Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

ULUSLARARASI PERAKENDE KİRALAMA GÜNÜ’NDE SEKTÖRÜN GELECEĞİ KONUŞULDU

13.05.2019 - 10:38

11. KEZ DÜZENLENEN ECE TÜRKİYE ULUSLARARASI PERAKENDE KİRALAMA GÜNÜ, PERAKENDE SEKTÖRÜNDE FAALİYET GÖSTEREN ULUSAL VE ULUSLARARASI FİRMALARIN ÜST DÜZEY YÖNETİCİLERİ, ŞİRKET SAHİPLERİ VE ALIŞVERIŞ MERKEZİ YATIRIMCILARININ KATILIMI İLE BEŞİKTAŞ’TAKİ FOUR SEASONS OTEL’DE GERÇEKLEŞTİRİLDİ.

ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ DENEYİMSEL PLATFORMLAR HALİNE GELDİ
ECE Türkiye CEO’su ve Genel Müdürü Stefan Zeiselmaier, ticari gayrimenkullerde sürekli bir dönüşüm sürecinden geçildiğini ve alışveriş merkezlerinin, sunmakta oldukları perakende fonksiyonlarına ek olarak deneyimsel birer platform haline geldiğini belirttiği konuşmasında, 2019 yılında öne çıkan yaklaşımlarla birlikte ECE Türkiye’nin alışveriş merkezlerine yönelik planlarını ve hedeflerini anlattı. Zeiselmaier, “İçinde bulunduğumuz zor günlerde, Türkiye’de portföyümüzde bulunan alışveriş merkezlerinin başarısına odaklanıyoruz. Bu hedefe yönelik olarak her adımda hizmet kalitesini ve müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkaracak uygulamaları hayata geçirirken misafirlerimizle olan etkileşimimizi artıracak yenilikçi kullanımlar sunuyor ve alışveriş deneyimini zenginleştirmek üzere çalışıyoruz.” dedi. Zeiselmaier, 2019 yılında perakende gruplarının çok kanallı müşteri deneyimini mümkün kılmak üzere online ve offline’ı daha entegre şekilde kullanacaklarının ve alışveriş merkezlerinde de karma kullanımlarınların yoğunlaşmaya devam edeceğinin altını çizdi. 

MÜŞTERİ TALEPLERİ FARKLILAŞIYOR
ECE Yönetim Kurulu Üyesi Steffen Eric Friedlein, “Zor Zamanlarda Perakende Sektöründe Fırsatlar” konulu bir sunum gerçekleştirdi. Friedlein, “Perakende, yeme-içme ve eğlence branşlarında faaliyet gösteren markaların geneli için geçerli olmak üzere ekonomik zorluklar, beraberinde bazı fırsatlar da getiriyor. ECE olarak biz her zaman yeni ve inovatif konseptlerin arayışı içerisindeyiz. Bu anlamda, markaları yurt dışına taşımak ve potansiyellerini değere dönüştürmek üzere gerekli tüm desteği veriyoruz.” dedi. ECE’nin geleceğin kent merkezlerini yaratma hedefi ile kiralama yönetiminde yenilikçi yaklaşımları öne çıkardığını sözlerine ekleyen Friedlein, “Müşteri talepleri değişen dünyayla birlikte farklılaşıyor. Ziyaretçilerimiz artık, unutulmaz deneyimlerin, etkinliklerin ve eğlencenin yanı sıra, güzel bir atmosferde, kişiye özel hizmetler ile online ve offline servisleri bir arada bulmak istiyorlar. Biz de alışveriş merkezlerimizi yaşayan mekanlara dönüştürmek amacıyla sektördeki bu değişime, gerek online ve offline’ı entegre etmek üzere geliştirdiğimiz  çok kanallı yaklaşımla,  gerekse klasik anlamdaki perakendeciliğe ek olarak getirdiğimiz yepyeni yeme-içme ve eğlence konseptleriyle öncülük ediyoruz.” dedi.

ECE Türkiye Uluslararası Perakende Kiralama Günü’nde Türkiye ve dünya ekonomisi ile ilgili bilgiler verdiği ve gelecek projeksiyonları yaptığı konuşmasında Sabancı Üniversitesi Finans Kürsü Başkanı Prof. Dr. Özgür Demirtaş, “Türkiye'nin katma değerli mal üretimine yoğunlaşması ve sermaye piyasalarını derinleştirmesi gerekiyor.” dedi.

HİZMET KALİTESİ ARTMALI, MALİYETLER DENGEDE TUTULMALI
Etkinlik kapsamında, ECE Türkiye AVM Yönetimi Direktörü Semet Yolaç Canlıel moderatörlüğünde gerçekleştirilen panelde, HD Holding CEO’su Emin 
Güvenç, Hayal Kahvesi sahibi ve kurucu ortağı Fehmi Yaşar, Derimod Yönetim Kurulu Başkanı Ümit Zaim ve Media Markt Türkiye CEO’su Yenal Gökyıldırım, markalarının zor zamanlardaki stratejilerini katılımcılarla paylaştı. Panelde, makroekonomik yapının zorlayıcı etkilerinin hissedildiği dönemlerde, markaların kendi iç işleyişlerine odaklanarak hizmet kalitesini artırmaya ve maliyetleri dengede tutmaya yönelik bir strateji gütmeleri gerektiğinin altı çizilerek tüketici iletişiminin ve yatırımların kesintisiz olarak devam etmesi gerekliliği vurgulandı. 

GGG

Yukarı