Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

YARGICI İLHAM VEREN KOLEKSİYONLARIYLA YURT DIŞI PAZARINDA BÜYÜYECEK

14.11.2019 - 11:31

40 yılı aşkın süredir ilham verici koleksiyonlarıyla hizmet verdiklerini söyleyen Yargıcı Genel Müdürü Barış Kemal Tezmen, “2020 yılı hedeflerimiz arasında öncelikli olarak yurt dışı pazarında ve e-ticaretin ön planda olduğu bir büyüme planımız var.” diye belirtti.

Müşterilerine yaşam tarzı sunan Yargıcı nasıl bir marka kimliğine sahip?
Bugün, modern ve şehirli kadının vazgeçilmezi haline gelen Yargıcı olarak 40 yılı aşkın bir süredir ilham verici ayrıntılarla donatılmış bir yaşam biçimi sunmaya özen gösteriyoruz.
Her sezon genişleyen koleksiyonlarımızla giyimden aksesuara, kozmetikten dekorasyona kadar çok çeşitli ürün gamımızla müşterilerimiz için sadece bir giyim markası değil, onlara bir yaşam tarzı sunuyoruz.

Koleksiyonlarınızdan bahseder misiniz?  Koleksiyonlar nasıl oluşturuluyor?
Geniş ürün gamımız, konfeksiyondan dekorasyona, ayakkabı & çanta koleksiyonlarından aksesuar koleksiyonlarına kadar uzanan, her zevke uyan, geniş bir yelpazeye yayılmaktadır. 
Genç, dinamik ve işini tutkuyla yapan tasarım ve satın alma ekiplerimiz, yılda iki kez iki ana koleksiyon yaratıyor. Tasarım ve satın alma ekipleri, yıl içerisinde düzenli olarak dünyanın dört bir köşesine ilham seyahatleri yaparak; araştırma yapıyor, ilham topluyor ve yeni trendleri keşfediyorlar. Koleksiyon yaratım sürecinde ise renk hikayeleri, modeller, kumaş ve desenler büyük bir özenle belirlenir ve ardından koleksiyonu tamamlayan aksesuarlar ve ev dekorasyon objeleri de aynı özveri ile seçilerek bir yaşam stili oluşturur. 

Yurt içi ve yurt dışında nerelerde, kaç mağaza ile faaliyet gösteriyorsunuz?
Türkiye’de perakende sektöründe edindiğimiz deneyimimizi, yurt dışında gittiğimiz ülkelere de uyarlamak amacıyla 2016 yılında Kıbrıs Lefkoşa’da açtığımız ilk yurt dışı mağazamız ve ardından 2017 yılında Almanya Hamburg’da açtığımız ikinci yurt dışı mağazamız ile yurt dışı mağazalaşma sürecimizi başlatmış olduk. 
2’si Berlin’de olmak üzere Hamburg ve Oberhausen’da açtığımız 4 Almanya mağazamızın ardından, yurt dışında franchise mağazalarımızla birlikte büyümeye devam ettik.
Bugün, Türkiye’de 58, KKTC’de 2, Almanya’da 4, Suudi Arabistan’da 4, Lübnan’da 1, Gürcistan’da 2 ve Azerbaycan’da bulunan 2 mağazamızla birlikte 40 yılı aşkın süredir butik servis anlayışıyla hizmet vermeye devam etmekteyiz.  

2020 yılı için hedeflerinizden ve yeni yatırım planlarınızdan bahseder misiniz?  
2020 yılı hedeflerimiz arasında öncelikli olarak yurt dışı pazarında ve e-ticaretin ön planda olduğu bir büyüme planımız var. Tüm aksiyonlarımızı ve planlarımızı şimdiden bu doğrultuda almaya başladık. 

GGG

Yukarı