Ana içeriğe atla

d's

 

MALLREPORT

Müzik satışı dolaylı olarak etkiliyor

06.09.2017 - 10:13

Mağaza Radyosu Genel Koordinatörü Erkan Pekönür, Mağaza Radyosu sistemiyle firmaların kendilerine ait reklamlar, özelleştirilmiş içerik ve müziklerle kurumsal kimlik kazandıklarını ifade etti.

Mağaza Radyosu’nu bizlere kısaca tanıtır mısınız?
EnderCreative Topluluğu’nun bir parçası olan “Mağaza Radyosu” herhangi bir firmanın kendisine özel olarak hazırlanan radyosudur. Sistemin içinde firmanın kendisine ait reklamları, tamamen özelleştirilmiş bir içerik ve müziklerle hem algı reklamcılığının mühim bir parçasını oluşturuyor hem de firmalara ihtiyaçları olan kurumsal kimliği kazandırıyor. “Mağaza Radyosu” içeriğinde sadece reklam ve müzik yok. Misafirleri bilgilendiren paket programlar ve sosyal sorumluluk spotları da bulunan tam bir kapalı devre mağaza radyosu… Bunların yanı sıra kurumsal firmalarımıza müzikal logo dediğimiz jingle prodüksiyonları hazırlıyoruz.
Mağaza Radyosu ekibi diksiyon ve spikerlik eğitimi almış sunuculardan, konusunda uzmanlaşmış prodüktörlerden ve müziği hayat tarzı haline getiren müzisyenlerden oluşuyor.

Teknik altyapınız hakkında bilgi verir misiniz?
Yurtiçi ve yurt dışı çözüm ortaklarımız tarafından entegre edilmiş çok güvenilir ve iyi bir sisteme sahibiz. Ayrıca oluşabilecek sorunlar için 24 saat müdahale edebilecek teknik bir ekibimiz var.

Müziğin insanlar üzerindeki etkisi nedir? Sizce mağazalarda kullanılması gereken müzikler ne tarzda olmalı? 
Müzik ruhumuzun en derin tercümanı gibidir. Duyguları doğrudan veya dolaylı yoldan etkileyebilir ve insanı herhangi bir şeye teşvik edebilir. Bu yüzden mağazalarda kullanılan müzikler kesinlikle nefret söylemleri içermeyen, hangi türden olursa olsun çok sert ve tekdüze olmayan, genellikle insana coşkunluk veren ve harekete geçirme isteği uyandıran müzikler olmalı. Dinlerken kulağı tırmalamayacak, yerine göre ritmik, bazen ağır, dinleyenlere ister müşteri olsun isterse mağaza personeli keyif vermeli. Bu bağlamda evet keyif veriyorsa bu satışları doğrudan olmasa da dolaylı olarak etkileyecektir.

Son olarak, vermiş olduğunuz hizmetin markalara sağlamış olduğu avantaj ya da avantajlar nelerdir? Ayrıca verilen hizmetin markalara maliyeti nedir?
Kurumların kendilerine has şahsiyetlerini güçlendiren ve ön plana çıkaran özelliğinin yanı sıra markaya ait bir kurumsallık sunarız. Yani sizin mağazanızda sadece sizin reklamınız ve tanıtımız olur. Bununla beraber kendimize ait müzik kataloğumuz ve yurt dışı ortak firmamızın kataloğu ile telif haklarının yüksek maliyet oranlarını önemli ölçüde düşürüyoruz.

d's

Yukarı