Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

ONLINE SATIŞLARDAKİ BÜYÜME ORANIMIZ ARTIYOR

18.01.2019 - 17:18

DİJİTALLEŞMENİN ŞİRKETLERİNİN VERİMİNİ ARTIRDIĞINI BELİRTEN SİNGER TÜRKİYE GENEL MÜDÜRÜ SİNEM KINRAN PARLAK, “MARKAYA OLAN GÜVEN, ÜRÜN ÇEŞİTLİLİĞİ VE AYLIK OLARAK YAPTIĞIMIZ ONLINE SATIŞA ÖZEL KAMPANYALARIMIZ, TÜKETİCİLERİMİZİN WEB SİTEMİZDEN ALIŞVERİŞ YAPMASINDA EN BÜYÜK ETKEN.” DEDİ.

Artık insanlar her an, her şeyi sipariş edebilmek istiyorlar. Bu yüzden online alışveriş bir yaşam tarzı haline geldi. Siz online alışveriş hizmeti adına teknolojik alt yapıdan nasıl yararlanıyorsunuz? 
Singer olarak, dijitalleşme alanında geliştirdiğimiz akıllı stratejiler ile şirketimizin verimini artırdık diyebilirim. Dijitalleşme, öncelikle markamızın imajının gençleşmesini sağladı. Sosyal medyadaki varlığımız ve aktif kullanımımız sayesinde, daha önceden çeyiz listelerinin ilk sırasında yer alan Singer, artık kendini hobi pazarında duyurmaya ve kişileri birtakım projelere özendirmeye başladı. İnsanlar, online sitemizin var olmasıyla ve online alışveriş alışkanlıklarının artmasıyla, bazen bir dikiş iğnesini bazen de bilgisayarlı bir dikiş makinesini internetten alabilir hale geldi. 
İnternet artık vazgeçilmezimiz oldu, hayatımız neredeyse dijitalin üzerine kurulu. Dolayısıyla insanların alışveriş alışkanlıkları da bu yönde değişmeye başladı. Teknolojiye ayak uydurma, müşterilerimizin de talepleriyle kendi internet sitemizi yenileme ve online satışa başlama kararı aldık. Daha ilk aydan bugüne baktığımızda, online satıştaki büyüme oranı bizim ne kadar doğru bir karar aldığımızın göstergesi. Markaya olan güven, ürün çeşitliliği ve aylık olarak yaptığımız online satışa özel kampanyalarımız, tüketicilerimizin web sitemizden alışveriş yapmasında en büyük etken.

Sizce tüketicinin online alışverişi tercih etmesinin nedenleri neler? 
Singer olarak, e-ticaret sitemizde sunduğumuz seçeneklerin fazlalığı ve mağazaya göre indirimli alışveriş yapma fırsatı, kullanıcıları online alışverişe yönlendiriyor. Singer’in e- ticaret sitesine giriş yaptığınızda ürünler hakkında detaylı bilgi edinebiliyorsunuz. Ürün hakkında tanıtım videosu ve eğitim videosunun yer alması ile zaman tasarrufu sağlıyorsunuz. Ayrıca evden çıkmadan oturduğumuz yerden alışveriş yapmanın rahatlığı, yorulmadan ayağımıza gelen hizmet, ürün çeşitliliği ve teslimat kolaylığı da kullanıcıları online alışverişe çeken en önemli unsurlar. 

Online alışverişin geleceğine ilişkin neler düşünüyorsunuz? Fiziksel mağazacılığı geri plana atabilecek mi?
Perakendenin oturmuş bir müşteri kitlesi bulunuyor. Bayilere, mağazalara gidip alışveriş yapma alışkanlıkları olan kişiler her zaman var. Ama satışınız bir şekilde bölünüyorsa, yani satışınızı bir pasta olarak düşündüğünüzde bir dilimini internet oluşturuyorsa, bu ileride rakip olarak karşınıza çıkabilir. Hele ki devir dijital devir ise…

n

Yukarı