Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

MÜŞTERİLERİN BENZERSİZ BİR ALIŞVERİŞ DENEYİMİ YAŞAMALARINI İSTİYORUZ

18.01.2019 - 17:12

POTANSİYEL MÜŞTERİLERİNİN BENZERSİZ BİR ALIŞVERİŞ DENEYİMİ YAŞAMALARINI SAĞLAMAK ADINA ARAMA MOTORU OPTİMİZASYONU VE REKLAMLARI, GÖRÜNTÜLÜ REKLAMCILIK, İÇERİK PAZARLAMASI VE SOSYAL MEDYADAN YARARLANDIKLARINI SÖYLEYEN TEPE HOME GENEL MÜDÜRÜ LEVENT ÇAPAN, “PAZARLAMA STRATEJİMİZİ  MÜŞTERİLERİMİZİN ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARINI VE TERCİHLERİNİ GÖZLEMLEYEREK BELİRLİYORUZ.” DEDİ.

“ALTYAPIMIZI SÜREKLİ YENİLİYORUZ”
Artık insanlar her an her şeyi sipariş edebilmek istiyorlar. Bu yüzden online alışveriş bir yaşam tarzı haline geldi. Siz online alışveriş hizmeti adına teknolojik alt yapıdan nasıl yararlanıyorsunuz? Buna yönelik pazarlama stratejileriniz var mı?

Dijital çağ ve dijital teknolojiyi güncel olarak takip ediyor ve üretimden teşhire altyapımızı sürekli yeniliyoruz. Tüm bunları yaparken müşterilerimizin yaşam boyu değerlerini takip ediyor, tercihlerini gözlemleyerek aksiyon alıyoruz. Potansiyel müşterilerimize ulaşırken öncelikle zaman harcadıkları ve sosyalleştikleri çevrimiçi kanalları tespit ediyor, aradıkları ürüne ulaşmalarını ve benzersiz bir alışveriş deneyimi yaşamlarını sağlamak için de arama motoru optimizasyonu ve reklamları, görüntülü reklamcılık, içerik pazarlaması ve sosyal medyadan faydalanıyoruz. Pazarlama stratejimizi  müşterilerimizin alışveriş alışkanlıklarını ve tercihlerini gözlemleyerek belirliyoruz ve müşterilerimize fayda sağlayacağını tespit ettiğimiz ürünleri ihtiyaçlarına çözüm olarak sunarak yol alıyoruz. Tepe Home müşterilerinin ortak özelliği markaya olan bağlılıkları ve 50 yıldır devam eden duygusal ilişkimizdir. Bu sorumluluğumuzun bilincinde hareket ederek onlara en iyiyi sunmak için  ar-ge faaliyetlerimize de aralıksız devam ediyoruz.

ONLINE ALIŞVERİŞ EĞİLİMİ ARTIYOR
Online alışverişin markanızın büyümesine ve cirolarınıza ne kadar etkisi oluyor?

Yapılan araştırmalar ve bizim deneyimimiz ülkemizde online alışveriş eğiliminin artarak devam ettiğini gösteriyor. Son 5 yıldır, hem zamandan kazanmak, hem de ürün karşılaştırmaları yaparak detaylı bilgiye sahip olmak için online kanalların yoğun olarak kullanıldığını görüyoruz. Alışveriş tercihinde online kanalların ciromuza kattığı değerleri önemsiyor ve bu anlamda yeni yatırımlar ve faaliyet alanlarımızı genişleterek devam ediyoruz.

ZAMANDAN KAZANMAK İÇİN ONLİNE ALIŞVERİŞ TERCİH EDİLİYOR
Sizce tüketicinin online alışverişi tercih etmesinin nedenleri neler?

Dijital çağ ile birlikte hız hayatımızda ki dengeleri çok değiştirdi. Değişime ayak uydurmak ve hız çağında zamandan kazanmak için online alışveriş tercih sebebi haline geldi. Yurt dışında online alışveriş fiziksel mağazacılıktan önde giderken şu anda ülkemizde daha çok ürünlerle ilgili detaylı bilgi almak için online kanallar yoğun olarak kullanılıyor. Online alışveriş yapma tercihinde fonksiyonel ve kolay ürünlerin ön planda olduğunu söyleyebiliriz. Ürün gamının geniş olması, alternatifli ürünlerin ve kombinlerin sunulması müşteri tercihlerine rehberlik ediyor. Tüm bunları sunarken müşteri için kalite, fiyat dengesi ve güvenilirlik önemli. 

ONLINE KANALLAR ALIŞVERİŞİN TEK ADRESİ OLACAK
Online alışverişin geleceğine ilişkin neler düşünüyorsunuz?

Online alışveriş alışkanlıklarının artarak devam etmesi ve teknolojinin gelişimiyle birlikte makine öğrenimi, nesnelerin interneti, sanal gerçeklik ve yapay zekanın kullanımının artmasıyla birlikte en geç önümüzdeki 10 yılın sonunda ülkemizde de online kanalların alışverişte yegane kanal olarak kullanılacağını öngörebiliriz. 

n

Yukarı