Ana içeriğe atla

ops

DİJİTAL2

’’Müşterilerimiz neredeyse Migros orada’’

16.01.2017 - 14:36

“Dijital mecralarda doğru kitleye, doğru mesajı ulaştırmanın önemine dikkat çeken Migros Ticaret A.Ş. Medya ve Mecra Yönetimi Müdürü Ali Conker, “Dünyada bir ilk olan Migros TV üzerinden canlı yayınladığımız ‘Nilgün Belgün ile 4 Köşe’ programı ile büyük başarı sağladık” dedi. 

Hayatımız dijitalleşiyor, insanlar dijitalleşiyor, süreçler dijitalleşiyor, iletişim dijitalleşiyor peki ya siz dijitalleşmeye yönelik neler yapıyorsunuz? 
Migros olarak, son yıllarda dijitalleşme adına önemli adımlar attık. 2015 yılında yenilediğimiz ve bugün 2 milyon müşterimizin cebine girmeyi başaran Migros Mobil uygulamamız iletişimimizde önemli bir yere sahip. Bu uygulamadan müşterilerimiz, Migros’ta geçerli tüm kampanyaları, yeni ürünleri, Money Club Kartlarına tanımlı Tam Bana Göre kampanyalarını ve Money puanlarını takip edebiliyor. Ayrıca kampanyalarımızın iletişiminde kullandığımız Migroskop’u da Migros Mobil üzerinden dijital olarak sunuyoruz. Aylık 3,5 milyon izlenme sayısına ulaşan Migros TV’de 2016 yılında başlattığımız ‘Nilgün Belgün ile 4 Köşe’ sektörümüzde dünyada bir ilk. Yemek, kişisel bakım, makyaj sırları ve sohbet köşesinden oluşan program canlı olarak Migros TV web sitesi, Migros TV Youtube kanalı ve Migros Facebook hesabından yayınlanıyor. Alanında uzman konukları ve kadınların beğeni ile takip ettiği ünlü isimleri konuk ettiğimiz programın 6 bölümü 1 milyon izlenme ile rekor bir sayıya ulaştı. Kasım 2016 tarihinde bir ilke daha imza atarak İyi Gelecek Elçileri platformumuzu hayata geçirdik. Kadınlara yönelik tasarladığımız online iletişim platformumuza Money Club Kartları ile üye olan kadınlar ‘İyi Gelecek Elçisi’ oluyor ve pek çok farklı konuda kendilerine verilen; anket doldurmak, günün sorusunu cevaplamak, Migroskop’taki kampanyaları paylaşmak, günün videosunu izlemek veya sosyal medyada paylaşım veya yorum yapmak gibi hedefleri yerine getiriyor. İyi Gelecek Elçileri, sosyalleşirken Migros alışverişlerinde kullanabilecekleri puan kazanıyorlar.

Dijital mecralardan en çok hangisini tercih ediyorsunuz? Neden? Tercih etmiş olduğunuz dijital mecrada nasıl var oluyorsunuz, neler yapıyorsunuz?
Müşterilerimiz ve potansiyel müşterilerimiz neredeyse orada olabilmek adına stratejimizi oluşturmuş durumdayız. İletişimde başarının sırrı, her mecranın kitlesine uygun içerik yöntemleri ve projeler üretmekten geçiyor. Facebook, Twitter ve Instagram sosyal medyada iletişimimizin ana kanalları. Bu kanallardan, farklı fonksiyonlarımız için oluşturulmuş çeşitli hesaplar ile mecraya uygun günlük içerikler hazırlayarak iletişimimizi sürdürüyoruz. Bunun yanında maksimum erişim veya etkileşim sağlamak ya da viral etki yaratmak amacıyla dönemsel projeler gerçekleştiriyoruz. 
 

ops

Yukarı