Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

Weltew Home yüzde 45 büyümeyi hedefliyor

10.05.2018 - 16:01

Weltew Home Satış Pazarlama Direktörü Eyüp Balcı: “Yenilenen kurumsal kimliğimiz ve yeni koleksiyonlarımızla 2018 yılında mobilya sektörünün kalite çıtasını çok daha yükseğe taşımayı hedefliyoruz.”

MELTEM MOBİLYA’DAN WELTEW HOME’A
2000’li yılların başında mobilya sektörüne adım attıklarını ve o dönemde hissedarı oldukları İnegöl’deki Meltem Mobilya’da diğer ortaklarının da hisselerini satın alarak üretici konumuna geçtiklerini söyleyen Weltew Home Satış Pazarlama Direktörü Eyüp Balcı, “2002 yılında 2 bin 500 metrekare alana sahip ilk üretim tesislerini açtık. 2005 - 2006 yıllarında marka patentinden dolayı Meltem Mobilya olan marka ismimizi ‘Weltew Mobilya’ olarak yeniledik. Yeni üretim tesisinin kurulumu ile üretim kapasitesini genişleterek yurt dışı satışlarına başladık ve 2008 yılında tesisimize 9 bin metrekare daha ilave kapalı alan dahil ettik” dedi. 
2009 yılında ISO 9001 kalite yönetim sistem belgesi alarak, 2011 yılında Weltew markası ile mağazalaşma ve markalaşma çalışmalarına başladıklarını belirten Balcı, “2013 yılında Tüv Rheiland’ın testleri ile güvenlik ve kalite belgesi olan GS sertifikalarını aldık. 2017 yılında Turquality marka destek programına dahil olmaya hak kazandık ve 2018 yılında yeni logo ve kurumsal imajımız ile birlikte ‘Weltew Home’ markasını oluşturduk” ifadelerinde bulundu. 

GENİŞ BİR PAZARLAMA AĞI…
Türkiye’de hemen her ilde satış noktalarının bulunduğunu açıklayan Balcı, yurt içinde 2 bölge bayii, 460 satış noktası, 20 showroom, dünya pazarında ise 42 ülkede 139 satış noktası ile geniş bir pazarlama ağına sahip olduklarını söyledi. 
Mobilya sektöründe Türkiye’de 8., İnegöl’de faaliyet gösteren 2 bin mobilya firması arasında ise 2. sırada yer aldıklarını açıklayan Balcı, “İnegöl’de 45 bini kapalı olmak üzere 90 bin metrekarelik fabrikamızda tam otomatik robotlarla faaliyet gösteriyoruz. 60’ı beyaz yakalı olmak üzere 410 çalışanımız mevcut. Teknoloji ve Ar-Ge yatırımlarımız sayesinde yenilikçi ürünler geliştiriyoruz. Üretimin tüm aşamaları uzman mühendislerimiz tarafından denetleniyor” dedi.

KULLANILAN MALZEMENİN KALİTESİ DE ÖNEMLİ
Ürün konseptlerinin genel olarak modern olmakla birlikte country ve avangart esintileri taşıdığına değinen Balcı, “Büyükşehirlerde kentsel dönüşümün etkisiyle metrekareler çok küçüldü. Bu yüzden günümüzde daha fonksiyonel, kullanışlı modeller tercih ediliyor. Dolayısıyla bu ihtiyaçlarda farklılaşan ürünler de geliştirerek tüketicilere farklı alternatifler sunacağız” diye belirtti.
Sezonun trendlerinde İzlanda mavisi ve antrasit mavinin öne çıkan renkler olduğunu söyleyen Balcı, “Weltew Home olarak bu renklerdeki yeni tasarımlarımız 2018 koleksiyonumuzda yerini aldı. Tasarımlarımızda bizim için şıklık ve moda kadar önemli olan ürünün sağlamlığı, dayanıklılığı ve kullanılan malzemenin kalitesidir” dedi. 

“MOBİLYA SEKTÖRÜNDE KALİTENİN ÇITASINI YÜKSELTECEĞİZ”
2017 yılını 104.5 milyon TL ciro ve yüzde 40 büyüme ile tamamladıklarını ve bu cironun yüzde 33’ünü ihracat gelirlerinin oluşturduğunu ifade eden Balcı, “2017 yılı bizim için kurumsal değişim yılı oldu. Turquality Marka Destek Programı’na dahil olmak üzere birçok yeniliği hayata geçirdik. Yenilenen kurumsal kimliğimiz ve yeni koleksiyonlarımızla 2018 yılında mobilya sektörünün kalite çıtasını çok daha yükseğe taşıma hedefimiz var. 2018 yılında yüzde 45 büyümeyi öngörüyoruz” şeklinde konuştu.

playpark

Yukarı