Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

Türkiye Yudum’a gönülden bağlı: “Lovemark 2016”

15.12.2016 - 13:48

Türkiye’nin en büyük ve en köklü sıvı yağ üreticisi Yudum, kendi alanında benzersiz yeniliklere imza atan inovatif yaklaşımları, fark yaratan lezzetleri ve sektördeki önemli bilgi birikimi ile Lovemark 2016’da tüketiciler tarafından “Türkiye’nin En Sevilen Sıvı Yağ” markası seçildi.

MediaCat ve Ipsos işbirliğiyle bu yıl 9.’su gerçekleştirilen “Lovemark 2016 Araştırması” markaların zihin payı, duygusal olarak yakınlık derecesi, beklenti ve ihtiyaçları karşılama düzeyi ile asla bırakılamayacak kadar sevilip sevilmediğini dikkate alan modelleme ile Türkiye’nin gönülden bağlı olduğu markalarını seçti. Bu sene geçtiğimiz yıllara oranla daha da derin ve kapsamlı bir araştırma sonucu, 19 kategori üzerinden belirlenen Türkiye’nin kazananları, Brand Week İstanbul kapsamında düzenlenen Lovemarks&Creativity Day ödül töreninde bu anlamlı başarılarını taçlandırdılar.
19 kategori içinde yer alan “Türkiye’nin En Sevilen Sıvı Yağ Markası” alanında, tüketicilerin yorumlarıyla seçilen Yudum da kendi alanındaki başarısını bir kere daha kanıtladı.
Lezzetli ve anlamlı sofralar için titizlikle çalışan, yaptığı işe gönülden bağlı olduğunu her yeniliğinde bir kere daha kanıtlayan Yudum, Türkiye’nin de ona gönülden bağlı olduğunu kanıtlayan “Lovemark 2016” ödülü ile başarılarını taçlandırdı!
Savola Grup bünyesinde yer alan ve Türkiye’nin en büyük sıvıyağ üreticilerinden Yudum Gıda, Yudum, Kızartma Ustası, Sırma, Cielo ve Brillo markaları ile mısır yağı, Ayçiçek yağı ve zeytinyağı kategorileriyle pazarda aktif rol alıyor. Ayvalık’taki fabrikasında mısır yağı ve Ayçiçek yağı için yıllık 85 bin ton, zeytinyağı için ise 20 bin tonluk üretim yapan Yudum Gıda, hem inovatif yaklaşımları, hem üretim kalitesi, hem hammadde niteliği, hem de ihracat pazarındaki lider konumu ile Türkiye’nin en seçkin ve en önemli üreticileri arasında sektöre yön veriyor.

playpark

Yukarı