Ana içeriğe atla

https://www.dsdamat.com/

 

MALLREPORT

Teknoloji destekli pazarlama stratejileri kazandırıyor

02.08.2017 - 11:14

Teknoloji her geçen gün gelişiyor, gelişirken de etrafındaki her şeyi adeta dönüştürüyor. Haliyle pazarlama stratejileri de bundan nasibini almış gözüküyor. Öyle ki teknolojik gelişmeyle birlikte birçok pazarlama stratejisinin ortaya çıktığını görüyor ve bu duruma şahit oluyoruz. Konuyla ilgili görüşlerini aldığımız Naramaxx Yönetim Kurulu Başkanı Haluk Özkarakaşlı, “Geleneksel pazarlama anlayışına göre teknoloji destekli pazarlama stratejilerinin dikkat çeken bir tutundurma aracı olmasından kaynaklı daha çok müşteri kazandırdığının ve satış artırdığının hepimiz farkındayız” dedi.

Hologram, ekran vitrinleri, projeksiyon filmleri, mobil applicationlar, görüntü sistemleri gibi daha pek çok teknoloji destekli pazarlama stratejileri perakende sektöründe müşteri çekimine nasıl yansıyor? 
Teknolojik gelişmeyle birlikte birçok pazarlama stratejilerinin ortaya çıktığına şahit olmaktayız. Görsel ve işitsel olarak müşterimiz ile iletişime geçtiğimiz bu stratejiler marka farkındalığının oluşmasına veya markayı hatırlatmada oldukça etkili yöntemlerdir. Teknoloji ile oluşan bu stratejiler son dönemlerde önemli bir yere sahip ve daima farklılık arayan müşterilerin ilgisini çekmede oldukça başarılı olmuştur. Geleneksel pazarlama anlayışına göre teknoloji destekli pazarlama stratejilerinin dikkat çeken bir tutundurma aracı olmasından kaynaklı daha çok müşteri kazandırdığının ve satış artırdığının hepimiz farkındayız. 

Yeni pazarlama stratejilerini yeterli derecede kullanabildiğinizi söyleyebilir misiniz? Bu stratejilerin uygulanması noktasında neler yapıyorsunuz? 
Teknoloji destekli pazarlama stratejilerinin birçoğunu uygulamaya geçiriyoruz. Hızlı gelişen teknoloji ve müşteri talepleri bunu gerekli kılıyor. Bu yüzden tüm yenilikleri takip ediyor ve doğru zamanda doğru stratejileri uygulamaya çalışıyoruz.
Mobil applicationlar ile pek çok müşterimize hızlı ve kolay alışveriş imkanı sunuyor, görsel uygulamalar ile de mağazalarımızda ve sosyal medyada marka algısını müşterimizde oluşturuyoruz.
Yeni stratejiler ile daha önemli hale gelen pazarlama ve reklam faaliyetlerini yürüterek markanızın her an ulaşılabilecek yakınlıkta olduğunu göstermek, marka ve müşteri arasında olumlu bir bağ oluşmasına yardımcı oluyor.

Bu stratejilere yönelik yeni yatırımlarınız var mı? 
Tekstil ve hazır giyim sektörü asla bitmeyecek bir sektör olduğu için yeniliğe rakiplerimizden iki kat fazla yatırım yapıyoruz. Markamızın doğuşundan bu yana üstün kalite ve yenilikçi ürünlerimizle müşteri istek ve ihtiyaçlarına doğru şekilde, doğru araçlarla cevap verebilen bir marka olmayı öncelikli hedeflerimiz arasında bildik. Bu yeni stratejilerle beraber markamızda farklılaşma, yenilikçilik ve sürdürülebilirlik temelleri üzerine kurulan anlayışı koruyarak ve doğru zamanda, doğru stratejilere yatırımlar yaparak markamızın gelişimine daima olanak sağlıyoruz.
 

ds

Yukarı