Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

“Son kuşağın beklentileriyle bizi yeni deneyimler bekliyor” / “New experiences are waiting for us with the expectations of new generation”

16.11.2016 - 12:28

“Şu an Y kuşağı ağırlıkta olan bir müşteri kitlesine hitap ediyoruz ama Z kuşağı için de hazırız” diyen Porland Yönetim Kurulu Üyesi İmge Pamukçu, “Çünkü dinamiklerin değişeceğini ve teknoloji ile paralel gelişecek bir kültürün yaygınlaşacağını biliyoruz” dedi. 

 “Now we are addressing to a customer audience with majority of generation Y but we are ready for generation Z.” says Ms./Mrs. İmge Pamukçu, Member of Board of Directors in Porland, and she adds “because we know that the dynamics will chance and a culture that is developed together with technology will spread”. 

İNSAN ODAKLI STRATEJİLER
“Markalar için başarının iki önemli anahtarı hiç kuşkusuz müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati... Müşterilerini memnun edebilen ve bunun da ötesinde onların sadakatini kazanabilen markalar varlıklarını sürdürebilmekte, karlılıklarını istikrarlı hale getirebilmektedir” ifadesinde bulunan Porland Yönetim Kurulu Üyesi İmge Pamukçu, “Bugün artık müşterilerimizin sadakatini kazanmanın ve onları yaşam boyu değer olarak bizimle birlikte tutmanın yollarını aramaktayız ve bu yönde geliştirdiğimiz ’insan’ odaklı stratejilerimiz var. Porland olarak, ürün güvenirliliğimiz ve kişiye özel satış sonrası desteğimiz dışında müşterilerimiz ile yakın temas kurduğumuz güçlü bir iletişim ağına sahibiz. Farklı mecralardan bize kolaylıkla ve hızlı bir şekilde ulaşabilecekleri kanallar yaratıyor ve geliştiriyoruz. Müşterilerimiz için yürüttüğümüz özel aktivitelerimiz ve kampanya süreçlerimizin yanı sıra bizimle konuşabildikleri, ürünlerimiz ve hizmetlerimiz hakkında görüş ve önerilerini paylaştıkları bu platformlar sayesinde onlarla ilişkimizi sürekli olarak canlı tutabiliyoruz” dedi.  

“Z KUŞAĞI İÇİN HAZIRIZ”
“Çok açık bir şekilde artık potansiyel müşterilerin büyük bölümünü Y kuşağının oluşturduğunu söyleyebiliriz. Bu kuşak,  X kuşağının temsilcileri olan ebeveynleri gibi düşünüp, onlar gibi hareket etmiyor. Onlara ürününüzü beğendirmek istiyorsanız, ‘moda' olanı bilmeli, trendleri takip etmelisiniz” diyen Pamukçu, “Daha önce gençler, ebeveynlerinin beğenilerini çok sorgulamayan, verilen her şeyi kabullenen bir kitle olarak görülüyordu. Tüketimde etkili olmadıkları kabul ediliyordu. Ancak şimdi işler tam aksi yönde ilerliyor. Artık onlar,  trendlerin yaratıcıları olarak görülüyor. Dinamik, yenilikçi, bireysel, kentli, eğitimli, doğaya özlem duyan, gerçekçi, detaycı, dünya vatandaşı, müzik sever ve sportifler. Gerektiğinde gelenekleri de sorgulayabiliyorlar. Dolayısıyla pazarlama kurgumuzu bu öncelikler doğrultusunda yapıyoruz” dedi ve sözlerine, “Bizim için bu çok keyifli bir süreç çünkü karşımızdaki profili iyi tanıyor ve anlamak için çaba harcıyoruz.  Evet, şu an Y kuşağı ağırlıkta olan bir müşteri kitlesine hitap ediyoruz ama Z kuşağı için de hazırız. Çünkü dinamiklerin değişeceğini ve teknoloji ile paralel gelişecek bir kültürün yaygınlaşacağını biliyoruz. Bundan 10 yıl öncesine kadar online alışveriş bir çoğumuz için belki de hayaldi ama değişen koşullarla birlikte şu an vazgeçilmezimiz haline dönüştü. Bu durum biz markaları tedirgin etmek yerine oldukça heyecanlandırdı ve bir açıdan işimizi kolaylaştırdı. Şimdi de son kuşağın beklentileri ile bizi yeni deneyimler bekliyor” diyerek devam etti.

 

HUMAN ORIENTED STRATEGIES 
Ms./Mrs. İmge Pamukçu, Member of Board of Directors in Porland says “Undoubtedly the two main keys of success are customer satisfaction and customer loyalty for a brand … The brands that can satisfy its’ customers’ needs and beyond this the brands that gain the loyalty of its’ customers can survive and can achieve the stable profitability”  and she adds “Today we search the ways of keeping our customer together with us for a lifelong period through gaining their loyalty and we have human oriented strategies towards this purpose. As Porland, beside the product reliability and tailor made post-sales customer support we have also a strong communication channel that we can reach our customers. We develop and constitute various channels that our customers can easily and quickly reach us. We are able to keep our relations warm with our customers through the special events and campaign schedules beside the platforms that they can share their opinion and suggestions about our products and services”.  

“WE ARE READY FOR GENERATION Z”
“We can clearly say that the majority of our potential customers are consisted by generation Y. The member of generation X thinks like their parents, but they don’t react like their parents. If you want to make them like your product you should know what is in ‘vogue’ and follow the trends” says Pamukçu and continues “in the past the youth is considered as a audience that don’t question the preferences of their parents and accept everything as offered. It is considered that they don’t have any effect on consumption decisions. But know everything goes contrarily. Ever after they are considered as the creator of trends. They are dynamic, innovative, individualist, urban, educated, missing the nature, realist, detailer, world citizen, music lover and sportive. If required they can criticize the traditions. Therefore we establish our marketing scenario on that basis”.  And she continues “It is a very joyful phase for us because we know the profile very well that we face and we give effort to understand them. Yes, now we have a customer audience majorly from generation Y but we are ready for generation Z. Because we know that the dynamics will change and a culture that is developed together with technology shall spread. Just 10 years ago online shopping was just a dream for most of us but together with the changing situations now it is irreplaceable for all of us. This situation makes the brands excited instead of bothering them and in one way it made our job easier. And now, new experiences are waiting for us with the expectations of new generation”.  

playpark

Yukarı