Ana içeriğe atla

 

AVM

MALLREPORT

NOCTURNE’DE HEDEF 12 YENİ MAĞAZA

16.12.2020 - 16:05

Yatırım planlarını konuştuğumuz Nocturne Yönetim Kurulu Başkanı Can Tarlan, 2020 yılını hedeflerinin tamamını gerçekleştirerek yüzde 30 oranında bir büyümeyle kapattıklarını söyledi. Tarlan, önümüzdeki yıla ilişkin de iddialı konuştu: “2021’nin ilk altı ayında 5, ikinci yarısında ise 7 yeni mağazayı müşterilerimizle buluşturmayı planlıyoruz.”

Mevcut diğer perakende zincirlerine göre Nocturne’ün güçlü yanları nelerdir?

Nocturne; yenilikçi, modern, dinamik fakat hepsinden önemlisi, kendine has bir çizgiye sahip bir marka. Hızlı modanın getirdiği tek tip giyinme alışkanlığını özgün koleksiyonlarımızla ters yüz ediyor ve kadınlara cesur, kendinden emin görünümler sunuyoruz. Bunun yanı sıra kaliteli kumaş ve iyi işçilik, en güçlü özelliklerimizin başında geliyor. Zengin dokuları modern, minimal tasarım kodlarıyla buluşturarak zamansız parçalar yaratıyoruz. Ayrıca iş birliği yaptığımız isimlerden satış noktalarımıza kadar birçok konuda, doğru zamanda doğru girişimlere imza attığımıza inanıyorum. Neticede de müşterilerimiz tarafından sektörde farklı bir yerde konumlandırılıyoruz.

 

Yeni yatırımlar için nasıl bir rota çiziyorsunuz?

 

Türkiye’de İstanbul, Adana, Trabzon, Antalya ve Muğla olmak üzere beş ilde toplam 13, yurt dışında ise Kuveyt ve Katar’da iki mağazamız bulunuyor. Ayrıca franchise verdiklerimiz de var. 2020 yılını, hedeflerimizin tamamını gerçekleştirerek yüzde 30 oranında bir büyümeyle kapattık. 2021’nin ilk altı ayında 5, ikinci yarısında ise 7 yeni mağazayı müşterilerimizle buluşturmayı planlıyoruz.

Peki Türkiye hazır giyim sektörü ne durumda? 2021’de sektörü nasıl bir yıl bekliyor?

 

Özellikle ilk zamanlarında, diğer tüm iş dalları gibi hazır giyim sektörü de pandemiden hayli etkilendi. Ancak tüketicilerin online alışverişe yönelmesi ve ardından AVM’lerin açılmasıyla alışıldık düzenimize dönmeye başladık. Bununla beraber, Nocturne olarak bu sürecin gündelik yaşantımızda yarattığı değişikliklere hızlıca ayak uydurduk ve evden çalışma sistemine geçenler için tam anlamıyla kurtarıcı niteliği taşıyan Home Office ve Naturalist koleksiyonlarımızı satışa sunduk. 2021’e yönelik planlarımızı da dönüşüme uğrayan dünya düzenini göz önünde bulundurarak yapıyor ve yoğun bir biçimde çalışıyoruz. Şüphesiz önümüzdeki sene de müşterilerin ihtiyaçları doğrultusunda konfor ve işlevsellik, tasarımların odak noktası olacak. Dijital satış kanallarına gösterilen ilginin yeni yılda da aynı şekilde devam edeceğine inanıyor, salgın etkisini büyük ölçüde yitirdiğinde mağazaların eski hareketliliğine kavuşacağını umuyoruz.

ASDAS

Yukarı