Ana içeriğe atla

https://atalian.com.tr/

MALLREPORT

Rekabet ortamındaki tüm firmaların radarında inovasyon var

18.01.2018 - 12:28

“Tüketicinin ürün tercihinde, marka, kalite, fiyat gibi unsurların yanı sıra ürünlerin dış görünümünün de oldukça etkili olduğu bir çağı kucaklıyoruz” açıklamasını yapan Biev Pazarlama Müdürü Esen Karatekin Sarı, “Bu nedenle yeni, dinamik bir yapıda sürekli değişen, ihtiyaçlara en uygun şekilde cevap verebilen, estetik ve ergonomik niteliğe sahip tasarımların gelecekte başarının anahtarı olarak karşımıza çıkacağını biliyoruz” dedi.

Yapılan pek çok araştırmaya göre inovasyon artık sektör veya bölge ayırt etmeksizin tüm şirketler için organik büyümede temel itici güç… Peki ekonomik canlanmayı sağlayan inovasyonun şirketlerin büyümesindeki etkileri neler?  Biev Pazarlama Müdürü Esen Karatekin Sarı’ya sorduk. Sarı sorumuza yanıt olarak, “Rekabet ortamındaki tüm firmaların radarında olan bu konuyu sadece şirketleri büyütecek bir etki olarak değerlendirmiyoruz. Ürünü her açıdan mükemmel bir seviyeye taşımanın markaların geleceği olacağına inanıyoruz. Biev olarak fiyat artırarak katma değer sağlamak yerine katma değeri müşteri algısını değiştirmek, güçlendirmek yönünde sağlıyoruz” dedi ve sözlerine şu şekilde devam etti:
“Sadece üretim aşamasında en kaliteli ve işlevsel ürünü aramayı hedeflemiyoruz, tasarımda da, satış ve satış sonrası destek süreçlerinde de bütüncül bir bakış açısı ile hareket ederek müşterilerimize eksiksiz hizmet sunmayı hedefliyoruz.”

GELECEKTEKİ BAŞARININ ANAHTARI; YENİ, ESTETİK VE ERGONOMİK TASARIMLAR
“Tüketicinin ürün tercihinde, marka, kalite, fiyat gibi unsurların yanı sıra ürünlerin dış görünümünün de oldukça etkili olduğu bir çağı kucaklıyoruz” diyen Sarı, “Bu nedenle yeni, dinamik bir yapıda sürekli değişen, ihtiyaçlara en uygun şekilde cevap verebilen, estetik ve ergonomik niteliğe sahip tasarımların gelecekte başarının anahtarı olarak karşımıza çıkacağını biliyoruz” dedi ve sözlerine son verdi. 

https://atalian.com.tr/

Yukarı