Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

Real’den Türkiye’de yepyeni yatırım: “Alvi”

20.01.2017 - 14:41

Türkiye’de 1998 yılından beri koşulsuz müşteri memnuniyeti anlayışını esas alarak hizmet veren Real Hipermarketleri; yeni iş modeli, yeni konsepti ve yeni markası “Alvi” ile zamanla değişen tüketici istek ve taleplerini karşılama konusunda iddialı.

İlk şubesini İstanbul Ümraniye’de açan Alvi, temel gıda ürünlerinden unlu mamullere, temizlik ve kozmetik malzemelerinden meyve sebzeye kadar ortalama bin 500-2 bin çeşit ürünle bilinen Real hizmet ve kalite anlayışını, mahallenize kadar getiriyor.

Alvi, kolay ulaşılabilir mağazalar ile tüketiciye daha yakın olmayı, onlara daha hızlı ve kolay alışveriş imkanı sunmayı hedefliyor. Alvi, sürekli analiz yöntemi ile geliştirdiği “bölgesel” ürün karması ve hizmet anlayışı ile herkese "uygun" yeni bir perakende anlayışı getiriyor.

Alvi, 2017’nin ilk yarısında, İstanbul il sınırlarında 40 mağaza açmayı hedefliyor.

GGG

Yukarı