Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

SİNOZ, GLOBAL ARENADA BÜYÜME PLANLARI YAPIYOR

11.10.2018 - 17:32

SİNOZ KOZMETİK YÖNETİM KURULU BAŞKANI YASİN ÇÖREKÇİ: “AVRUPA’NIN 3 ÜLKESİNDE BU SENE OFİSLER AÇARAK TÜRKİYE’DE BAŞARDIĞIMIZ SİSTEMİ GLOBAL ARENAYA TAŞIMAYA HAZIRLANIYORUZ.”

Sinoz Kozmetik hakkında kısaca bilgi alabilir miyiz? 
2005 yılıydı. O zamanlar e-ticaret sitesi ile işlere başladık ama Türkiye’yi derinden etkileyen 2008 krizine, e-ticaret sitesini ayağa kaldırmaya çalışırken yakalandım. Krizden etkilenerek farklı ürün kategorileri için faaliyet gösteren birçok şirket faaliyetlerine son verirken araştırmalarım sonucu kozmetik sektörünün diğer sektörler gibi krizden etkilenmediğini gördüm ve aynı yıl Sinoz Kozmetik markasını hayata geçirdim. İlk ürünümüz de mavi anemon çiçeği kremiydi. AR-GE ekibimizin çalışmaları neticesinde 8 yeni ürünü daha ürün gamımıza ekledik ve 2011 yılında tüketici akademisi tarafından 9 ilde yapılan araştırma sonucunda verilen “Tüketici Kalite Ödülü” ne layık görüldük.  Aynı zamanda bu sene Tüm Tüketicileri Koruma Derneği tarafından “Altın Marka Ödülü” nün de sahibi olduk. 
Sinoz Kozmetik çatısı altında şu an; Sinoz leke kremi, mavi anemon çiçeği kremi, göz çevresi bakım kremi, yüz bakım maskesi, beyazlatıcı krem, tek kullanımlık yüz bakım maskesi, kaş kirpik serumu, yüz temizleme jeli, Sandex şampuan, çatlak kremi ve Dermier altın parçacıklı gençleştirici yüz bakım kremi, Sinoz tonik, Sinoz gündüz kremi, Sinoz gece kremi, Sinoz saç bakım serumu, Sinoz vücut losyonu bulunuyor.

Yerli bir marka olarak hangi ülkelere ihracat gerçekleştiriyorsunuz?
Hollanda, Azerbaycan, İran, Somali, İngiltere ve global rakiplerimizin bile terör korkusu nedeniyle girmek istemediği Afganistan’a ihracat yapıyoruz. Hollanda’da Avrupa sipariş ofisimizi açtık. Ürünlerimiz Avrupa’ya oradan daha düzenli dağılacak. Danimarka, İsviçre, Almanya ve İngiltere’de bayilik anlaşması için görüşmeler yapıyoruz. Yakın zamanda o görüşmeler de sonuçlanacak. Ayrıca Fas ve Libya ile görüşüyoruz.  Halihazırda 6 ülkeye yıllık 100 bin adedin üzerinde ürün ihraç ediyoruz. Önümüzdeki yıl toplamda 15 ülkeye 500 bin ürün ihraç etmeyi hedefliyoruz. Yakın Zamanda Dubai’ye ofis açarak Arap ülkeleri için çalışmalar başlatmayı planlıyoruz.

Global markalarla rekabet edebiliyor musunuz? Bunun için neler yapıyorsunuz?
Ben ticaret hayatıma 2005 yılında e-ticaretle başladım, Sinoz Kozmetik’te ise hem e- ticaret deneyimimizi hem de kozmetik alanındaki bilgilerimizi harmanlayarak bir oluşum kurduk. Yaklaşık 10 yıldır sosyal medya ve görsel medyada yaptığımız çalışmalarla tüketicilerimize direkt ulaşarak sağlıklı bir büyüme kaydettik, halihazırda Avrupa’nın 3 ülkesinde bu sene ofisler açarak Türkiye’de başardığımız sistemi global arenaya taşımaya hazırlanıyoruz.
 
Sinoz Kozmetik olarak gelecek dönem hedeflerinizde neler var?
En hassas ciltlerde bile en iyi sonucu alabilmek için çalışan ekibimiz, bilimsel gelişmeleri yakalamak adına çalışmalarını sürdürüyor. Burada bizim için en önemli durum ürünlerimizi geliştirirken, içerisinde kullanılan etken maddelerin cilt sağlığını tehlikeye atmayacak nitelikte olması. Sinoz Kozmetik olarak bu bizim kırmızı çizgimiz. Tüm üretim süreçlerimiz bu hassasiyetimiz ile devam etmekte. 

playpark

Yukarı