖZÜMLER SUNUYOR

14.11.2018 - 16:27

AYVOS BİLGİ TEKNOLOJİLERİ KURUCU ORTAĞI ERAY HANGÜL, PERAKENDE SEKTÖRÜNE YÖNELİK YAZILIM ÜRÜNLERİ HAKKINDA BİLGİLER VEREREK AVANTAJLARINDAN BAHSETTİ.  

Perakende sektörüne yönelik ürününüz Digidoor hakkında bilgi verebilir misiniz?
Ayvos olarak perakende sektörüne yönelik Digidoor isimli çözümümüz ile mağazaya giriş yapan kişilere otomatik tekil numara vererek tekrar geldiklerinde eski müşteri gibi tanıyan ürünümüzü sunuyoruz. Digidoor aynı zamanda ilgili kişinin yaş aralığı, cinsiyet, duygu durumu (gülüyor, normal, sinirli, şaşkın), baktığı yön (dikey ve yatay), izleme yapılan alana baktığı toplam süre gibi bilgileri de otomatik hesaplayabiliyor. Aynı bilgileri mağazadan çıkış yaparken de alabiliyoruz. Böylece her bir tekil müşteri, mağazaya hangi duygu durumu ile girdi, hangi duygu durumu ile çıktı ve genel olarak zaman ekseninde mağazanın ziyaretçi profili neydi anlık takip edilebiliyor.
   
Digidoor’u kullanan perakendeciler ne gibi avantajlar sağlıyor?

Perakendeciler; eski / yeni müşteri, yaş aralığı, cinsiyet, duygu durumu gibi bilgileri anlık elde ederek pazarlama ve satış süreçlerinde sahadaki gerçek veriye göre iş süreçlerini optimize edebilme gücüne kavuşuyorlar. Örneğin; ayın hangi dönemi eski müşteriler daha çok ziyaret gerçekleştiriyor, mevsimsel dönem başlangıç ve bitiş zamanlarına göre müşterilerimin duygu durumu nasıl değişiyor, yeni bir kampanya çıktığımda gerçekten hedef kitleme ulaşabilecek potansiyelde müşteri ziyareti yakalayabilmiş miyim gibi sorulara Digidoor ile yanıt bulunabiliyor.

Digidoor’u özellikle hangi işletmeler kullanmalı? Bu ürünü kimlere tavsiye ediyorsunuz?
Son kullanıcıya mağazacılık modeli ile veya online kanalda web cam üzerinden canlı görüşme destekli ürün sunarak satış yapan herhangi bir işletme; Digidoor’dan faydalanarak iş süreçlerini gerçek verilere göre yorumlayabilir, güncelleyebilir. 

Yine perakende sektörünü yakından ilgilendirebilecek Quematik ürününüz var. Bununla ilgili de bilgi verebilir misiniz?
Quematik herhangi bir alandaki anlık kişi sayısını tespit ederek, sanal olarak işaretlenmiş alanlarda yoğunluğun değişimini bölge bazlı otomatik olarak takip eden bulut tabanlı bir üründür. Özellikle kuyruk analizi süreçlerinde müşteri memnuniyetini artırmaya ve verimli bir şekilde iş süreçlerinin işletimini sağlamaya yönelik katma değer sunar. 

Perakende sektörüne tavsiye edebileceğiniz başka ürün ve hizmetleriniz var mı?
AR&GE sürecine yeni başladığımız, ürünleşmemiş bir çalışmamız var. Bu sistemle kıyafet tespiti yapılabilecek. Örneğin, siz mağazaya girerken sistem üzerinizde kırmızı bir t-shirt algılıyor. “Merhaba hanımefendi, kırmızı t-shirt üzerine lacivert mont çok yakışır. 199 TL’den başlayan fiyatlarla 2. kat kadın reyonumuzda.” diyerek sizi yönlendiriyor. Bu diyaloğu artırılmış gerçeklik (AR) deneyimi sunan sanal bir robot eşliğinde; henüz müşteri mağazaya girerken kişinin yaş, cinsiyet ve duygu durumu bilgileri ile harmanlayarak karşılayacak bir altyapı sunmayı hedefliyoruz.

playpark

Yukarı