Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

PANÇO GELENEKSELLİK İLE GELECEĞİN TRENDLERİNİ BİRLEŞTİRİYOR

14.11.2019 - 11:34

Değişen müşteri ihtiyaçları ve satın alma alışkanlıklarına göre, yüzde 100 yerli üretim yaptıklarını ifade eden Panço Yönetim Kurulu Başkanı Hayim Levi, “Müşterilerin istek ve arzularına cevap vermek amacıyla birbirine zıt olan geleneksellik ile geleceğin trendlerini birleştiriyoruz.” dedi.

Panço’nun sektördeki gelişimini kısaca anlatır mısınız?  
Sektördeki serüvenimize bundan 41 yıl önce, 1978 yılında Sultanhamam’da açtığımız ilk toptan mağazamızın açılmasıyla başladık. 1984 yılında Şişli’de ilk perakende mağazamızı açarak da birebirde müşterilerimizle iletişime geçip bambaşka bir tecrübeyle farklı hikâyeleri tanımaya başladık. 
Şu anda tüm mağazalarımız ve internet adresimizden müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılıyoruz. Kendimizi değişen müşteri ihtiyaçları ve satın alma alışkanlıklarına göre, yüzde 100 yerli üretim yaparak şekillendiriyoruz. Teknolojik gelişmelerle şirket olarak dijitalleşmeye çalışırken aynı zamanda yılların perakende tecrübesini de kullanarak Panço markamızla yeni nesil tüketicilere ulaşmaya önem veriyoruz.

Şu an yurt içi ve yurt dışında kaç şube ile faaliyet gösteriyorsunuz? 
Türkiye’de 35 ilde 102 mağazamız, yurt dışında ise 17 franchise’ımız bulunmakta. Ürünlerimiz ile tüketicinin kesiştiği ve ürünlerimizin satabileceğine inandığımız her lokasyonda mağaza açmaktayız.

Ürün konseptleriniz hakkında bilgi verir misiniz? Ürünleriniz hangi yaş gruplarına hitap ediyor? 
Hem markalar hem de tüketiciler için artık sürdürülebilirlik çok önemli. Sürdürülebilirliğin bu kadar önemli olması ve aşırı tüketimin doruklara ulaşmasıyla biz de müşteri tatminini sağlamak, onların istek ve arzularına cevap vermek amacıyla aslında birbirine zıt olan “geleneksellik” ile “gelecek” in trendlerini birleştiriyoruz. Ürünlerimizi üretirken müşteri faydasını göz önünde bulundurup bundan ilham alıyoruz; yüksek kaliteli kumaşlar, çift taraflı montlar, organik malzemeler ve pamuk kullanım oranlarıyla zamansız bir his uyandırarak ürünlerimizi tasarlıyoruz.
Yeni doğan ürünlerinden başlayarak 0-3, 4-12 yaş gruplarında, kız ve erkek çocuklara hitap eden koleksiyonlar yapıyoruz. Her ana koleksiyonumuzu ise cinsiyet ve yaş gruplarına göre ayrı ayrı kapsül dediğimiz koleksiyonlardan hazırlıyoruz. Ürünlerimizi sınırlı sayıda üretiyoruz, bu sayede hem butik olma özelliğimizi sürdürüyoruz hem de mağazalarımızdaki yeni ürün sirkülasyonunu hiç durmadan devam ettiriyoruz.

2019 yılı Panço için nasıl geçti? 2020 yılına yönelik yeni yatırım planlarınızdan bahseder misiniz?
2019 yılı bizim için genel olarak güzel geçti. Şu anda yurt dışı franchise’larımızla birlikte 120 mağazamız var. Bu sayıyı artırmak için çalışmalarımız devam ediyor. Kendi segentimizde, yüzde 100 yerli çocuk kıyafeti üretimi yapan rakibimizin olmaması bizim önümüzü açmakta. Ayrıca 41 yıldır bizi ve kalitemizi tanıyan müşterilerimizin Panço markasını tercih etmesi en önemli avantajımız. Özellikle 2020 yılında gerek mağaza sayımızı artırmak gerekse ürünlerimizin yurt dışında satışını sağlayarak bilinirliğimizi artırmak amacıyla bazı projelerde yer alıyoruz. Amazon ve Aliexpress’de mağazalarımız açıldı. Bu projelerle birlikte yurt dışında online satışa başlayarak tüm dünya pazarına kapılarımızı açtık.

GGG

Yukarı