Ana içeriğe atla

ds

 

MALLREPORT

Mobilyada akıllı değişim zamanı

16.03.2018 - 10:17

Özelleştirilebilir akıllı çözüm seçenekleriyle mobilya sektörüne farklı bir soluk getiren Buka, yatırımlarına global bir Türk markası olma yolunda devam ediyor. Gupse Özay’ın rol aldığı reklam filmiyle sezona merhaba diyen Buka, Türkiye’nin farklı illerinde bayi ağıyla büyümeye devam ediyor. Bir yılda mağaza sayısını 11’e çıkaran ve yıllık 50 bin parça koltuk üretim kapasitesine sahip olan Buka’nın hedefi, 2018 yılında 25 mağazaya ulaşmak.

‘‘Akıllı değişim’’ felsefesiyle 2015 yılında faaliyete geçen ve ismini bukalemunun renk değiştirme özelliğinden alan Buka, kullanıcılara mobilya tercihlerinde; model, renk, ölçü ve fiyat seçeneklerinde özgürlük sunuyor. Ürün yelpazesinde; kanepe, koltuk, sehpa, yemek odası, yatak odası, çocuk mobilyası, dekoratif kırlentler, halı, kilim ve ev aksesuarları bulunan Buka, geçtiğimiz yıl girdiği mağazalaşma süreciyle kısa sürede mağaza sayısını 11’e çıkardı.  Markanın 2018 yılı için hedefi ise toplam mağaza sayısını 25’e çıkarmak.

 

MARKANIN KİŞİLİĞİNE UYGUN İSİM

2018 yılında akıllı değişim konseptini tüm Türkiye ile tanıştırmak isteyen Buka, yeni reklam filminde Gupse Özay’a yer verdi. Buka’nın modüler özelliğini ön plana çıkaran filmde, Gupse Özay meraklı bir komşu rolünü oynuyor.   

 

Buka’nın yeni reklam filminin tanıtıldığı toplantıda konuşan Buka Genel Müdürü Gamze Stöger; “2017 yılında ekonomimizin lokomotif sektörlerinin başında gelen mobilya sektöründe ciddi bir büyüme gerçekleşti. Yüzde 95 yerli üretime sahip oluşumuz sektör olarak en büyük özelliğimiz. Mobilya sektörü, geçtiğimiz yıl 9,5 milyar dolar üretim gerçekleştirdi. Bu potansiyelin farkındalığıyla modüler çözümleri, farklı tasarımları ve değiştirilebilir renkli kılıf sistemiyle sektörde fark yaratan markamızı 2015 yılında hayata geçirdik. Marka yolculuğumuza, ulaşılabilir ve kaliteli mobilya üretme felsefemizle devam ediyoruz’’ dedi.  İlk reklam filmiyle Buka’nın büyümesine ivme kazandıracaklarını belirten Gamze Stöger; Gupse Özay’ın renkli kişiliğiyle Buka markasının uyumuna dikkat çekti.

 

MERAKLI KOMŞU GUPSE

Tüketicilere kendi tarzlarını yaratma imkanı sağlayan Buka’nın akıllı değişim konseptini vurgulayan reklam filminde Gupse Özay, modüler mobilya anlayışını keşfeden meraklı komşuyu canlandırıyor. Toplantıda filmin hikâyesini anlatan Gupse Özay, yaşam alanlarında kullanılan mobilyaların modüler olması, aldıktan sonra da koltuğun kılıfının, şeklinin, ebadının, kolçaklarının ve ayaklarının değiştirilebiliyor olması kadınların hayatında büyük kolaylık ve değişim özgürlüğü sağlayacağını vurguladı.

 

YENİ REKLAM FİLMİ, YENİ PAZARLAR, YENİ YATIRIMLAR

2017 yılı sonunda 12 bin metrekarelik yeni fabrikasına taşınıp kapasite artışı sağlayan Buka, 2018 yılı çalışmalarını Türkiye’de mağaza ağını genişletmeye odaklayacak. Yeni yatırımıyla yıllık 30 bin olan üretim kapasitesini, 50 bin adede çıkaran Buka’nın toplamda 60 milyon TL’lik yatırımı bulunuyor.

 

Yeni yatırımlarla beraber Buka’nın yurtdışında da bayilikle büyüyeceğini belirten Stöger; ‘‘Buka’nın en önemli özelliği özgün, modüler, inovatif, özelleştirilebilir ürünler sunan bir marka olması. Kullanıcılarımıza alırken seçim özgürlüğü, kullanırken değişim özgürlüğü sunuyoruz. İlk reklam filmimizde vurgulamak istediğimiz alışılagelmiş durağan mobilya anlayışının dışında Buka’nın insanların değişen hayatlarına uyum sağlayabilen özellikleri oldu. Reklam filmimizle özgün konseptimizi tüm Türkiye’yle buluşturma heyecanını yaşıyoruz ve güzel dönüşler alacağımıza inancımız tam. Mağazalaşma sürecimizi öncelikli olarak ülkemize yoğunlaştırdık, ilerleyen dönemde Global pazarda da mağazalaşarak büyüme hedefindeyiz” dedi.

 

İstanbul Avcılar ve Masko, İzmit, Bodrum, İzmir, Adana, Mersin, Ankara, Antalya, Alanya ve Konya ile birlikte toplam 11 mağaza ile hizmet veren Buka, Mart ayı içerisinde İstanbul Modoko’da ve Ankara Turan Güneş Bulvarı’nda ikinci mağazasını da faaliyete geçirerek mağaza sayısını 13’e çıkaracak.

 

 

 

 

 

ds

Yukarı