Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

Sonbaharın Renkleri Vitrinlerinde

17.10.2016 - 12:15

Geçtiğimiz yıl sonunda Nişantaşı City’s ve Ataşehir Palladium alışveriş merkezlerinde açtığı mağazalar ile Türkiye pazarına giriş yapan, üstün pişirme gereçlerini zanaatkar yaklaşımı ile ustalıkla üreten Le Creuset markası iddialı renklerini sonbaharda vitrinlerine taşıyor. 

90 yıllık geçmişe sahip Le Creuset ‘en sevilen pişirme gereçleri’ unvanına sahip olmanın yanında dünyada birçok başarılı şefin tercihi. 
Kuzey Fransa’nın Fresnoy-le-Grand kasabasında bir emaye ve bir döküm uzmanı iki girişimcinin, porselen emaye kaplanmış üstün kaliteli döküm demir pişirme gereçleri üretmek için bir araya gelmesiyle temeli atılan şirket bugün, başlangıçtaki değerler korunarak dünya çapında 70 ülkede 300 mağaza ile bir dünya markasına dönüşmüş. 
Canlı renkleri kendine has tasarımlarıyla harmanlayarak hayata geçirdiği yüksek kalitedeki ürünleriyle fonksiyonelliği estetikle buluşturan Le Creuset, ün yaptığı döküm tencerelerden 3 kat paslanmaz çelik kaplama pişirme gereçlerine, birçok keyifli mutfak ve servis eşyasından silikon ve şarap aksesuarlarına kadar geniş bir ürün yelpazesine sahip. 
Ürün çeşitliliği ve sahip olduğu iddialı renkleriyle vitrin tasarımlarını düzenli olarak yenileyen Le Creuset’in City’s ve Palladium mağazalarında şu anda sonbahar rüzgarları esiyor. Özellikle markanın ikonikleşen turuncu ve kırmızı renklerinin ağırlıkta olduğu vitrinlerde döküm tencerelerden, çorba kaselerine, muglardan özel çaydanlık serilerine kadar sonbahar ve kışı anımsatan ürünlerle oluşturulmuş düzenlemeler mevcut. Marka yakın zamanda koleksiyonlarına eklenecek rengarenk tuz&biber değirmenlerinin de müjdesini veriyor. 

playpark

Yukarı