Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

Ürünler önce internette, sonra mağazada…

15.12.2016 - 14:15

“Y VE Z KUŞAK MÜŞTERİ PROFİLİ İÇİN KOLEKSİYONLARIMIZI TRENDLERE UYGUN, GENÇ VE DİNAMİK TUTUYORUZ” AÇIKLAMASINDA BULUNAN GUSTO YÖNETİM KURULU BAŞKANI PELİN METE, “MAĞAZALARIMIZA HER HAFTA YENİ ÜRÜNLER GÖNDERİYORUZ, KOLEKSİYONLARI SÜREKLİ TAZELEMİŞ OLUYORUZ” DEDİ.

Tüketici davranışlarının değişmesiyle birlikte markalar da bu değişime ayak uydurmak adına çeşitli çalışmalar yapıyor. Peki, değişen tüketiciyle birlikte değişen perakende trendleri neler? Markalar değişimi yakalamak için neler yapıyor?
Gusto olarak değişen tüketici davranışlarına uyum sağlamak adına internet satışlarımıza ağırlık veriyoruz. Ürünlerimiz mağazalara gitmeden önce internet sitemiz gustoeshop.com’da satışa çıkıyor, tüm çeşit orada hazır oluyor ve hem mağazalarımızda hem de internet satışlarımızda sürekli kampanyalar yapıyoruz. Eskiden her ay değişen hatta her sezon sonlarında yapılan kampanyaları bu dönemde her hafta düzenliyoruz. Tüketiciyi heyecanlandıracak cazip kampanyalar yapıyoruz. Böylece satış hızımız düşmüyor ve çağı yakalayarak,  değişime ayak uyduruyoruz.

Çoğunluğunu Y ve Z kuşağın oluşturduğu tüketiciyi yönetmek ve aradaki iletişimi koparmamak adına markalar ne gibi projeler üretiyor? Y ve Z kuşak tüketici nasıl yönetiliyor?
Y ve Z kuşak müşteri profili için koleksiyonlarımızı trendlere uygun, genç ve dinamik tutuyoruz. Mağazalarımıza her hafta yeni ürünler gönderiyoruz, koleksiyonları sürekli tazelemiş oluyoruz. Tasarımlarımızı genç iş kadınları ve kendini genç hisseden tüm kadınlar için hazırlıyoruz. 
Sosyal medyayı aktif olarak kullanıyoruz, takipçilerimiz gün geçtikçe artmakta, dijital reklam ve pazarlama faaliyetlerimiz var ve bu mecralardan oldukça yüksek geri dönüşler alıyoruz. Y ve Z kuşak tüketicilere dijital mecralar ile daha hızlı ulaşabiliyoruz.
 

playpark

Yukarı