Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

Orka Holding’in önüne kimse çıkamıyor

17.10.2016 - 09:33

Bu yıl hem yurt dışı mağaza sayısını hem de ihracatını iki kat artırmayı başaran Orka Holding’in Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu: “Erkek giyimde gerek markalı ihracatta gerekse 70’i aşkın ülkeye erişim sayesinde pazar çeşitliliğimiz ile şampiyonuz” dedi.

Orka Holding, bu yıla ilişkin değerlendirmelerini, 2017 senesine ilişkin hedef ve beklentiler ile küresel pazarda yaşanan gelişmeleri basın toplantısında paylaştı. Toplantıya Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, Orka Holding Eş Başkanı Halidun Orakçıoğlu ve Orka Holding Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Koordinatörü Osman Arar katıldı. Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, “Bu yılı yüzde 15 büyüme, 500 milyon TL ciro ve 35 milyon dolar markalı ihracat ile kapatacağız. 2017 yılında ise büyüme hedefimiz yüzde 25. Ayrıca 100 olan yurt dışı mağazayı 150’ye, yurt içi mağazayı da 220’ye çıkaracağız ve toplam sayı 370 olacak. Ciro hedefimiz 600 milyon TL, ihracat hedefimiz de 50 milyon dolar” dedi.


İTALYA’DA SON DOKUZ GÜNDE DOKUZ MAĞAZA AÇILDI
Toplantıda bu yıla ilişkin gelişmeleri değerlendiren Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, mağazaları ve ürünleri ile artık dünyanın 70’i aşkın ülkesinde yer aldıklarını söyledi. Bu yıl yurt dışına mağazacılık açısından 8 milyon dolarlık bir yatırım yaptıklarını belirten Orakçıoğlu, ilk kez giriş yaptıkları dünyanın moda merkezi İtalya’da son dokuz günde dokuz mağaza birden açtıklarını vurguladı. Orakçıoğlu: “Bunlar Milano, Piacenza, Parma, Genova, Rimini, Sassari, Varese, Messina ve Cagliari’de bulunan ve İtalya’nın en büyük zincir mağazalarından olan Coin’lerde açıldı. Bunlar dört Damat Tween, beş D’S Damat mağazası olarak açıldı. Mağazaları sosyo-ekonomik, gelir düzeyi ve trendlere yakınlık ile orantılı olarak açıyoruz” dedi.


İSTANBUL’DA EN LÜKS CADDELERE İKİ FLAGSHIP MAĞAZA
Süleyman Orakçıoğlu, Türkiye pazarına da inandıklarını belirterek şunları söyledi: “Yurt içinde yıl sonuna kadar mağaza sayımız 200’e ulaşacak. Bu yıl 5 milyon TL’lik iki önemli mağaza yatırımı yaptık; biri Bağdat Caddesi’ne diğeri de Nişantaşı’na. Kendi pazarımızın hareketliliğine de çok inanıyoruz. Kira maliyetleri bir dönem Türkiye’de çok yükselmişti. Şimdi ise dengelenme dönemi yaşıyoruz. İstiklal Caddesi’nden de çok memnunuz. Turistler nedeniyle yürümekte bile zorlanıyoruz.”


FUTBOLDA İTALYA’DAN PARMA VE İNGİLTERE’DEN MANCHESTER CITY İLE GÖRÜŞMELER SÜRÜYOR
Orakçıoğlu futbol sponsorluklarına ilişkin olarak da şu bilgileri paylaştı: “Spor sponsorluklarına hız kesmeden devam ediyoruz. Halihazırda Dinamo Bükreş, Makedonya Milli Takımı, Karabağ, Spartak Moskova Futbol ve Buz Hokeyi takımları sponsorluklarımız var. La Liga’dan Deportivo Alavez ile bir anlaşma imzaladık. İtalya’dan Parma ve İngiltere Premier Lig’inden Manchester City takımları gibi çeşitli teklifleri değerlendiriyoruz.”

playpark

Yukarı